Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FacebookGuide.dk - vil du lege med?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sat et interessant skib i søen med et stort potentiale - men får helt ærligt ikke gjort nok ved projektet...

Derfor søger jeg andre ildsjæle, som kunne være interesseret i at drive projektet videre sammen med mig.

Formålet med websitet er at skabe...

1) En guide til Facebook med how-to-guides om alt mellem himmel og jord
2) Informere om nye og endda kommende tiltag fra Facebook og samarbejdspartnere
3) Diskutere udviklingen af de sociale medie 

Hvis du mener, du kan bidrage til processen og finder det interessant, så giv mig en PM her på amino.dk.

På forhånd tak!

Med venlig hilsen
Robin Roy Hansen

GoSocial.dk 

P.S. Jeg har Facebook´s tilladelse til at benytte domænet uden at bryde deres varemærke rettigheder.

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom nu...

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Robin

 

Jamen det er da et skideinteressant projekt - det synes jeg ihvertfald Geeked

 

Men måske du skulle gøre det mere klart hvad det er du forventer af sådan en "ildsjæl".

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad forventer du?
Hvad kan vi forvente?

Med venlig hilsen

Bastian

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bastian!

Mine tanker omkring websitet - som jo egentlig er en blog opbygget i det meget brugervenlige WordPress - er at lave et informativt website til hr. og fru Danmark, så de kan finde svar på de ofte stillede spørgsmål samt følge udviklingen af Facebook generelt. Der er jo rigtig mange emner, der kan behandles.

Jeg er que mit selskab GoSocial.dk pt. den største annoncør hos Facebook i Europa og har derfor en meget tæt dialog med dem flere gange ugentligt. Det betyder, at jeg kender til de fleste ændringer på FB i god tid, inden de sker. Det giver mulighed for at skrive meget interessante artikler. Desværre er tiden dog meget presset pt., og jeg synes bestemt også at bloggen skal handle om noget andet og mere relevant for den danske befolkning.

Så jeg kunne rigtig godt tænke mig at få flere skribenter indover projektet, således at websitet kunne komme til at virke mere levende og blive opdateret lidt hyppigere end det pt. er tilfældet. Artiklerne kunne handle om alt muligt - så længe det er FB relateret. For mig er det underordnet, om det er en diskussion af privacy policy eller en vurdering af det nye Farmville2-spil fra Zynga. Ordet er frit.

Jeg har relevante domæner på flere sprog OG jeg har Facebook´s godkendelse til at benytte deres varemærke til dette projekt.

Med venlig hilsen
Robin Roy Hansen

GoSocial.dk 

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Robin Roy Hansen:

 

Hej Bastian!

Mine tanker omkring websitet - som jo egentlig er en blog opbygget i det meget brugervenlige WordPress - er at lave et informativt website til hr. og fru Danmark, så de kan finde svar på de ofte stillede spørgsmål samt følge udviklingen af Facebook generelt. Der er jo rigtig mange emner, der kan behandles.

Jeg er que mit selskab GoSocial.dk pt. den største annoncør hos Facebook i Europa og har derfor en meget tæt dialog med dem flere gange ugentligt. Det betyder, at jeg kender til de fleste ændringer på FB i god tid, inden de sker. Det giver mulighed for at skrive meget interessante artikler. Desværre er tiden dog meget presset pt., og jeg synes bestemt også at bloggen skal handle om noget andet og mere relevant for den danske befolkning.

Så jeg kunne rigtig godt tænke mig at få flere skribenter indover projektet, således at websitet kunne komme til at virke mere levende og blive opdateret lidt hyppigere end det pt. er tilfældet. Artiklerne kunne handle om alt muligt - så længe det er FB relateret. For mig er det underordnet, om det er en diskussion af privacy policy eller en vurdering af det nye Farmville2-spil fra Zynga. Ordet er frit.

Jeg har relevante domæner på flere sprog OG jeg har Facebook´s godkendelse til at benytte deres varemærke til dette projekt.

Med venlig hilsen
Robin Roy Hansen

GoSocial.dk 

Hej Robin.

Super, det lyder som et interessant projekt. Men igen, hvad kan vi ildsjæle forvente at få ud af siden?

Med venlig hilsen

Bastian

Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ret interessant, men din pitch har nogle mangler, der gør det svært at overtale nogen dygtige mennesker til at engagere sig. Hvad får en partner ud af det, hvor meget trafik forventer du, forretningsmodel, indtjening etc? 

Hvordan differentierer siden sig fra AllFacebook, InsideFacebook, InsideSocialGames og andre udenlandske sites, der gør et sublimt stykke arbejde med skarpe analyser og "insider"-informationer?

 

 

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 05:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en ildssjael, som er interesseret i at deltage i saadan et projekt. Send gerne en PM :)

Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også meget interesseret Smile

:o) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Robin

Jeg synes det lyder fornuftigt med en dansk side med information og nyheder vedr. Facebook. Jeg kunne godt tænke mig at deltage i projektet. Jeg laver flotte Facebook sider for virksomheder, og følger derfor Facebooks udvikling løbende. Du kan se eksempler på artikler jeg har skrevet her: http://www.kb-marketing.dk/category/blog/

Da jeg er van til at lave sider i wordpress, vil jeg ligeledes kunne hjælpe, hvis siden på et tidspunkt skal have et mere indbydende design.

Send mig gerne en PM.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)