Er der andre, der har problemer med at TDC's udgående mailserver er blevet blokeret af hotmail? Og vigtigere, er der nogen, der rent faktisk har fået løst problemet og fået den nye server til at virke? TDC's egen support ved ca. ligeså lidt som jeg gør, tilsyneladende. Det gør det immervæk svært at sende mail til sine kunder. |
Hej
Vi havde samme problem i går og i morges. TDC og yousee kunne kun fortælle hvordan vi satte deres mailadresse op til at kører på den nye server. Men det hjælper ikke i forhold til vores mails til hjemmesiderne, da TDC blokere for at du kan bruge din webhostings smtp server.
Det endte dog med at de fandt løsningen efter at jeg havde snakket med dem i en halv time og 3 forskellige personer.
De åbnet for port 25 på vores forbindelse, og så kan vi bruge udbyderens smtp server i stedet for. Og så kører det hele igen.
Så ring til deres kundeservice så de kan åbne for din port også.
Håber du får løst dit problem også.
Med venlig hilsen
Jim