Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din bedste investering..?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

jeg har brugt lidt penge på forskellige måder for at sælge mit "produkt" - VINDUESPUDSNINGER i Ballerup/Skovlunde-området.
Hvad har i brugt penge på...? Og hvad har givet bedste tilbagekraft, og nye kunder i biksen..? 

Der er blandt andet brugt penge på:

Facebook-annoncer
- De bliver set af mange i mit "lokale-område" men næsten igen klikker på linket.

Søndagsavisen
- Har fundet ud af IGEN bruger annoncerne sidst i avisen, meeen brugte heldigvis kun 400 kr. på dette. 

Flyers
- Har haft købt 10.000 flyers og de sidste 5.000 bliver delt ud i løbet af den næste uge. De første 5.000 flyers er uddelt og de har givet mig rigtig mange kunder. Problemet var at jeg selv var ude med dem, og brugte meget tid på det. Nu har jeg betalte en spejder-forening for at dele dem ud.

Adwords
- Jeg fandt aldrig rigtig ud af hvordan jeg skulle og bruge det, og skulle jeg have en til at kigget på det, så ville det koste mig en del penge som jeg ikke lige har pt. 

 

K

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har 3 forslag;

AdWords <-- Her og nu.

SEO <-- Begynd at kigge på det.

Facebook <-- Prøv igen - få måske andre til det.

__

Du kan få god rådgivning, administration, optimering og rapportering mange steder for kun ca. 2.000 kr. om måneden. Så få nogen gode til det - der findes mange her på Amino. 

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Få lavet de Adwords annoncer. Det tager ikke 10 min, og du kan målrette dem til dine kunder.Big Smile

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Få lavet de Adwords annoncer. Det tager ikke 10 min, og du kan målrette dem til dine kunder.Big Smile

Jeg har haft brugt penge på det, men syntes lige pludselig at jeg skulle bruge RIGTIG mange penge pr. klik. for at lægge på første side.

 

K

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes nu ikke adwords giver så meget...
De sidste 2 måneder har shoppen bare kørt på almindelige google søgninger.. Så i gang med noget SEO.. Det tager tid og koster måske lidt penge, men jeg synes det giver en stabil omsætning..

Ellers så brug lidt penge på en konkurrence hvor du udlodder nogle gratis vinduespudsninger og sørg for at det er 100% når man går derfra så de overvejer din service fremover.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Så brug lidt tid på søgeoptimering af din side. Men husk at se klik prisen i forhold til din konvertering. Du skal også huske at begrænse hvem der modtager din adwords annoncer. Altså på postnummer + X antal km radius.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Adwords har været min bedste investering, men også min største fiasko :-)

Du skal ramme rigtigt med adwords ellers er det som en åben bank i stormvejr, hvor pengene flyver ud..

SEO er altid sikkert :-)

 

Radio/aviser har jeg dårlige erfaringer med..

 

Mikkel

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne det være en idé at bruge www.seosupport.dk til noget..?

Har lige siddet kigget lidt på det, meeen er sku en del forvirret ang. dette emne,

K

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender dem ikke. Men jeg ville nok selv gå igang i stedet for at poste flere tusind kr. ud.. Hvis du starter helt fra bunden læs en af de gratis SEO bøger på nettet eller SEO blogs.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ikke bruge dem! Hvorfor betale så mange penge pr. måned, for noget du kan få gratis på nettet?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)