Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd om hjælp til at komme igang med simpel webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kbh.
Tilmeldt 27. Sep 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville høre om der er nogen der kunne hjælpe med at anbefale en kontakt til at hjælpe med opsætning af en webshop med online betalingssystem, og råd om, hvad der vil være den billgste løsning.

Jeg har ikke det store beløb at opstarte for, men jeg har en god idé og vil ikke gå videre før jeg har systemet iorden.  Hvad koster sådan noget? Hvem er gode at bruge?

Hvad vil den billigste løsning være for opsætning af en webshop (med enkelt administrationssystem). Jeg skal kunne passe hjemmesiden ved siden af mit nuværende job. Produkter der skal sælges er indenfor sundhed.

Glæder mig til at høre jeres råd.

Mvh. Birgitte

 

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgitte

Pt vi har et tilbud for en køreklar webshop med design til under 7000 dkr inkl hosting + 1 stk dk. domæne samt betalingsgetway inkl for første år.

Du er velkommen til at sende en mail til mig for en demo m.m  hjorth@ewebdesign.dk

Mvh Rikke Hjorth

www.ewebdesign.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgitte

Tag et kig på Shopify og derefter på www.shopifyeksperten.dk. Jeg kan ikke tage kunder ind p.t. til den gratis opsætning, men sitet vil give dig et overblik over Shopify og de designmuligheder, der er i systemet.

Venlig hilsen
Ole 

Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 103
Fra  Dyngby.com Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgitte,

Jeg kan godt hjælpe dig med dette for billige penge. Du er velkommen til at kontakte mig på simon@dyngby.com og høre nærmere.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgitte

Jeg vil blot bidrage med et par gode råd i den retning, da jeg selv driver en webshop for beskedent budget.  De fleste løsninger består af en hostingudbyder samt en designpartner. Jeg mener det vigtigste her er at vælge den rigtige hosting fra starten af idet denne (tro mig) er svær at udskifte senere hvis du eks får brug for funktioner de ikke understøtter (hvilket sagtens kan vise sig i takt med din omsætning stiger)  Designpartneren er naturligvis også vigtig men kan dog som regel "opgraderes" hvis det bliver nødvendigt.

Mit bedste bud til dig lige nu ville nok være DanDomain (bruger dem godt nok ikke selv)  DD har en utrolig god shopløsning med en masse gode features samt masser af muligheder for integration med andre systemer som Postdanmark pakkelabel og økonomisystemer.

Det kan godt være du sidder nu og tænker "prrrr det får jeg da ikke brug for!", men det troede jeg heller ikke men da min webshops omsætning på to år steg fra 1 til 40 salg om ugen blev det altså pludseligt vigtigt.

Det er som med alt andet kvalitet koster! også i webshops. Een ting er pris på igangsætning og design, en anden er løbende leje af butik samt betalingssystem.  Du SKAL have mulighed for betaling med kort. Der er mange (inklusive mig) der tror at bankoverførsel er tilstrækkeligt men denne beslutning kan koste dig dyrt!  Jeg vil mene, at en rimelig shop koster fra 200-400 pr måned + betalingsgateway til 100-200 kr pr måned.

Du skal også igang med at gøre dig nogle tanker om markedsføring.

Din shop kan simpelthen ikke tillade sig IKKE at have råd til markedsføring.  Det nytter jo intet med en flot shop med lækre produkter hvis ingen aner den eksistere.

Skriv endelig hvis jeg ellers kan bidrage med noget.

God vind

Ohm

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 03:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgitte,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud ud til dig fra det tilsendte materiale. Hvis du gerne vil prøve Joomla + virtuemart, har jeg en færdig shop som du kan lege lidt med i Admin. Send en mail og jeg sender dig login details.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgitte

Prøv at se på Pay Pal, de har vist det meste til en webshop til fri afbenyttelse.

MVH

Finn

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal tænke blot en lille smule fremadrettet  -  så  er  det vigtigt  at du får lavet  en shop  INTEGRERET  med  dit  økonomisystem  så  du  minimerer  alt det bureaukratiske bøvl.  Her kan du på  www.aesiras.dk     få  en  sådan løsning  for  5.985,-  i  eengangsudgift  -  MEN du  kan også leje systemet  for  3 x 99 kr. pr. måned  (min.  3 mdr. ved bestillingen).  d.v.s.   igang for  891 kr.  up front  for de første 3 måneder -  så  skal  du  vælge dig  en webhotel  til at  få  hostet  shoppen på. Her er der masser af muligheder, som jeg gerne er dig behjælpelig.

Hvis du  vil  se systemet  "rullet ud"  så  er der  en mulighed  for  et kursus i programmet   den 10. nov 09  i  Aalborg  -  såfremt  du  giver  mig et kald eller  en mail  (andre er selvfølgelig også velkomne).

Otto B. Petersen - AESIRAS-partner

www.ivaerksaet.dk    -  Møllegade 11A  9000 Aalborg   tlf 283 44 283

 

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)