Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gider danskerne benytte PayPal på en dansk webshop?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan

Jeg tror ikke man SKAL bruge shopify for at få den funktion, men jeg vil klart anbefale shopify, det er et kickass system.

Tilmeldt 15. Nov 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

MartinBech:

Hej Jonathan

Jeg tror ikke man SKAL bruge shopify for at få den funktion, men jeg vil klart anbefale shopify, det er et kickass system.

 

Hej Martin,

Uden at have nærstuderet Shopify's sider med småt vil jeg lige kort høre om du gider ridse dine generelle oplevelser op, som du kort beskriver ovenfor med "kickass" Wink?

Hvad koster det og hvordan er deres service m.m.?

 

Vh. Kim

Fra Skanderborg
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jamen hvor starter man :-)

Jeg er utroligt glad for at bruge shopify, det er vildt flexibelt, har en lækker administration, og kan integreres med alle mulige ting, så som MailChimp, E-conomic og meget meget andet.

Priserne starter fra 29$ om måneden, Deres service er umiddelbart meget høj, men jeg har aldrig haft brug for at kontakte dem. De havde for nogle uger siden dog nogle problemer med et kæmpe DDOS angreb, som tvang dem i knæ det meste af en dag, men de har taget det meget professionelt an, forklaret til kunderne hvad der skete, og hvordan de håndterede det, og hvordan de har tænkt sig at forhindrer at det sker igen.

 

Du kan starte med en test shop, det er gratis de første 30 dage, hvis jeg huske rigtigt, og så kan du jo spørge i en PM eller noget, hvis du har spørgsmål.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)