Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg forkert? og hvordan får jeg betaling for mit arbejde.

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Jens Baagøe Thomsen:

Er det et problem, du har tit?

Ja det er faktisk et tilbagevendende problem at folk ikke gider betale og kommer med tåbelige undskyldninger

Så burde du allerede have en kontrakt klar som kunden skriver under ved indgåelse af aftale. Og på kontrakten skal kunden skrive under med navn, dato, sted og stilling.

Smile

 

Fra Odense
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Er der nogen her på Amino som vil hjælpe mig med at få nogen af alle de penge hjem, evt. en advokat eller jurist med et godt tilbud? Evt noget alá ... no-cure-low-pay, krisen rammer jo os alle :)

Vil du virkelig gerne have den billigste advokat til at tage dine 4 sager?

Det lyder umiddelbart som stærke sager, og jeg skal gerne hjælpe dig af med dem, hvis du skulle ønske det (vi kan godt finde ud af en fornuftig pris, men no-cure/low-pay bruger jeg ikke - jeg tror mere på added value), men jeg vil hellere lave et sæt forretningsbetingelser til dig, som du afleverer til alle dine kunder første gang du handler med dem.

Den med klippekortet synes jeg også godt om. Jeg kender i hvert fald to-tre andre service/support-virksomheder, som benytter sig af den model.

Jens.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er simpelthen så frækt, at det er til at brække sig over. Desværre har krisen gjort flere folk småkorrupte.

Jeg har selv været ude for to kunder, der pludselig fandt noget at brokke sig over, da det var tid til at betale regningen. Den første kunde trak jeg i retten, og han endte med også at måtte betale sagsomkostningerne.

Jeg har pt. en kunde, der også forsøger at vige udenom til trods for, at jeg har udvist stor samarbejdsvilje. Men jeg har også forklaret ham, at såfremt han ikke betaler, så ses vi retten, så jeg kan gentage den succes, jeg havde med min første retssag.

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Baagøe Thomsen:
Den med klippekortet synes jeg også godt om. Jeg kender i hvert fald to-tre andre service/support-virksomheder, som benytter sig af den model.

Efter jeg startede med at benytte den model, taber jeg faktisk ikke penge på timer, samtidigt med at min likviditet er blevet meget bedre (noget min revisor også synes om!) Engang imellem, må jeg dog file lidt på timeforbruget, men det er absolut i den lave ende, så intet at bekymre sig om.
Modellen har også en anden fordel. Når kunderne er vænnet til at købe klippekort, er det utroligt nemt at ringe til dem og sælge flere timer, når det nuværende kort er ved at udløbe. F.eks. klippekort med 10, 15 eller 20 timer ryger nemmere i indkøbskurven end før, hvor jeg kæmpede med at sælge 2 timer :-)

Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 392
Fra  Danish Law Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Er der nogen her på Amino som vil hjælpe mig med at få nogen af alle de penge hjem, evt. en advokat eller jurist med et godt tilbud? Evt noget alá ... no-cure-low-pay, krisen rammer jo os alle :)

Jeg vil gerne kigge nærmere på dine sager. Du kan evt. skrive til mig via pm.

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har lige sendt en stak sager til inkasso ved TCMS og så har jeg sendt den sidste vi talte om her til min advokat og bedt ham riste ham over en sagte ild ... har en udemærket og dygtig advokat ... han koster kassen, men det gør dygtige folk jo som også tidligere antydet her i tråden :)

Skal nok holde jer opdateret :)

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)