Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kur mod cancer fundet ?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

MR A:

Det er medicinsk bevist at det helbreder cancer det han gør. Det er bevist ved flere amerikanske fakulteter, og via hans patienter. Desuden bliver han støttet af adskillelige kongresmedlemmer, og den amerikanske sundhedsstyrelse har slæbt ham i højesteretten... og tabt. Så fup ? Nok ikke.

Min ting er bare, hvis det her er sandt, hvilket alt tyder på... hvorfor er folk så ikke ude på gaden og demonstrere. Mange millioner menneskeliv kunne reddes, skal vi bare stå til og se på, og donere 100 kr, til noget der allerede er fundet en kur til ?

Grunden til at sagen først kommet videre ud til de helt store masser nu, er han ikke har haft tilladelse til at markedsføre hans produkter og behandling, men det har han nu.

Jeg glæder mig virkeligt til at se hvor det her fører hen, både med hensyn til helbredelsen af den største dræber , kræft, og til at finde ud af hvorfor staten, som skulle beskytte os, hellere vil se os dø, end at tabe en indtjening til deres venner

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg så lige læst det wiki.Wiki siger ingen beviser, videoen har læger fra førende institutter der siger det modsatte, plus selvfølgelig dem der rent faktisk er blevet helbredt.

Nå, men tiden må vise hvad der er hoved og hale i det her

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Its all about money and power!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Fandt en anden side med lidt mere info, så det kan godt være rigtigt...

Men det er jo noget klynkeri når manden føler sig forfulgt af sundhedsmyndighderne. Det kan godt være at han har fundet noget der virker i større eller mindre grad mod cancer, men det er vel meget rimeligt at han beviser at det virker og at man f.eks. ikke dør af leverskader eller lignende.

Der findes sikkert 100 forskere der i samarbejde med medicinal industrien har opfundet et lignende stof, måske endda en der har patentet på det tilsvarende. Fælles for ham og alle disse er, at de skal igennem 3 forsøgsfaser med godkendt resultat for at kunne sælge det som et lægemiddel.

Han er i gang med disse forsøg, så der kommer vel et resultat på et tidspunkt.

Hvis ikke du har den slags regler ville du slet ikke kunne stole på den medicin du køber, det ville i bedste fald ingen virkning have osv.

Må give dig ret, tiden må vise hvad der sker...

 

 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Jensen:

Lasse:
Jeg har en ven som har modtaget en bog fra USA som har cirka 300 opfindelser / kurer, som bliver holdt tilbage af forskellige firmaer som har værdi i at tilbageholde produktet.

Kan du ikke lige finde ud af hvad den bog hedder?, den kunne være intressant at læse Smile

 

Den ville jeg også meget gerne læse.

Beklager den lidt langsomme respons, men det er ikke altid man kan fange folk på farten.

Han fik 2 da han bestilte den og fik lov til at betale med told, forsendelse etc. 119 us dollars per bog, så der er en til salg.

Selve bogen hedder "The world greatest treasury of help secrets"
Bottomline publication

Jeg har dog misforstået min ven, det er ikke en liste af skjulte patenter, men medicin kure som også virker mod diverse hverdags sygdomme.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser også en masse korruption af sundhedsvæsnet men når det er sagt så ser jeg også en masse overdrivelse og korruption fra alle mulige andre hekse doktorer!

en god forretning er helt sikkert at sælge medicin til kræftsyge patienter. og af den grund er der desværre mange som lover helbredelse mm. uden at det koster noget. -i første omgang i hvertflad- 

Det sjove er også at det offentlige filter for at godkende et produkt er strammere end youtubes. hvornår blev et forsøg her og der evidence for at en medicin er den rette? eller endnu værere. et par stykker som er blevet kurreret medens de har spist et eller andet bestemt eller solet sig et eller andet sted.

jeg er ikke læge eller kyndig til at vurdere om et produkt er medicinsk eller ej i forbindelse med en bestemt sygdom og det er der vist mange andre der heller ikke er. Dette gælder også en masse læger!

Alt dette sagt uden at udelukke, at der måtte være en frugt eller lign. som faktisk kunne finde på at være kuren på kræft - vi ved det ikke og det er måske det der er problemet -

Bare mit besyv på en vanskelig sag!

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Problem er at som sundhedssystem er sat sammen idag, tjener de penge så længe folk er syge.

Hvis dette skal ændres må vi lave et sundhedssystem, der tjener penge når folk er raske.

Det kan gøres ved at lave nogle sundhedscenter, hvor folk køber en sundhedforsikring.

Hvis de så bliver syge betaler sundhedscenteret behandlig, medicin og sygedagpenge.

Jeg forstiller mig at sundhedscenterne er kooperativer sådan at behandlerne deler overskudet.

Sådan de har et økonomisk incitament til at holde flest mulig raske.

Vh. Knud

 

 

 

 

Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

All-technology:

Problem er at som sundhedssystem er sat sammen idag, tjener de penge så længe folk er syge.

Hvis dette skal ændres må vi lave et sundhedssystem, der tjener penge når folk er raske.

Det kan gøres ved at lave nogle sundhedscenter, hvor folk køber en sundhedforsikring.

Hvis de så bliver syge betaler sundhedscenteret behandlig, medicin og sygedagpenge.

Jeg forstiller mig at sundhedscenterne er kooperativer sådan at behandlerne deler overskudet.

Sådan de har et økonomisk incitament til at holde flest mulig raske.

Vh. Knud

 

 

 

 

Ja det ville være en god ide,

Problemet er blot: hvem har ansvaret for at der ikke sker fejl under behandlingen?

Som det er idag er det altid den tidligere afdeling  elller det tidligere skiftehold på sygehuset der har lavet noget forkert .

Der kunne spares utrolig megen tid på sygehuse hvis der var en ansvarlig kompatent læge eller sygeplejerske (project manager) der fulgte patienten gennem hele forløbet så patienten ikke møder 100 forskelige personer der ikke har tid til at læse journalen igennem hvis den overhoveder er blevet skrevet korrekt.

 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Åh hvor er det altså sørgeligt at sundhedssektoren er så korrupt på verdensplan.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)