Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud fra Bogholder

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal nok bruge en bogholder til at lave noget regnskab til brug på Fredericia kommune da konen er blevet fyret og ikke er i A-kasse og jeg ikke tjener nok til os begge 2. Så der for søger jeg tilbud fra bogholder der har tid til at kunne lave det hurtigt muligt.

Tilmeldt 10. May 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Vor bogholder har lidt ledig kapacitet lige nu.

Så du skal være velkommen til st kontakte os.

/peter

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Læg evt. lidt flere informationer ud på amino så vi rent faktisk har mulighed for at sende dig et tilbud - ellers har du ikke noget at sammenligne med.

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Gå ind på www.hent2tilbud.dk
Klik på revorsor/bogholder og udfyld skemaet,

Så bliver du inden 48 timer kontaktet af 2-3 forskellige revisorer i din by/kommune, med et tilbud til dig :)
Hurtigt, enkelt og smart

Dbh: Lasse

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Du er mere end velkommen til at kontakte os omkring bogføringen. Vi vil kunne klare det i denne uge.

Morten Kertész

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Tilmeldt 10. May 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er bogholder, bosiddende i Næstved, men tager kunder fra hele landet.

Send dine bilag til mig, så bogfører jeg
Du bestemmer om du selv vil scanne bilagene, eller om du vil sende dem til mig i en kuvert. Efterhånden som jeg modtager dine bilag, bliver de bogført. Når måneden/ kvartalet er gået sender jeg en detaljeret balance, der giver dig det fulde overblik.

Moms
Samtidig med, at jeg bogfører, sikrer jeg, at momsen bliver indbetalt rettidigt. Du undgår derfor ekstra gebyrer og bøder og skal ikke skal bekymre dig om, hvornår de forskellige deadlines er.

Afstemning af regnskabet
Hver måned/kvartal afstemmer jeg de relevanter poster i regnskabet - det omfatter debitorer, kreditorer, bank, kasse, anlægsaktiver mv. Når året er gået leverer jeg et afstemt årsregnskab, som du kun lige skal have godkendt af din revisor.

Pris

250 kr. plus moms pr. time.

Kontakt mig på bogholderinden@live.dk

 

Venlig hilsen

 

Louise Jakobsen

 

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mere info går ud fra at det er hvor mange fakturaer om måneden der er pt 1 til 4 indkommene fakturaer fra kunder (er ikke så stor endnu) ud er firmaet er det svært at sige nogle måneder køber jeg ikke noget. Firmaet drives hjemmefra så der er ikke de store udgifter til noget. Internet køres på Yousee bredbånd via tvet så det køre vi privat økonomi. Da jeg ikke har været så god til at skrive km regnskabe henover sommeren er der ikke det store med det og benzin (ved godt jeg er gået glip af en masse pengeog overvejer om der er en anden billig løsning på det end at skrive det ned i hånden.) det er privat bilen jeg køre i da firmaet ikke er så stor at jeg kan have både firma bil og familie bil mobil regning er min privat jeg bruger har dog købt en mobil så der skulle kunne trækkes fra firmaet. Løn til de ansatte køre via pro løn

Ved ikke om du har brug for flere oplysninger.

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Jeg synes du skulle prøve at tage fat i Lone Skou fra Netaccountin.dk. Hun er super dygtig, hurtig og meget rimelig i pris Wink

Tlf. 32 96 96 56
Mobil 20 89 16 58

Hun holder godt nok til på Amager, men selv om jeg har virksomheder i Kbh området klare vi alt over nettet...


Dbh
Ania

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)