Twitter er et fantastisk værktøj - hvis du finder ud af hvad det er at dine followers gerne vil have. Min lidt kringlede måde at bruge twitter på er, at ved hver tweet jeg skriver derpå så tænker jeg over, om det lige præcis er det mine followers vil have at vide fra mig. Der må jo være en grund til at de følger mig, og det ser jeg som en stor tilkendegivelse af mit arbejde og mit virke. Derfor så giver jeg mine followers det som jeg syntes er genialt, det som jeg syntes giver mere værdi til dem. Så det er faktisk ikke et spørgsmål om markedsføring gennem twitter - det er et spørgsmål om at "markedsføre" ved at give folk der følger dig værdi. Derfor er det ikke alle initiativer, tilbud og andre ting der ryger ud på twitter - jeg er meget bevidst om at jeg rent faktisk ryger ind i mine followers "attention span" og jeg derfor kan virke supercool - eller virke som en der bryder "attention span'et" ved at lave salespitches... Jeg linker tit til blogindlæg jeg har skrevet forskellige steder og til andre blogs/posts som jeg syntes er interessante - og det er måden det virker på for mig. Men jeg er jo også sådan en der fuldt og holdent tror på at værktøjet kun er 10 % af social marketing - resten er hvad du gør, hvordan du gør det, og hvad du står for som virksomhed og menneske =)
|
Henriette
hvad er det for en forretning du har repræsenteret på twitter