Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugerbetaling på Amino - sæt dit præg

Side 2 ud af 12 (116 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg brainer bare:

Amino Gold

Amino Plus

Amino Zap

Amino Business Partner

Amino VIP

Amino Klubben

Amino Iværksætter-Plus

All Amino

Amino^2

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

For mig er det ikke så vigtigt med et navn. Det kan kaldes Amino Business Pro Plus Mega Super eller noget der ligner :)

Et betalt Amino medlemskab går jeg med i (blot det ikke er Thorborg der sætter prisen for så kommer den nok op på en 1800,-) og ser gerne at det kan give nogle ekstra fordele.

Fordelene ved jeg ikke rigitgt hvad jeg ønsker mig endnu :)

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 3 person

Hej Nicolai,

Super at I arbejder med det - Jeg glæder mig til at se hvad det ender ud med.

Jeg forestiller mig at følgende kan være ekstra som man får, som medlem:

- Invitation til arrangementer
- Rabatter til foredrag/arrangementer
- Ingen bannere
- CVR/CPR valideret
Med en validering(som DBA) vil man virke langt mere seriøs. Mon ikke hellere man vil handle hos folk man kan stole på - Jeg kunne forestille mig at en del af handlen ville rykke fra anonyme der byder ind med ultra lave priser. Dette kunne gøres til et krav.

- Fast rabatsats på sponsorlinks(forsvinder disse også under medlemssektionen? - Det håber jeg ikke - Jeg synes de er brugbare)

Du spørger vist mest ind til navn og der synes jeg at AminoPLUS vil være godt - Man får noget ekstra for at være medlem - Guld, VIP osv. bliver hurtigt diskotek i provinsen.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Nicolai

Jeg mener i hvert fald at det vigtigste er at alle kan læse, spørge og svare på alle indlæg - uanset om de er lavet af en VIP eller en almindelig bruger. Dvs. når i udvikler nye ting til VIP delen - så skal der hele tiden tages højde for at den almindelige bruger ikke går glip af netværksdelen.

Som en anden også skriver - er amino for alle - høj som lav - og det mener jeg er en meget vigtig ting, som også gør at amino har den succes den har i dag.

Mht at nogen opretter sig som under forskellige brugernavne - kunne man så ikke bare lave 1 stk. brugernavn pr. ip adresse?

Men jeg tror også at I skal finde på noget mere end at man bare betaler for ingen reklamer. Jeg kan i hvert fald sagtens abstrahere fra reklamerne - DOG IKKE den meget omtalte TDC reklame. Så hvis i vil have mange til at tilmelde sig - ja, så skal i bare fortsætte med den...!

En ting som kunne være cool ville være hvis man kunne chatte med de personer man er i netværk med. Ligesom på FaceBook. Hurtigt og nemt.

Mange hilsener Helle

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja bare jeg kan slippe for TDC banneren, så kan I kalde det hvad det skulle være.

Men Amino Plus er da et godt bud. Det signalere at man får lidt mere.

Udover at man slipper for bannere, så kunne jeg da forestille mig at Plus medlemmer kunne deltage gratis i så "gå-hjem" arrangementer, hvor ikke Plus'ere skulle betale. Ellers er der jo kommet mange andre gode forslag.

Fra Eden
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes blot det skal hedde "betalende medlem" og ikke noget smart og uigennemskueligt for nye besøgende. Det er ærlig snak. Hvad angår annonymiteten, så synes jeg ikke der skal ske ændringer.

Annonymiteten sikrer at folk kan stille deres dumme spørgsmål før de quitter fuldtidsjobbet og at Martin Thorborg kan spørge om momsprocenten når han glemmer den. Sådan går det ikke hvis man kan google sig frem til personen. Derudover er det mit indtryk at der findes masser af brugere der reelt ikke er selvstændige og en filtrering på cvr-nummer åbner for en helt ny diskussion om hvad og hvem der er iværksættere.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Navn har jeg ikke rigtig noget forslag til, men det vil være svært at overbevise mig om at skulle til at betale for Amino. Værdiforøgelsen i forhold til status pt. skal i hvert fald være væsentlig - og være mere end "bedre synlighed" og at blive fri for reklamer. Grundessensen i Amino er vel stadig at det er et debatforum, hvor vi kan hjælpe hinanden, men vi har jo reelt ingen mulighed for på forhånd at vurdere værdien af den hjælp vi får, og derved er det også svært at fastsætte værdien for en betalingsdel af Amino.

En idé, der kunne overbevise mig, var oprettelse af en form for ekspertpanel i forskellige kategorier såsom Bogføring, Markedsføring, Jura, SEO etc. etc. hvor man frit kan stille spørgsmål til erhvervsfaglige eksperter indenfor hvert område.  

