Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LR eller Amway?

Side 10 ud af 10 (100 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
så blot lige en kort besked omkring Nu Skin, jeg mener vi har hvad jeg vil kalde ipod'en indenfor anti ageing

Ipod´en indenforo Anti Ageing...? Dvs. overprized HYPE? ... Narrrh, just kidding, men den lå altså lige til højrebenet, Martin ;-)

Tænker iøvrigt nogle gange på hvad der er blevet af NuSkins noget alternative forretningsområde - kan ikke huske navnet på det - men det med at uploade og gemme bl.a billeder på deres serversystem, så de altid vil være i cyberspace.... Hvad var det nu det hed?

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, ja jeg er jo stor fan af Ipod o.lign. Tidligere storforbruger af Nokia og SonyEricsson, men pt. holder jeg også fast i iPhonen.

Det hed Photomax, jeg brugte det meget i starten da det kom frem, men har ikke været klog nok til at bruge det regelmæssigt, og med det mener jeg at jeg min. har slettet/mistet/tabt 50-100 billeder som jeg selvfølgelig skulle have brugt tiden på at få gemt. Nu hedder det maxcast og er ikke iblandt de produkter der bliver præsenteret jævnligt. 

Martin

 

 

Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Giselle.

Tillykke med dit valg af forretning.

Jeg har forgæves prøvet at komme i gang med NWA, men har indtryk af at der er  meget rod og manglende styring. Hvilket overrasker mig noget da NWA og LR har samme ejer. LR er et gammelt firma og erfaringen herfra kunne man formode ville gøre et forholdsvis nyt Concept lettere at starte, men det ser ikke sådant ud for mig.

Jeg bor i Spanien og har/havde planer om prelaunch af NWA inden start officiel 1. september og har en stor gruppe der er interesserede i at komme i gang. Men vi venter og venter og vi venter stadig, og flere er stået af og tilliden er ikke ret stor, Det smitter desværre mere af på mig da jeg er den der har fortalt om muligheder, og adskillige har sagt fra. Og så skal jeg ud at finde nye til et andet firma. Det virjker ikke proffesionel. Jeg må sige at med det næste firma bliver det ikke et nystartet MLM, det må jeg lade andre om.

Jeg er derfor i gang med at jagte efter et andet MLM firma, der har de  kvalifikationer der egner sig til markedet hernede. Et marked mere end 5 millioner arbejdsløse, med lave  understøttelser der er tidsbegrænsede og ikke at glemme et land hvor meget stor del af detail handel  sker på offentlige markeder. Det er spændende om der eksistere et MLM firma der kan levere nogle af de kvalifikationer.

Kan nogen regne ud hvor mage procenter/promiller jeg skal have af de arbejdsløse i min struktur for at den er rimelig god.

Held og lykke med forretningerne. Jeg tror det bliver et udmærket firma at arbejde i men ikke bedre end andre af samme type. Brænder man for en forretning kan man næsten altid lave forretning på den.

Hilsen herfra Alicante.

PS. Har du kendskab til en forretning der ikke koster en bondegård at starte og er rimelig er jeg da interesseret i at høre nærmere, . Men please en forretning der fortæller om forretnigens mulighederne, og ikke bare om hvor rig man kan blive på utrolig kort tid.

Hasta luego, Kurt Enrique

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :

kurtenrique:

Jeg bor i Spanien og har/havde planer om prelaunch af NWA inden start officiel 1. september og har en stor gruppe der er interesserede i at komme i gang. Men vi venter og venter og vi venter stadig, og flere er stået af og tilliden er ikke ret stor, Det smitter desværre mere af på mig da jeg er den der har fortalt om muligheder, og adskillige har sagt fra. Og så skal jeg ud at finde nye til et andet firma. Det virjker ikke proffesionel. Jeg må sige at med det næste firma bliver det ikke et nystartet MLM, det må jeg lade andre om.

Jeg er derfor i gang med at jagte efter et andet MLM firma, der har de  kvalifikationer der egner sig til markedet hernede. Et marked mere end 5 millioner arbejdsløse, med lave  understøttelser der er tidsbegrænsede og ikke at glemme et land hvor meget stor del af detail handel  sker på offentlige markeder. Det er spændende om der eksistere et MLM firma der kan levere nogle af de kvalifikationer.

Kan nogen regne ud hvor mage procenter/promiller jeg skal have af de arbejdsløse i min struktur for at den er rimelig god.

Hej Kurt

Jeg har lige sendt dig en personlig besked.

Mht. markedet dernede, så ved jeg at Nu Skin egner sig, idet jeg har et par uplines som er dernede jævnligt og hjælpe igang (der er en i Madrid området i anden uge af september).

Mht. procenter/promille, så er rimelig god jo lidt svært at vurdere og der findes nok flere mulige regnestykker for dette.

Kort sagt, så mener jeg Nu Skin er i den rette kategori opstartsmæssigt, du kan starte billigt op, der findes et hav af forretningspræsentationer som ikke blot lover guld og grønne skove på 5 min., og mulighederne rent markedsmæssigt, unikhed og kvalitet er også helt i top.

Mvh.

Martin

Ps. Andre der måtte være interesseret er selvfølgelig velkomne til at kontakte mig for info.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

kurtenrique:

PS. Har du kendskab til en forretning der ikke koster en bondegård at starte og er rimelig er jeg da interesseret i at høre nærmere, . Men please en forretning der fortæller om forretnigens mulighederne, og ikke bare om hvor rig man kan blive på utrolig kort tid.

Hasta luego, Kurt Enrique

 

Hej Kurt

Jeg har sendt en mail med info. Kik på det og lad mig høre din mening.

Hilsen Keld

---------------------------------------------------------

BerryEN A new way of thinking - a new way of marketing

http://www.keld-jensen.myberryen.com/dk

 

Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg er faktisk medlem af FLP, og Flp har da også 4 kontorer hernede. Jeg arbejder ikke aktivt i FLP,  Aloe Vera er godt til mange ting, og FLP har absolut gode produkter. Skal jeg bruge Aloe Vera plukker jeg det friskt min have eller i parker eller køber et lokalt produkt der er endda meget billigere. Det er hårdt arbejde at konkurrere med gratis produkter.

 

Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld,

Tak for din mail

Jeg har under min søgen efter et "perfekt" MLM concept været inde på den amerikanske hjemmeside for BerryEn, men det er ikke det jeg søger. Tror forøvrigt at du kan tjenes penge ved hårdt arbejde.

Hilsen fra Alicante.

Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for din besked og dit link. NuSkin er et godt bud som jeg bestemt ikke afskriver som en mulighed, og jeg vil da hente de informationer jeg kan google, har du links eller andre oplysninger er du velkommen til at sende disse  til henriksen10@gmail.com

Saludos de Alicante Kurt

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

kurtenrique:
PS. Har du kendskab til en forretning der ikke koster en bondegård at starte og er rimelig er jeg da interesseret i at høre nærmere, . Men please en forretning der fortæller om forretnigens mulighederne, og ikke bare om hvor rig man kan blive på utrolig kort tid.

 

Nu bor du jo i et område, hvor mange udvandrer er ramt af krisen og derved ved deres eksistens. De flesete, hvil jeg tro, kæmper for at få lov til at forblive i spanien. Så jo, potentiale eller grundlag som du vil, er til stede.

Har du interesse, så kig på min hjemmeside. Efter mange år i branchen, så er Life Plus mit bedste bud, både hvad der angår i ndtjening og produkter.

Jeg har sendt dig en PB.

D.b.h

Michael

Side 10 ud af 10 (100 indlæg)