Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Surftown VPS-løsning?

Side 5 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en opdatering til de prisfokuserede VPS-interesserede ;-)

Vi har netop annonceret på bloggen at samlige VPS løsninger får dobbelt så meget hukommelse og plads og trafikken ti-dobbles. Det betyder at vores VPS 512 til 199 kr/md er udstyret med 512 MB hukommelse, 20 GB plads og 500 GB trafik!

Og netop nu kan du få VPS 512 for kun 79 kr/md....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ser virkelig tiltalende ud. Er der noget a la one-click-installer til Wordpress? Eller er det manuel installation fra shell?

 

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Interesserede i seriøse løsninger bør nok lige læse dette indlæg.

http://www.amino.dk/forums/t/86036.aspx

Jeg kender intet til løsningerne i denne tråd, men mener man med omhu skal vælge sin løsning.

Jeg har flere gange været tæt på at "hoppe" på Surftownløsningen, men udfrodringen består i at jeg ønsker en service de desværre ikke tilbyder, nemlig at tage alle mine eksisterende domæner og lægge over på løsningen for mig.

Og jeg har brugt surftown i 4-5 år nu uden de store udfordringer. Der var kun 1 i 2008 eller 2007 der havde med deres mailservere at gøre, men ellers fungerer tingene upåklageligt rent teknisk.

 

Køb ren argan olie her

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var satans, Thomas... Nu er jeg jo næsten tvunget til at gøre det samme. Skype-Wink

Men det er vel ikke vores skyld, at I dumper priserne så ekstremt? Skype-BigSmile Jeres lanceringstilbud var da ganske pænt, men hold nu fast for et prisfald...

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick:

Det var satans, Thomas... Nu er jeg jo næsten tvunget til at gøre det samme. Skype-Wink

Hvorfor ? :)

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin - Exaweb:

Patrick:

Det var satans, Thomas... Nu er jeg jo næsten tvunget til at gøre det samme. Skype-Wink

Hvorfor ? :)



Vi skal jo være billigst på markedet. Skype-Wink

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick:

Vi skal jo være billigst på markedet. Skype-Wink

Det er bare en aftale ... så tager vi pladsen med bedst support, mest stabile drift og højeste ydelse ;)

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Patrick:

Vi skal jo være billigst på markedet. Skype-Wink

Det er bare en aftale ... så tager vi pladsen med bedst support, mest stabile drift og højeste ydelse ;)



Det er bare så ærgeligt man ikke kan måle support op mod hinanden. Og definer "bedst support", for jeg er ret sikker på at vi lever op nogenlunde det samme.

Mest stabile drift: Tja - Det er sgu ikke særlig svært at få en server til at være online, efter min mening.
Højeste ydelse: Tjooo, det er da også fint. Men igen kommer det jo an på hvordan du definere, højeste ydelse. Skype-Wink

- Tag det endelig ikke respektløst. Jeg har som udgangspunkt meget stor respekt, for alle der er i den her branche, da jeg udemærket ved hvad det kræver. Og det er inkl. dig Mikkel. Skype-Smile

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Patrick:

Mikkel Mikjær Christensen:

Patrick:

Vi skal jo være billigst på markedet. Skype-Wink

Det er bare en aftale ... så tager vi pladsen med bedst support, mest stabile drift og højeste ydelse ;)



Det er bare så ærgeligt man ikke kan måle support op mod hinanden. Og definer "bedst support", for jeg er ret sikker på at vi lever op nogenlunde det samme.

Mest stabile drift: Tja - Det er sgu ikke særlig svært at få en server til at være online, efter min mening.
Højeste ydelse: Tjooo, det er da også fint. Men igen kommer det jo an på hvordan du definere, højeste ydelse. Skype-Wink

- Tag det endelig ikke respektløst. Jeg har som udgangspunkt meget stor respekt, for alle der er i den her branche, da jeg udemærket ved hvad det kræver. Og det er inkl. dig Mikkel. Skype-Smile

Mine ærlige ord. 

- Bestillingsform er STADIG ikke via SSL
- Loginform er STADIG ikke via SSL.
- Der er alt for mange stavefejl. Det er i mine øjne useriøst. 

Skulle det ske, at en hardwarenode ryger i havnen. F.eks. bundkortet brænder af en tur, klokken 2 om natten. Hvor lang tid går der før min VPS er i luften igen, med samme IP adresse?

Du skriver det ikke er særlig svært, at få en server til at være online. Alene dét, er nok til at jeg taber alle former for respekt for dig som driftspartner. Du har tydeligvis ingen tanker på netværksinfrastruktur, fysiske faciliteter osv. 

Det er fair nok at du har de holdninger, men dine holdninger om at du helt sikkert leverer et på alle måde bedre produkt, end SurfTown, det giver jeg intet for. 

Meebox.net er hosted på en Hetzner maskine. Hetzner er et rigtig godt firma. Men deres Rootservers er _IKKE_ servergrade hardware. Det er almindelige PC'ere der står og kværner på en masse hylder. De har slet ikke samme tolerance overfor fejl som servergrade hardware. Diskene er hverken SCSI eller SAS diske, men ganske almindelige consumer diske.

SurfTowns løsning er baseret på IBM BladeCenter, som i høj grad er servergrade. De har (jeg kender ikke kompetencerne i biksen, men teknisk set) muligheden for at fejle IP adresser og hele skidtet over på en anden node i en fandens fart.

Helt ærligt. Så tror jeg ikke at du er grunden til, at SurfTown vælger at sænke sine priser. De har mere interessante konkurrenter end dig.

Jeg er ikke jantelovstilhænger, men jeg mener helt klart at man bør se bare LIDT realistisk på egne kundskaber. Det er fedt at have store visioner og mål, men som tingenes tilstand er lige nu, så skal man ikke overvurdere hvad man kan. Det kan bide en i røven i sidste ende. Hårdt.

Anyway, jeg kunne blive ved med at skrive længe om, hvorfor jeg synes de holdninger du har til serverdrift, er langt ude i skoven, men det er der ingen grund til :)

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Side 5 ud af 6 (57 indlæg)