Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forside på Amino

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville være rart at få ens netværk rykket højere op på side. Kunne man evt. sætte en "tidsgrænse" på de 5 mestpopulære tråde på Amino... eksempelvis tråden om henrik bruhn er der ikke skrevet i siden feb. 2008.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

yusuf:

Den virker alt for uoverskuelig med for meget information som jeg personligt ikke skal bruge til en skid, den kæmpe reklame der er i midten af siden, wtf???, og den måde tingene er delt op på virker på mig som om i ikke har gennemtænkt det , men bare klasket noget sammen og sagt, "værsgo, ny forside" .

Syntes det er en Om'er.

Ærgeligt at du ikke kan lide den, men jeg har noteret mig at du finder den for uoverskuelig.

 

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

nielco:

Jeg håber, at mine kommentarer bliver modtaget i den positive ånd, de er ment. Smile

Det kan du tro de gør.

nielco:
Jeg vil foreslå, at i sigter imod at brugerene på Amino selv kan tilrette deres "egne" forsider som i iGoogle .
Det er også noget vi har i tankerne :)

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg synes forsiden er meget uoverskuelig. Der mangler vist en med et grafisk syn på tingene?

Det virker som om det hele skal serveres på en gang - lidt som en uorganiseret avis. Hvis "avisformatet" er det i går efter, så se på hvordan webaviserne normalt sørger for et vist overblik.

Tænk på begyndere - de når formodentlig ikke frem til tilmeldingen, jeg selv ville være stået af for længst.

Jeg har heller ikke læst alle indlæg her, og beklager derfor på forhånd evt. gentagelser Wink

 

kunne man foreslå i aller først gjorde jer klart hvad der er vigtigst - altså lavede en prioriteringsrække, så vi ikke fik serveret det hele på et fad?

 

Håber mit indlæg er konstruktivt.

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det er et fint tiltag, amino er jo ikke længer et simpelt debatforum, men en helt community portal ting :-) Og så er det rigtig godt med en forside, der giver et overblik over de forskellige ting.

De ting der er på siden nu er gode, kan specielt godt lide "Din seneste debataktivitet" og dens placering.

En god ting ville være hvis det var muligt for brugeren selv at flytte rundt på de forskellige kasser. Og måske kan man også arbejde lidt med designet, det kan godt virke en anelse rodet, med de forskellige farver og layouts.

Men alt i alt rigtig godt, ser frem til udviklingen...

 

- Thomas

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Klovn:
Hvad jeg selv savner er en oversigt øverst oppe over hvilke grupper jeg er med i..
Ja, det kunne måske være en god idé.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

decode.dk:

Hej Jacob,

Jeg synes desværre at den er meget lidt overskuelig og der er brugt alt for lidt plads til debatten i forhold til nyheder, virksomheds og lokalebørs mm.

Det kunne være spændende hvis I gjorde det muligt selv at bestemme hvor indholdet skulle være. Ligesom man kender det fra feks iGoogle. Der er jo så mange brugere af Amino at det sikkert ikke er helt nemt at ramme rigtigt til alle.

Det er rigtigt at siden ikke kun fokuserer på debatten. Meningen er at prøve at trække nogle tråde ind fra hele Amino-paraplyen og samle dem på forsiden. Debatten er dog placeret helt central på forsiden.

Som nævnt tidligere har  iGoogle været i vores tanker, så på et tidspunkt vil noget lignende funktionalitet sandsynligvis finde vej på forsiden.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:
Mit netværk bliver ikke vist som vist var meningen?
Nej det var der gået koks i, men det skulle gerne funge nu :) 

Helle - houseofkids.dk:
Karmalister.... for at de kan blive taget seriøst vil jeg foreslå at I fjerner muligheden for at give sig selv stjerner :·))) der går lidt for meget karma-sport i det og det er lidt ærgeligt hvis det skal give et rigtigt billede.
Det er dog desværre ikke lige sådan at ændre. Men ja, man burde ikke kunne stemme på sin egne indlæg.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Ernst:
Jeg ville ønske at listen over de 5 seneste poster kunne blive erstatet med den I har på forsiden af debatten, således jeg selv kan vælge om det skal være de seneste nye, mine egne eller ubesvarede
Nok en meget god idé. Den er noteret Smile

Ang. bannernanoncerne så er de ikke blevet større end de altid har været - så der er ikke en skummel plan under opsejling :)

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ikke den store web designer, men forsøger selv at lære mig selv at bruge søgefunktionen mere og kunne samtidig godt ønske at andre burgere gjorde det (gentagelse af samme spørgsmål). Så hvis man kunne gøre den mere indbydende, hvordan ved jeg ikke - men det er der helt sikkert andre, der har et meget bedre kvalificeret bud på. :-)

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)