Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt SEO værktøj?

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel deMib Svendsen:
Der findes masser af services, som udbyder lidt af de samme ting som jeg tilbyder i forskellige indpakninger og priser. Det har jeg intet problem med. Men når der så direkte plagieres på mine ting, så bliver jeg naturligvis nødt til at reagere på det.  Alt anet ville være dumt.

Undskyld, men jeg kan stadig ikke se sammenligningen ? Hvor er det at SEOsupporter.com snylter på SEO-support.dk ? Den ene side er på engelsk, den anden på dansk.

Mikkel deMib Svendsen:
- Du har valgt et domænenavn der er så tæt på mit som det næsten er muligt

Hvorfor er det så at SEO-support.dk ikke snylter på SEO-support.net ? Du har valgt et domænenavn der så tæt på deres, som det næsten er muligt. Og umiddelbart er det samme tjenester der tilbydes. Dobbeltmoral ?

Igen, det er for generelt et term der benyttes til at du kan have eneret på det.... SEO support blev benyttet før du selv opkaldte dit firma efter det.

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv lige begyndt at bruge seosupporter.com og det ser rigtig lovende ud, det er godt til at give en indikator på forskellige ting. Derudover vil jeg også rose Runes anden service linkkataloger.dk. Smile 

Rigtig fede services der bliver spyttet ud fra hans side Yes

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Mikkel deMib Svendsen:

Brainstorming:
Du har ingen sag så slap lidt af og lær at leve med konkurrencen som alle andre.

 

Men det er også fordi langt de fleste godt kan se hvor grænserne for både anstændighed og lovlighed går og dem holder de fleste af os indenfor. Ikke bare fordi det er rigtigt at gøre, men også fordi det i sidste ende er det som bedst kan betale sig forretningsmæssigt for alle parter.

Der findes masser af services, som udbyder lidt af de samme ting som jeg tilbyder i forskellige indpakninger og priser. Det har jeg intet problem med. Men når der så direkte plagieres på mine ting, så bliver jeg naturligvis nødt til at reagere på det.  Alt anet ville være dumt.

 

Prøv nu at hør her mikkel du ved udemærket så vel som mig at hvis der var en sag, så ville du køre den. Bare det faktum at du ikke allerede har sendt en stævning afsted viser du godt selv ved den er for tynd.

At du fortsætter med at smide anklager om ulovligheder og plagiater afsted gør derimod DIG SKYLDIG i et helt andet lovbrud. Du kan ikke bare bruge termer som disse uden at kunne få medhold i en retsag, hvilket du ALDRIG ville få.

Den eneste her der bryder loven er mikkel demib.

 

Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed service Rune. Er også imponeret over dit site linkkataloger.dk

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til Rune Risom for SEOsupporter.com.

Hver eneste gang jeg arbejder med min SEO får jeg med det samme en mail fra SEOsupporter som fortæller, om det virkede efter hensigten.

Genialt.

 

mvh. Bo Jensen

Butik Go'aften

Besøg vores specialbutik med sexlegetøj og alt til erotiske rollespil.

Følg med i vores blog med test og anmeldelser af sexlegetøj.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

IT-Konsulenten:

Hvorfor er det så at SEO-support.dk ikke snylter på SEO-support.net ? Du har valgt et domænenavn der så tæt på deres, som det næsten er muligt. Og umiddelbart er det samme tjenester der tilbydes. Dobbeltmoral ?

Good one :-)

Fra København
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu testet seosupporter.com. Jeg sætter pris på værktøjet er gratis, men det afspejler deres infrastruktur også. Jeg har været irriteret over, at der er en begrænsning på antal keywords + man ikke engang kan betale sig fra at få den væk så vidt jeg kan se. Jeg har skrevet til dem på twitter - men intet svar.

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Schelle:

Jeg har skrevet til dem på twitter - men intet svar.

Prøv igen - der plejer at være ret hurtig responstid...

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Tilmeldt 10. Nov 08
Indlæg ialt: 82
Fra  Hungry.dk ApS Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

 

Beklager hvis du ikke har fået svar via Twitter. Jeg må have overset din besked ved en fejl.

 

Grunden til begræsningen på keywords er at servicen stadig er i alpha/beta, og der har været overvældende stor interesse. Så stor at mine servere ikke helt kan følge med. Så for at give flere mulighed for at benytte servicen, har jeg sat en midlertidig begrænsning på 10 keywords per projekt på.

 

Ang. betalingsudgave, så arbejder jeg på sagen. Men vil ikke tillade mig at tage penge for noget, som jeg ikke mener er klar til det. Folk skal have værdi for deres hårdt tjente penge, og det indebærer mere end keyword rankings.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Risom:

Hej Tobias,

 

Beklager hvis du ikke har fået svar via Twitter. Jeg må have overset din besked ved en fejl.

 

Grunden til begræsningen på keywords er at servicen stadig er i alpha/beta, og der har været overvældende stor interesse. Så stor at mine servere ikke helt kan følge med. Så for at give flere mulighed for at benytte servicen, har jeg sat en midlertidig begrænsning på 10 keywords per projekt på.

 

Ang. betalingsudgave, så arbejder jeg på sagen. Men vil ikke tillade mig at tage penge for noget, som jeg ikke mener er klar til det. Folk skal have værdi for deres hårdt tjente penge, og det indebærer mere end keyword rankings.

Haha, jeg har også lige tilmeldt en side, hvis det hele går ned ved du hvem du skal give skyldenWink

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)