Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger investor til koncept med successgaranti og over 5 mill. i oms. det første år.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 11
Fra  Visø Holding Aps Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har udarbejdet et genialt koncept indenfor hårprodukter, hårintegrationer(extensions/parykker).
Min idé er baseret på opstart af 1 hår-salon (med henblik på åbning af flere), hvor hårintegrationer/påsætning af hår er det primære. Salg af hår, parykker, hårprodukter på nettet. Import af hår og udvikling af eget extensions mærke. Banebrydende naturtro parykker og hårintegrationer til kræftpatienter i samarbejde med kommunerne.
Rigtig god profit på produkterne, da der importeres direkte fra producenten og sælges direkte til kunden uden mellemled.
Allround koncept (egne saloner, webshop, engros salg af eget mærke til saloner i Dk).
Gennemtænkt, stabil og profitabelt koncept, med mange udviklingsmuligheder og god fortjeneste allerede det første år.

Jeg har de nødvendige forretningsforbindelser og alt er gennemtænkt. Jeg mangler bare en investor!!

Forretningsplan og budget sendes gerne.

Mvh

Vivi

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan adskiller din salon sig fra andre?

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du ikke sende lidt mere info til mig ke(a)brygladen.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 11
Fra  Visø Holding Aps Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Der er ingen saloner i Dk med samme gennemførte koncept. De fleste frisør saloner tager extensions/hårintegrationer ind som en bi-ting. Mange saloner sætter endda deres elev til at sætte hår på, som hverken har forudgående kendskab til området og ej heller har gennemgået et kursus i hårpåsætning. 

Min salon vil specialicere sig i extensions og hårintegrationer/parykker, som derved udgør en større pålidelighedsgrad. Salonen vil ikke kun udbyde én form for extensions eller ét extensions mærke, men adskillige til de forskellige behov, kunden måtte have. Derved er vejledningen objektiv og udfra kundens behov og ikke fordi man lige har valgt at arbejde med et bestemt mærke. Medarbejdere skal have gennemført seriøse kurser og have dybdegående viden og erfaring indenfor hårpåsætning og parykker. Samtidig skal der laves aftale med kommunen om licitering af parykker til kræftpatienter. Salonen skal have indrettet et anonymt rum, hvor kunden kan sidde i ro og mag - uden at blive forstyrret - da det jo er en meget privat og sårbart område.

Samtidig vil der være god indtjening på produkterne, da de produceres og importeres direkte fra producenten uden fordyrende mellemled.

Min plan er at regere indenfor hårintegrationer på det danske marked med et stort udvalg, dybdegående viden og troværdig information.

Men som skrevet, sender jeg gerne udførlig forretningskoncept og budget, hvis en investor måtte have interesse.

Mvh

Vivi

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor store investeringer snakker vi om - før konceptet er i fuld drift?

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vivi.

Hvis du sender forretningsplan og budgetter til mig, gennemgår jeg det gerne og vender tilbage med kommentarer dertil.

Mvh Thor (tm@virksomhedsguide.net)

 

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 11
Fra  Visø Holding Aps Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Det handler om kr. 500.000, som allerede tjenes hjem det første år....

Mvh

Vivi

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 11
Fra  Visø Holding Aps Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thor,

Har sendt dig en mail.

Mvh

Vivi

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 11
Fra  Visø Holding Aps Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus,

Tak for din interesse. Jeg sender dig lidt mere info. mandag.

Mvh

Vivi

Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Vivi,

Det lyder spændende med dit salon koncept, håber du finder dig en god investor.

Hvis du får brug for en leverandør af kvalitetshår i Danmark, er du mere end velkommen til at besøge min webside www.luxuryhair.dk her sælger jeg indisk premium remy hår med keratin totter, til hotfusion og clip in hår. Desuden har jeg sammensatte plejepakker og diverse tilbehørs produkter til hairextensions.

Lige nu er der gratis fragt i resten af oktober og november.

Håret er indisk remy premium hairextenions - som er med intakt skællag og uden silikone, så håret kan farves i en mørkere nuance hvis man skulle ønske det, styles, krølles eller glattes, præcist som med ens eget hår og har en lang holdbarhed.

Jeg kunne læse mig til at du ønsker flere forskellige kvaliteter, så her har du et bud på den gode kvalitet.

Mvh

LuxuryHair v/Tina Hovmand

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)