Hilsen Morten

p.s. et navn kunne jo så være Amino Support

 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,9 stjerner givet af 7 person

Jeg sukker også, i mit ikke altid lige stille sind over følgende: 

"Målet er at sammensætte et medlemsskab som kan være med til at skabe mere business til dig som bruger på AMino. Dvs. flere muligheder for dig til at synliggøre din forretning på Amino, når du er aktiv herinde, nye bedre værktøjer med fokus på at du kan udvikle dit netværk. Relevante tilbud som kan øge væksten i din forretning og sidst men ikke mindst - en amino-debat uden bannerreklamer."

I brokker jer over at Amino blogs bliver brugt til at skabe synlighed for folks "rigtige" blogs, og der bliver rynket på næsen, når folk forsøger at fremhæve deres virksomheder alt for blatant - men når I udvikler nye features til jeres brugere, er det for at "man kan skabe mere business , øge væksten og synliggøre sin forretning"

Hvad blev der af, at hjælpe hinanden, udveksle erfaringer og debattere?
Nu handler det hele om, hvordan man bedst muligt - mod betaling - kan bruge Amino som en annonceringsportal.

Jeg er for længst holdt op med at bruge Amino til noget relevant. Jeg følger med i et par debatter om ting, som er lærerige og interessante og sidetracker et par andre i Caféen - men at søge svar på noget i forhold til mine virksomheder? Glem det.  Det gode råd, der engang var at finde på Amino er for længst erstattet af decideret udhoring af ydelser. Det mindste, tekniske spørgsmål bliver fulgt af en strøm af "Det kan vi løse for dig: Kontakt mig på xxx@xxx.dk", uden at nogen så meget som forsøger at  svare på spørgsmålet.  I hvert fald i de kategorier, jeg naturligt opholder mig i. Hvilket vel er fint nok. Men tråden er totalt værdiløs. Ingen kommer tilbage og fortæller, hvordan de løste problemet og eventuelt med hvis hjælp - så alle, der har et lignende problem i fremtiden, står på lige så bar bund, som de ville have gjort uden "Iværksætterforummet Amino". 

Hvorfor ikke udvikle nye features, der fremmer debatten og hjælpsomheden på tværs af brancher herinde?
Eller I det mindste, for helvede, lavede en sektion der hedder "Amino Freelancer", som folk kan betale for at være medlem af - hvor de kan fiske efter kunder, i stedet for at gøre det til hovedparten af det nuværende forum?

Anyway - jeg er all for, at Amino skal tjene nogle penge. Det er en forretning og I skal gøre præcis dét i mener ville være mest indbringende i fremtiden - men jeg synes bare, at I med det move dér æder jeres eget tandkød og underminerer hele grundlaget for virksomheden.

 

(Og så for at svare på spørgsmålet, der blev stillet af trådstarter så lyder Amino Pro fint for mig). 

 

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Der kan uden tvivl findes mange ting i min tekst, hvor det jeg skriver ikke er det samme som læseren ser. Og sådan er det jo med alt kommunikation. Det er ikke det man siger, men det modtageren hører som er det afgørende.

Amino er netop stedet hvor man hjælper hinanden. Men hvorfor er det at vi hjælper hinanden - er det ikke for at vi kan forbedre vores forretning mest muligt. Alt andet vil da være rent tidsspilde og overspringshandlinger i fht. de daglige gøremål.H vis jeg var ligeglad med svarerne og ikke mente de skaber værdi, ja så spilder jeg da både min tid og dem som forsøger at hjælpe mig.

Når jeg spørger om råd eller hjælp herinde, er det for at løse en ting i min hverdag som skaber problemer for mig. Dem som kommer med gode råd og tips herinde har også sine grunde. Hvad motivet er for den enkelte vurderer man jo selv. Men mon ikke der gennem årerne er blevet skabt en del relationer på kryds og tværs herinde.

Konkret. Jeg så en forespørgsel til morgen. "Jeg har brug for 100 kamera og de skal være billige". Straks modtager afsenderen 10 tilbud eller henvendelser. Om det fortolkes som hjælp til afsender eller et forsøg på at lave business med hinanden er et fortolkningsspørgsmål. Det afgørende er at dem som bruger AMino får noget ud af det, og at et Amino medlemsskab kan være med til at forstærke dette yderligere. Så kan vi kalde det business, hjælp eller tips. Det er for mig underordnet.

Nicolai

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Lone S. Hansen:

Det gode råd, der engang var at finde på Amino er for længst erstattet af decideret udhoring af ydelser. Det mindste, tekniske spørgsmål bliver fulgt af en strøm af "Det kan vi løse for dig: Kontakt mig på xxx@xxx.dk", uden at nogen så meget som forsøger at  svare på spørgsmålet.  

Det burde kun være i "jeg søger tilbud" kategorien at det burde være tilladt at komme med den slags poster. Jeg kunne godt tænke mig at der var en mulighed for at "melde" den slags indlæg så moderator kan slette dem.

 

Side 2 ud af 12 (116 indlæg)