Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Network marketing ( MLM) - hvorfor eksisterer der ikke et ordentligt seriøst foretagende.

Side 9 ud af 9 (82 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ninet:

Jeg fortæller gerne om firmaet.

Det vedrører forebyggende helse gennem firmaet Nikken, som er et japansk firma. Firmaet har eksisteret i 35 år, heraf 7 år i Danmark. Produkterne har været på markedet i USA i over 20 år, vel at mærke uden der har været nogen retssag. Ialt er Nikken repræsenteret i 40 lande, og stadig flere kommer til. Det ER en unik forretningsmulighed, som jeg gerne informerer mere omkring.Men bedst af alt er at komme til en præsentation, hvor der gennemføres forskellige tests så man kan se, hvordan produkterne virker. 

Jeg er ofte på rundtur i landet, så sig endelig til, hvis du ønsker en præsentation.

Lyse hilsner ... Ninet

Jamen velkommen hertil Cool Tror ikke jeg er stødt på Nikken mere end en gang herinde tidligere.

Jeg er da spændt på at se om dit "ER" har nogen virkning herinde Wink

God vind

Martin

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du regner med at tjene penge som ACN rep, så glem det. Har selv været der. 1. de har for få produkter. 2. du tjener ikke noget videre på deres produkter, kun på at hverve nye reps. 3. Indskuddet hos ACN er så højt, at det afholder de fleste fra at starte op der.

Det er mit indtryk, at produktet hos ACN er der, fordi der skal være et.... Det går mest ud på at hverve nye reps, så virksomheden får nye indskud i firmaet hele tiden.

Personligt har jeg ikke noget i mod MLM. Det er også mest i DK, at der er modvilje. Vi lider generelt så frygteligt af misundelse her i landet, især hvis der er en person, der tjener mange penge.....

Side 9 ud af 9 (82 indlæg)