Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor(er) søges til Brint projekt

Side 7 ud af 11 (102 indlæg)
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

LaChrizz: Hvordan starter bilen? Er det med benzin? Har jeg forstået det rigitgt så at selve fremdrifter sker med din celle og så længe den kører så er den på en måde "selvkørende"? 

 

 

Ja benzin er stadig en faktor på denne måde desværre, det vil jeg jo gerne ud over på et tidspunkt, men der er jeg ikke endnu...

Bilen starter op som den plejer, og kører sådan set også som den plejer med benzin som det primære brændstof, vi tilsætter bare vores HHO blanding og får en kraftigere/hurtigere/koldere forbrænding, dermed kommer vi længere på literen, har en mere ren forbrænding  får flere hestekræfter (alt afhængig af hvor meget HHO vi har til rådighed). Det er en win win situation...

Og med vores skrabede model (som sagt lavet af ting købt i diverse gør det selv forretninger) er vi gået fra 14 til 20 på literen...  Allerede dér synes jeg det er utroligt, og det giver mig lyst til at se bedre resultater, for som andre også siger, så har vi altid fået fortalt at det her er umuligt...

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg spør dumt. Kan man kalde noget som kræver brændstof (vand) evighedsmaskene ?

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:

Jeg spør dumt. Kan man kalde noget som kræver brændstof (vand) evighedsmaskene ?

 

Ja det kan man faktisk næsten godt... Men også kun næsten... Grunden til at jeg siger det at hvis/når vi laver en motor der udelukkende kører på vand, er overskuds produktet fra en sådan forbrænding ville være rent  H2O, så istedet for et udstødnings system, vil man kunne lave et vand opsamlings system, der ville kunne bruge det samme vand igen... Der vil altid skulle tilsættes lidt "nyt" vand, men nu bor vi også på en planet der har massere af vand til rådighed...

Og som sagt tidligere ville man nok blive nødt til at kombinere forskellige former for gratis energi, men det er ikke umuligt...

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil bar advare alle der tror på, at dette er noget unikt. Som Senna bla. har forsøgt at forklare er der intet nyt i denne idae eller observationer.

Hele energiregnskaet skal gøres op for at vægte dette i forhold til andre drivmidler. Du vil få mere ud af din elektriske energi ved at sætte en hjælpemotor direkte på batteriet - prøv det.

Mht lagring og anvendelse af el til fremdrift af biler, arbejder industrien i de mest energiefektive retninger i øjeblikket. En af de mest lovende retninger er, at anvende overskydende vindenergi til opladning af bilbatterier som derefter driver en elektromotor i bilen. Den anden er at lagre energien fra vindmøllerne direkte som brint, ulempen er bare at brinten har et højt tryk, hvilket umiddelbart gør det farligt at transportere i en bil. Men det har nogen allerede løst.

Glem derfor alt om at producere brinten på bilen, det er for dyrt, for tungt og ueffektivt.

Hvis du vil arbejde og sælge noget i denne branche skal du ikke kun lave forsøgene men også kunne dokumentere hvor effektiv dit system er. Dette inkluderer et totalt energiregnskab samt sammenligne med andre energiformer.

Dette er ikke skrevet for at tage modet fra dig, men for ikke at du smider for mange timer og penge efter noget som er almindeligt kendt. Bilindustrien er ikke interesseret i projekter som disse.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Kaster mig på hoved ind i denne tråd igen. 

Vil blot fæstne at det du snakker om ALDRIG kan med nuværende teknologi, og sikkert heller ikke fremtidig vil kunne lave sig gøre. argumenter om hvad der er muligt i fremtiden er ikke valide da du altid vil miste energi ved at ændre på typen !!! bum basta, via elektrolyze vil der altid være et tab.

Så længe tabet er der vil det ALDRIG blive hverken økonomisk eller økologisk. OVen i det så er den teknik du benytter dig af forhistorisk og forældet, kom videre. Det en OMèr.

Sorry men det er fakta.

Den eneste måsde denne teknologi vil blive noget værd er hvis du kan producerer mere energi end du bruger, altså en evighedsmaskine. Hvilke du næppe gør. Sprøgsmpålet er om du vil drømme eller leve i den virkelige verden. Her i verden baserer vi resultater på matematik. Hvis du virkelig har opfundet en evigheds maskine, er det ikke noget nok at sige til folk  " jeg har kigget på den i en evighed, og den kører stadig" der skal fakta på bordet Matmatik !!!!

 

Over and out 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Thomas Reberholt:

Jeg spør dumt. Kan man kalde noget som kræver brændstof (vand) evighedsmaskene ?

Vil sige at hvis du kan producerer en maskine der skaber den samme energi som den bruger, så er det en evighedsmaskine. Også selv om den kører på brændstof uanset hvilken type.

