Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For mange lortegaver? Giv dit bud !!

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes altså altid at medarbejderne vurderes som en gruppe med samme behov når der skal gives gaver. Var det et påskeæg til påske, jamen fair nok alle fik det sammen, men ved en gave kunne man vel godt give den så modtager os får gavn af den. Derfor forslaget med et gavekort eller evt lave aftaler med xx antal butikker/webshops hvor medarbejderne hver især kan vælge en gave efter eget ønske til xx kr.

Så er alle tilfredse og det er vel meningen med hele ordningen eller har jeg misforstået noget ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Jespersen:

Jeg arbejdet på et laget til dagligt hos Danmark største bil reservedele leverandør til automekanikere i danmark, hvor ledelsen valgte at give en virksomhed med 700 ansatte,  95% mænd Ægte italienske lædertasker til en værdi af 1700,- med Logo tryk af firma navnet på så man ikke kunne sælge den videre..

Der var mange skuffet ansigter den dag:P

 

EN Kurv med lidt af hvert i, et ophold på et hotel/kro i danmark med en overnatning og morgenmad.. Wellness og kur gavekort...

Det var vist de forkerte der styrede gave indkøbene..

Per Jespersen:
EN Kurv med lidt af hvert i, et ophold på et hotel/kro i danmark med en overnatning og morgenmad.. Wellness og kur gavekort...

Super med flere forslag!!

Kom bare med flere !!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
men ved en gave kunne man vel godt give den så modtager os får gavn af den

Der er ingen pointe i at købe en gave, som modtageren ikke får gavn af. Det er penge lige ud af vinduet.

Fashion-Seller:
evt lave aftaler med xx antal butikker/webshops hvor medarbejderne hver især kan vælge en gave efter eget ønske til xx kr.

Det syntes jeg lyder som en rigtig spændende ide.

Men generelt, syntes folk ikke det er for kedeligt med et gavekort? Eller er det mig der tager fejl?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Modtog for et par år siden et "Jakob Jensen" designet vækkeur, det er efter min mening forfærdelig grimt, men det værste er at det går forkert (og det er digitalt), efter 24 timer er det 1-2 minutter bagud.. Har aldrig set dem i reel handel, så tror firmaet opkøbte et lager billigt, da alle fik det samme!
Og sidste jul fik jeg den nok grimmeste og mest ubrugelige rejsetaske af samme firma, tasken var endog af dårlig kvalitet.. Øv..

Har dog også fået gode gaver.. Fik eksempelvis to rigtig gode "Trip Trap" hændklæder, om de bliver bedre af at et firma der laver trækunst har deres logo på ved jeg ikke, men jeg stod og manglede dem og de er rigtig gode ;-)

Har også engang modtaget en flot kurv med blandede specialøl i, den var købt kun til mig af chefen og faldt i god jord :)

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil nu hellere have et gavekort, end en kurv med alt muligt ubrugeligt junk. Så skal det bare ikke være et gavekort til f.eks. "golf R'us" etc.

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da påstå at et gavekort kan være en genial og optimal gave, hvis det blot er til de rette steder. Er det et gavekort til Fone og Bilka, er fidusen måske lidt væk og det vil virke tamt og som en sidste øjebliks løsning.

Men bruger du tiden og finder nogle spændende butikker/webshops i en del forskellige brancher, så er jeg sikker på at modtager vil blive meget mere glad for muligheden for at vælge egen gave fremfor at pådutte dem noget.

Og det er vel samme svar du kan læse fra mange af de andre kan jeg se ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Herlev
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 47
Fra  StudioOne Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kæreste fik engang et par champagneglas med året 2000 printet ind i. Og han modtog dem i 2001. DET er sgu en TARVELIG gave. Så måtte de hellere lade være med at give noget.

Vi overvejede på et tidspunkt at tilbyde virksomheder, at de kunne give gavekort til deres ansatte hos os.

Vi tilbyder nemlig fotosessions til private i weekend og aftentimerne så vores studie ikke bare står og glor i disse tidsrum.

En session på 1 t. koster normalt 1995 kr. men vi tænkte, at hvis de købte gavekort nok, så kunne vi godt tilbyde at presse prisen så medarbejderne kunne få en halv time til 495 kr. Mener nemlig at grænsen for gaver ligger i dette prisleje, for at de ansatte ikke skal betale skat af gaverne.

Gavekortet skulle lyde på: Et gavekort til dig og din spouce + evt. børn. Merry christmas!

Gaven skulle så helst gives i lidt god tid, så de ansatte kunne bruge gavekortet inden jul og få gaverne til hele familien hjem på den måde.

Vi kom dog aldrig videre med det, da vi ikke vidste om det var noget medarbejdere ville synes var fedt. Har I nogle tanker om dette?

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Gitte:

Min kæreste fik engang et par champagneglas med året 2000 printet ind i. Og han modtog dem i 2001. DET er sgu en TARVELIG gave. Så måtte de hellere lade være med at give noget.

Vi overvejede på et tidspunkt at tilbyde virksomheder, at de kunne give gavekort til deres ansatte hos os.

Vi tilbyder nemlig fotosessions til private i weekend og aftentimerne så vores studie ikke bare står og glor i disse tidsrum.

En session på 1 t. koster normalt 1995 kr. men vi tænkte, at hvis de købte gavekort nok, så kunne vi godt tilbyde at presse prisen så medarbejderne kunne få en halv time til 495 kr. Mener nemlig at grænsen for gaver ligger i dette prisleje, for at de ansatte ikke skal betale skat af gaverne.

Gavekortet skulle lyde på: Et gavekort til dig og din spouce + evt. børn. Merry christmas!

Gaven skulle så helst gives i lidt god tid, så de ansatte kunne bruge gavekortet inden jul og få gaverne til hele familien hjem på den måde.

Vi kom dog aldrig videre med det, da vi ikke vidste om det var noget medarbejdere ville synes var fedt. Har I nogle tanker om dette?

Nu er jeg selv fotograf, så for mig - ville det være en pænt ærgelig gave at få. Men det lyder meget billigt, det er så ikke inkl. prints?

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 47
Fra  StudioOne Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

ComputerLab:

Nu er jeg selv fotograf, så for mig - ville det være en pænt ærgelig gave at få. Men det lyder meget billigt, det er så ikke inkl. prints?

Ja, det kan jeg godt se. Det ville være kedeligt. Og dog. Måske er det rart at kunne slappe af og hygge med fam. og for en gangs skyld få nogle gode billeder af sig selv.  :-)

Nej, det er ekskl. prints for prisen er jo banket helt i bund. Så med behandling og det hele er det en noget lav timepris. Men i anledningen af julen bliver jeg altid helt jule-glad og har ikke noget i mod at kæmpe lidt for en god sag. Nemlig julegaverne og den bedste tid på året.

GiftBig Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Gitte:
ne vi godt tilbyde at presse prisen så medarbejderne kunne få en halv time til 495 kr. Mener nemlig at grænsen for gaver ligger i dette prisleje, for at de ansatte ikke skal betale skat af gaverne.

Det lyder som en spændende ide, findes der fotograf sammenarbejder landsdækkende ? (ligesom fona er en lands dækkende kæde)

Men tror ikke nødvendigvis det behøves at tages før jul, der er jo os mange der gerne bare vil have taget billeder af deres børn til foto albummet. Eller forene en speciel andledning.

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)