Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LR eller Amway?

Side 9 ud af 10 (100 indlæg)
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kender Hebalife, LP og sikkert også flp, men kender du det helt nye hit som lige er kommet til Danmark.

Wellstar er navnet og findes kun i 6 lande og Danmark er lige blivet åbnet.

Ved du hvad det vil sige? Hvis ikke vil det sige at du kan være med lige fra start, der findes under 300 medlemmer i Danmark lige pt, og det

har være i Danmark i lidt under 3 mdr. gå ind på hjemmesiden www.freewebs.com/well-star

Det bedste af det hele er at der er meget bedre afløninger og meget bedre bonus ordninger

Kontakt mig gerne hvis du vil vide meget mere.

 

Med venlig hilsen

 

Ronni Hansen.....

Tilmeldt 5. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katerina

Jeg arbejder med Amway og er meget glad for det. Kender noget til enkelte andre NM firmaer og har valgt den her pga sponsorlinen og uddannelses systemet. Hvis du kigger på folk som studerer NM og altså er objektiv i deres udtalelser - dvs de ikke prøver at sælge konceptet til dig, så skulle du prøve at kigge på feks Bill Quain http://www.quain.com/keynotes/overcoming.html ... der er en lille video som kan ses hvis du kan engelsk. Eller Robert Kiyosaki som har skrevet en bog der hedder business School - for people who wants to help people. Begge er så på engelsk. En af de ting som de lægger  vægt på når du skal vælge firma er om der i den sponsorlinie er tilknyttet et uddannelsessystem som er så omfattende og har et vedvarende uddannelsesforløb.

Det lyder fornuftigt at undersøge flere NM firmaer og flere sponsorlinier før du laver dit valg.

Held og lykke..

hilsen Dorte

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjov historie den ovenfor Smile

Jeg er selv forhandler, men har dog aldrig set en præsentation af forretningen på den måde du beskriver .... det var da en sjov måde.

Må give dig ret i at det ikke er så smart at komme i en "skod" bil og sige at man kan blive så og så rig ... he he ...

Amway eller LR? Som LR forhandler vil jeg jo mene at du skal vælge LR - der er nogle tydelige foreskelle på LR og Amway - Heriblandt hvor meget man skal "investere" for at blive forhandler.

Man kan starte i LR for 250,- som opstartspakke (hvor man selvfølgelig får både produkter og opstartsmateriale + forhandlernr.).... (Kender ikke andre hvor man kan starte for en så minimal investering).

Held og Lykke dit valg.

Med Venlig Hilsen | Kasper Hvid Voldstedlund | Plejeprodukter.dk | Aloe Vera Drik fra LR på Plejeprodukter.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok jeg havde så ikke lige set at der var 6 sider med svar ... he he ...

Så jeg svarede på en histore der var på første side ...

Nå alle interreseret kan se LRs produkter på www.plejeprodukter.dk hvor jeg også er til at kontakte hvis man vil igang med LR.

Med Venlig Hilsen | Kasper Hvid Voldstedlund | Plejeprodukter.dk | Aloe Vera Drik fra LR på Plejeprodukter.dk

Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved at din tråd er evig gammel, men synes nu alligevel at jeg havde lyst til at komme med et svar på den.

Jeg arbejder med SHINE. Du er meget velkommen til at gå ind på deres hjemmeside www.shineclub.com, vi er helt nye i Danmark, det er norske produkter, og høj kvalitet!

Jeg har beskrevet i en andet indlæg herinde, så du kan evt søge på min bruger så får du en mere detaljeret beskrivelse op

Håber du kunne bruge ´det til noget!

 

Thomas Kristensen

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil da lige hive denne solstråle historie frem Smile

den rigtige mk:
Jeg har været med til sådan et LR møde engang, aldrig har jeg kedet mig så meget. Det var et par fra Løkken som kom og skulle snakke om det hos mine sviger forældre, alle mændende skulle med ud i køkkenet og mens kvinderne skulle være i stuen.

