Hej Helle Hvordan kan du levere til private for 49 kr? Da postdanmark tager 64 kr.? Mvh Ravn |
Hej Ravn
Du kan lige sende mig en pm :·)
Mange hilsener Helle
Hej Helle Hvordan kan du levere til private for 49 kr? Da postdanmark tager 64 kr.? Mvh Ravn |
Hej Ravn Du kan lige sende mig en pm :·) Mange hilsener Helle |
Hej Helle Det vil være interessant for os alle at vide - har du en speciel fidus, siden du kan sende til de priser? |
Venlig hilsen Lone
Jeg har det ligesom Søren, for det er nemt at regne ud hvem og hvordan denne service skal betales. Det betyder bare meget dyrer varer og ofte, så betaler du så meget mere for hver enkel vare at fragtfrit ik engang betyder en retfærdiggørelse. Som kunde bør man altid tænke over hvorfra gratis eller billige ting stammer. Svaret er altid en overpris et eller andet sted... |
Billige designer Solbriller hos Customfit.eu
Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...
Hej Miriam, For det første så opfatter jeg fragten som en service, og den primære grund til jeg selv handler på nettet. Jeg får bragt mine varer lige til døren, og jeg slipper for udgifter til benzin og parkering, samt ikke mindst en masse tid. Hvad koster det lige at parkere sin bil i indre København i et par timer? Jeg kan få meget fragt for de penge. For det andet, så er jeg uenig i, at det er meget dyrer at drive en fysisk butik end en netbutik. Ja, hvis du i forevejen har en fysisk butik, så er der synergi i at drive en netbutik, og den kan deror forekomme billigere. Men driver du en ren netbutik, så er der mange omkostninger forbundet ved det også. Jeg harselre over dem der tlbyder fri fragt, for som Helle dokumentere, så kan man ikke tjene penge på den måde. Dirver man en netbutik som en hobby, og ønsker man at "forære" sine varer væk til kunderne, så tager man brødet ud af munden på dem der gør det til deres levevej. "Spis en tudekiks Søren" kan du sige. Men jeg mener som allerede nævnt,at fragten er en service, og den er jeg som kunde mere end villig til at betale for. |
Tja, jeg kan godt se pointen. Omvendt er jeg jo også nødt til at være konkurecedygtig og når jeg af omtalte grunde ikke kan være det på varens pris, må det blive på portoen. - Og så kan det forøvrigt ikke være mig du mener, jeg har jo netop fortalt, at jeg ikke forære mine varer væk. Og jeg driver heller ikke virksomhed på hobbyplan. Der er rigtig mange grunde til, at det er dyrere, at have en fysisk butik. Det er jo også derfor varen meget ofte er at finde billigere på nettet. Mvh Miriam |
Jeg har en netbutik, og fakturerer mine kunder den faktiske portoudgift. Det giver ikke anledning til problemer med kunderne - de kan gpdt se det fornuftige i, at jeg får dækket udgifterne til porto. Mht. konkurrence: Der er mange andre konkurrenceparametre end prisen, jeg fokuserer på udvalg og specielle varer, som ikke fås ret mange steder. Jeg har meget få 'mainstream'-produkter - der er prisen den eneste konkurrenceparameter, og det er i virkeligheden ikke særlgi interessant. |
Kirsten www.kirstensquiltshop.dk
Hej Miriam Det er tit diskuteret herinde på amino... det er lige så dyrt at drive netbutik som fysisk butik. Omkostningerne ligger bare nogle helt andre steder, eks. i markedsføring, seo, shop- og økonomisystemer og meget mere. Så når dine konkurrenter online sælger varerne billigere end dig - så kan du være helt sikker på at de heller ikke har en særlig pæn bundlinie... medmindre det er mængden som trækker den lidt op af - og er det det, så skal der nok også flere ansatte til. Som andre også skriver - det er ikke portoen som er altafgørende. Det er de få kunder som klikker sig rundt for at finde det absolut billigste.... men det er også altid de kunder som brokker sig og råber højest - derfor lægger du måske mere mærke til dem. Jeg vil tro at du ikke mister noget salg hvis du sætter porto på.... har du testet det? Mange hilsener Helle |
Kan du tibyde frifragt, kan du vel tilbyde samme beløb som rabat på varerne... Eneste fordel ved at tilbyde frifragt over xxx kr/euro, er at man ofte vil presse nogle kunder til at købe 1-2 ekstra ting for at opnå gratis levering... |
Billige designer Solbriller hos Customfit.eu
Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...
Absolut nej! Jeg vil ikke sælge det billigere end i min fysiske butik. Derimod har jeg slet ikke tænkt på de omkostninger, som du nævner Helle. Så langt er jeg slet ikke nået, med min webshop. Jeg er nok bare nervøs for at skræmme kunderne væk. Jeg sammenligner mig meget med de shops, som sælger samme mærker, som mig. Men i har ret, jeg skal nok prøve at markedsføre mig med andet end gratis porto Jeg har faktisk også oplevet flere gange, at kunden ikke har lagt mærke til den fri porto før ved betalingen, selvom det står tydeligt på forsiden. Hvorfor så forære dem det? Stof til eftertanke. Tak for det! Mange hilsner Miriam
|