Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Behøver vi stadig betalingskort på forsiden?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder og overvejer om jeg skal spolere vores kommende nye shopdesign med betalingskort på forsiden. Vi er jo blevet tudet ørerne fulde om at de skal være der.

Men når jeg kigger på alle de store udenlandske sites - så har de dem ikke stående fremme. Er det mon nødvendigt i dag hvis man tager alle de gængse korttyper? Jeg kigger aldrig selv efter det når jeg netshopper - og forventer egentlig bare at jeg kan betale når jeg når så langt...

Stilen siger jo også at jo mere enkelt og overskueligt man kan lave designet - jo bedre. Så hvis jeg skal ind og prioritere - så overvejer jeg at de grimme betalingskort får turen ind under betingelser i stedet for.

Hvad siger i?

Mange hilsener Helle

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viby J
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle.

Jeg har en webshop som for tiden er ved at blive godkendt hos PBS. Her har vi sat logoerne på forsiden.

Da vi skulle have vores sexlegetøj hjemmeside ErotikOasen.dk godkendt for knap et års tid siden var det et krav fra PBS. Men der er vel ikke andet for end at spørge dem. De må jo kende de gældende regler.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis jeg var dig, så ville jeg vise det på forsiden.

Som der bliver nævnt i en af de andres kommentarer, så tror jeg også at der er regler om dette.

//Emil

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Udenlandske websites skal jo ikke opfylde PBS' regler :). Men det skal danske, og PBS har ganske rigtigt en regel der siger at kortene skal vises above the fold og skal kunne ses i lav skærmopløsning.

Dog er det ikke en regel der ikke kan bøjes lidt. I Tasks viser jeg kun logoerne på selve betalingssiden og i betingelserne for brug af servicen - men der er jo heller ikke ligefrem tale om en typisk netbutik. I decideret netbutik-regi tror jeg dog de vil stejle lidt hvis man ikke viser dem på forsiden, men det kunne være interessant at høre om modsatte erfaringer.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svar :·)

Nu har jeg mailet til PBS og spurgt om hvordan reglerne er - skal nok lige smide svaret her i tråden når det kommer.

Hvordan når i selv handler på nettet - kigger i efter betalingskort inden i handler?

Mange hilsener Helle

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Tak for alle svar :·)

Nu har jeg mailet til PBS og spurgt om hvordan reglerne er - skal nok lige smide svaret her i tråden når det kommer.

Hvordan når i selv handler på nettet - kigger i efter betalingskort inden i handler?

Mange hilsener Helle

Jeg plejer ikke at kigge efter det, tror jeg har det lige som dig, at det er en selvfølge at det må være der-  med mindre shoppen ikke ser professionel ud, fx en 123hjemmeside.

Selv om pbs siger man skal have det - tjekker de så egentligt efter om man har det? Jeg mener, når først shoppen er godkendt, så kigger de vel ikke mere på den, med mindre de får klager?
(Det er selvfølgelig ikke en opfordring til at snyde, bare nysgerrighed ;-))

Fra Viby J
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt kigger jeg ikke efter det, det vigtigste er for mig som forbruger at jeg har tillid til stedet jeg handler.

Som førstegangskøber et sted, er det vigtigt for mig at designet ser ud til at være i orden. Det er derudover også meget vigtigt at kontaktoplysninger ikke er gemt væk. En side skal helst signalere kundservice hvis de vil have min ordre.

Hvis man kan kombinere disse tre ting med de rigtige priser, så er man efter min bedste overbevisning nået et langt stykke.

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort netværksregler er sådan, man normalt skal reklamere med hvilke kort man tager imod (derfor ser man også at de ikke specielle kønne klistermærker fra kortselskaberne er på dørerne til også meget elegangt designede butikker ude i den virkelige verden) - så vil du følge reglerne 100% skal der nok være ikoner på på forsiden.

Jeg tror nu også at der er en form for værdi, at man kan se, hvilke kort man kan bruge - der er måske kun 10% af kunderne der vælger en hjemmeside til fra (f.eks. kan firmakunder der vil betale med deres corporate kort, måske vælge din side fra, hvis du kun har Dankort) - men spørgsmålet er, om du er villig til at risikere om end en meget lille del af din omsætning, for en marginalt pænere forside.

Mvh.

Jacob

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har flyttet vores shop over på et nyt domæne, fra powerboards.dk til aaimport.dk. Det betød at PBS skulle godkende den nye side inden vi kunne få godkendt betalingsdelen. Som alle kan se så er der IKKE noget dankort/betalingslogo på www.aaimport.dk og det var der heller ikke da siden blev godkendt. Til gengæld har vi en masse fede produkter - men det betyder jo nok ikke så meget i PBS regi Stick out tongue

Hilsen Morten

p.s. de havde derimod krav om at man oplyser om div. handelsbetingelser, men det formoder jeg at i allerede ved.

 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)