LR manden stod så for os mænd, vi skulle jo sælge dufte vand og tørklæder...... eller det troede vi, men der var jo en lille finte med at dele os op.

Vi blev overdynget med hvad for nogle biler man kunne få hivs man tjente det og det, kan huske han gik meget på at solgte man for X- antal kroner så fik man en Alfa Romeo, andre i organisationen kørte BMW, Audi osv.  han var helt oppe at kører, og fortalte om rigdom i syden sol og jordomrejser og heste kræfter.

Da mødet var slut fulgte vi så dem ud for at sige farvel, der stod så en ældre skoda med et stor LR klistermærke i bagruden, så tænkte vi også gudske lov vi ikke sagde ja til det.

Godnat herfra Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:

Vil da lige hive denne solstråle historie frem Smile

den rigtige mk:
Jeg har været med til sådan et LR møde engang, aldrig har jeg kedet mig så meget. Det var et par fra Løkken som kom og skulle snakke om det hos mine sviger forældre, alle mændende skulle med ud i køkkenet og mens kvinderne skulle være i stuen.

LR manden stod så for os mænd, vi skulle jo sælge dufte vand og tørklæder...... eller det troede vi, men der var jo en lille finte med at dele os op.

Vi blev overdynget med hvad for nogle biler man kunne få hivs man tjente det og det, kan huske han gik meget på at solgte man for X- antal kroner så fik man en Alfa Romeo, andre i organisationen kørte BMW, Audi osv.  han var helt oppe at kører, og fortalte om rigdom i syden sol og jordomrejser og heste kræfter.

Da mødet var slut fulgte vi så dem ud for at sige farvel, der stod så en ældre skoda med et stor LR klistermærke i bagruden, så tænkte vi også gudske lov vi ikke sagde ja til det.

Godnat herfra Wink

Hej Nicolaj

Meget fint lille indlæg, med en lille historie som fortæller alt.

Når man kigger lidt ned i denne "gl." tråd, så fremhæves det netop også i forbindelse med en ny NM virksomhed, at det er en stor fordel, at den kun lige er kommet til DK, hvilket gør det meget nemmere at få nye forhandlere.

Hvis man går ind på hjemmesiden plejeprodukter.dk, så vil man også se, at man kan få helt op til 53% bonus, hvilket jo også er imponerende. Men igen der er ingen økonomiske oversigter eller beregninger af nogen art, hvilket egentlig også er meget logisk ud fra det koncept, som LR er opbygget på. Det er kun fåtallet, som reelt kan tjene noget, som tilnærmelsesvis kan kaldes en fornuftig indkomst.

Nu har jeg kendt mange LR forhandlere igennem de sidst 15 år, og der er endnu ikke nogen, som er kommet så højt op, at de har denne kæmpe bonus eller LR-bil i BMW eller Audi-klassen. Jeg har kun haft kendskab til én, som har haft en LR-bil (vistnok VW Polo), som havde et hav af forhandlere, men problemet var, at vedkommende selv købte for mere end 50% af de varer, som skulle berettige til en LR-bil, og iøvrigt så skulle købet holdes på dette niveau, ellers ville retten til LR-bilen falde bort igen, så der gik i dette tilfælde utrolig meget tid med at få sine forhandlere til at købe mere og finde flere forhandlere.

Bemærk venligst at jeg skriver købe mere, ikke omsætte mere, da det handler om at købe og få nye forhandlere. Hvis varekøbet ikke holdes på et givent niveau, så falder ens status med deraf følgende mindre goder!!!! Det er essensen i LR-konceptet.

Jeg kan kun fraråde alle former for virksomhed, som er opbygget efter disse modeller, og det gør absolut ingen forskel på om de kaldes MLM eller NM eller noget helt tredie.

Hilsen

Tilmeldt 16. Jul 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære katerina.