Grunden til dette er at så vil den i teori kunne køre på sin egen energi ;-)

Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

japping:

Jeg vil bar advare alle der tror på, at dette er noget unikt. Som Senna bla. har forsøgt at forklare er der intet nyt i denne idae eller observationer.

Hele energiregnskaet skal gøres op for at vægte dette i forhold til andre drivmidler. Du vil få mere ud af din elektriske energi ved at sætte en hjælpemotor direkte på batteriet - prøv det.

Mht lagring og anvendelse af el til fremdrift af biler, arbejder industrien i de mest energiefektive retninger i øjeblikket. En af de mest lovende retninger er, at anvende overskydende vindenergi til opladning af bilbatterier som derefter driver en elektromotor i bilen. Den anden er at lagre energien fra vindmøllerne direkte som brint, ulempen er bare at brinten har et højt tryk, hvilket umiddelbart gør det farligt at transportere i en bil. Men det har nogen allerede løst.

Glem derfor alt om at producere brinten på bilen, det er for dyrt, for tungt og ueffektivt.

Hvis du vil arbejde og sælge noget i denne branche skal du ikke kun lave forsøgene men også kunne dokumentere hvor effektiv dit system er. Dette inkluderer et totalt energiregnskab samt sammenligne med andre energiformer.

Dette er ikke skrevet for at tage modet fra dig, men for ikke at du smider for mange timer og penge efter noget som er almindeligt kendt. Bilindustrien er ikke interesseret i projekter som disse.

 

Du kan ikke ta modet fra mig, jeg har en bil der kører 20 Km/L, jeg er GLAD, grunden til at jeg skriver herinde er at jeg gerne vill ta det næste skridt. Et skridt jeg ikke kan tage uden penge... Men HVIS jeg aldrig får taget det skridt, så har jeg stadig en bil der kører 20 Km/L.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

 Du skriver:

eg har en bil der kører 20 Km/L, jeg er GLAD.

 

Ja det er fint, men er det ikke ligegyldig hvis du ikke spare penge eller miljø ???????????

 

 

Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Senna:

Kaster mig på hoved ind i denne tråd igen. 

Vil blot fæstne at det du snakker om ALDRIG kan med nuværende teknologi, og sikkert heller ikke fremtidig vil kunne lave sig gøre. argumenter om hvad der er muligt i fremtiden er ikke valide da du altid vil miste energi ved at ændre på typen !!! bum basta, via elektrolyze vil der altid være et tab.

Så længe tabet er der vil det ALDRIG blive hverken økonomisk eller økologisk. OVen i det så er den teknik du benytter dig af forhistorisk og forældet, kom videre. Det en OMèr.

Sorry men det er fakta.

Den eneste måsde denne teknologi vil blive noget værd er hvis du kan producerer mere energi end du bruger, altså en evighedsmaskine. Hvilke du næppe gør. Sprøgsmpålet er om du vil drømme eller leve i den virkelige verden. Her i verden baserer vi resultater på matematik. Hvis du virkelig har opfundet en evigheds maskine, er det ikke noget nok at sige til folk  " jeg har kigget på den i en evighed, og den kører stadig" der skal fakta på bordet Matmatik !!!!

 

Over and out 

 

Senna, du kan komme med alle de argumenter du har lyst til, jeg har hørt dem alle sammen før... BLIV dog i troen, lad dog tråden VÆRE som du selv var inde på, på et tidspunkt...

Jeg har en bil der bruger 50% mindre brændstof end den gjorde før, 100% er ikke langt væk, så du kan sige hvad du vil... Det her virker! Men læs du nogle flere bøger, og kom med nogle flere argumenter... Det vil stadig ikke ændre det faktum at jeg kommer 50% længere på en liter Benzin, UDEN at have brugt penge på at lave min Brint!!!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du skriver:

Jeg har en bil der bruger 50% mindre brændstof end den gjorde før, 100% er ikke langt væk, så du kan sige hvad du vil... Det her virker! Men læs du nogle flere bøger, og kom med nogle flere argumenter... Det vil stadig ikke ændre det faktum at jeg kommer 50% længere på en liter Benzin, UDEN at have brugt penge på at lave min Brint!!!

 

Den eneste måde dette kan passe, er hvis du for gratis strøm til elektrolyze. Lad os sige at du gør det, så er der stadig et problem med opbevaring af brint.

Kommer din energi fra solceller, så kan du også glemme det, for prisen for en solcelle svarer til 5 års forbrug af benzin eller noget i den retning hvis den skal være stærk nok ktil at lave elektrolyse. En pris som folk ikke vil betale.

Side 7 ud af 11 (102 indlæg)