 

jeg kan ikke anbefale Amaway da det skulle være forbudt i England og da dette er et EU land kan dette også forekomme i Danmark på et eller andet tidspunkt.

jeg er selv blevet anbefalet LR, men har valgt NWA som er startet af samme person som i sin tid startede LR.

her har du blot mange flere muligheder med mange flere forskellige produkter - du har også indtjening fra første købte krone.

dette firma er lige startet så vi er med fra start vi har nr. 10093, så det er bare om at komme igang du kan evt ringe til kontoret på nr. 75601515, sig bare du har fået tlf. nr af mig.

du ønskes en god dag - held og lykke

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

GISELLE:

jeg er selv blevet anbefalet LR, men har valgt NWA som er startet af samme person som i sin tid startede LR.

her har du blot mange flere muligheder med mange flere forskellige produkter - du har også indtjening fra første købte krone.

 

Det er da mest letkøbte forklaring jeg endnu har set: For at tjene penge fra "første købte krone" i NWA, skal de jo lige kunne levere varen først - så vidt vides er NWA ikke nået så langt endnu - andet end til startpakker med en masser kataloger - godt nok på dansk ...

Men hvad er det du præcist basere din påstand om at der er flere muligheder i NWA end Amway? Amway har jo osse et kæmpe cirkus af mange forskellige produkter - det er selvfølgelig ikke sikkert de har cowboybukser, som NWA, men nu er cowboybukser jo osse kendt om en yderst konsumérbar vare - som man jo køber hver eneste måned... NOT ;-)

Nu ikke for at bashe NWA - det var nu mest for at drille - men der er faktisk ikke flere muligheder i NWA end i Amway - mulighederne er nøjagtig de samme: Skabe et netværk, skabe en forretning på sigt baseret på passiv residual indkomst.

Påstanden om at Amway bliver ulovligt i Danmark er noget været crap. Har ikke hold i virkeligheden - og det bliver heller ikke tilfældet. Er ikke opdateret på deres engagement i England, men kan ikke forestille mig det er ulovligt derovre - blot kan der være nogle restriktioner ift. opstart osv., som ikke harmonere med engelsk lovgivning, men så er jeg sikker på et af verdens ældste og største MLM selskaber har fundet en løsning på det.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Giselle / Lasse

Jeg er helt enig i Lasse's betragtning. Og først købte krone... ja det lyder sikkert flot for nogle, men for at tjene ordentlige penge skal der en ordentlig omsætning til, så kan den første krone i mine øjne ikke dække meget af de mål og drømme som man måtte have.

Jeg har fulgt tråden, men har aldrig haft intention om at skifte, selvom jeg ønskede information. Og hvor nogle syntes det er fremragende med cowboybukser, og selvdesignede dufte og hvad det nu ellers er, så  mener jeg blot det er med til at gøre mulighederne uoverskuelige. Og jeg sidder stadig med en følelse af, at jeg ikke kan se hvor det de store penge ligger i dette regi. Og da det er nyt så er det vel kun gætteværk hele vejen igennem.

Jeg kender ikke mange firmaer som er startet op på denne måde og på få måneder fået succes...

Men som du siger Lasse.... Skabe et netværk, skabe en forretning og på sigt få sig en residual indkomst. Dertil vil jeg da sige at: 1. Er der et marked der efterspørger disse ting... 2. Keep it simple... 3. Vær din bedste kunde. 4. NM og Danmark... Nyt firma eller gammelt etableret firma, så er der enormt potientialle, jeg snakker dagligt med folk som ikke kender NuSkin. Det samme er sådan set tilfældet i udlandet, og her snakker jeg stort set dagligt med folk i lande som Polen, Sydafrika og Canada. Et nyt selskab kan lyde spændende, men er det en fordel at det er helt nyt eller er det en fordel af et eksisterende succesfuldt selskab kommer med nye produkter som slår vanvitige salgsrekorder.

Hehe, de fleste NM folk kan nok blive helt høje på egne produkter, så blot lige en kort besked omkring Nu Skin, jeg mener vi har hvad jeg vil kalde ipod'en indenfor anti ageing og i oktober lancere vi en vitalitets pille som jeg forventer bliver en gigant succes.  Men nu skal jeg selvfølgelig ikke komme for godt igang.

Side 9 ud af 10 (100 indlæg)