Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tag jer i agt! En svindler i blandt os!

Side 1 ud af 17 (162 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 19:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kære Amino-venner.

Jeg har desværre på allerværste vis måttet erfare at der inde på Amino har huseret en svindler!

Det har kostet mig megen sved, og hårdt arbejde at pågribe manden, og få rettet op på de ugerninger han har begået!

Jeg skriver denne tråd for at advarer alle jer, der handler (køber og sælger) varepartier af alskind slags.

Da jeg selvfølgelig ikke må hænge ham offentligt ud, kan i sende mig en mail til info@the-shop.dk såfremt i handler varepartier, dette er kun relevant hvis i handler partier i størrelsen 20.000+

(Jeg ved ikke om kategorien er korrekt, og jeg ved heller ikke om det iht. Aminos vedtægter er lovligt på denne måde at oplyse omkring en svindler, hvis det ikke er, hører jeg gerne fra jer, og finder selvfølgelig en alternativ måde til at få mit budskab ud.)

Med Venlig Hilsen

The-Shop

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg kan godt forstå din harme - svindlere er nogle udskud! Jeg har også lige mistet lidt på en idiot der har handlet med et stjålet kredtkort - med deraf følgende dummebøde til mig med venlig hilsen fra PBS.

Jeg ved heller ikke om dit indlæg lever op til Amino's regler - det må en moderator beslutte og slette det om nødvendigt. Men jeg ville blot lige understrege her - som andre har gjort før, at bare fordi folk er medlemmer af Amino skal man ikke tro at de så ikke kan finde på at svindle. Man skal altid tage de forholdsregler man kan - uanset om det er en her fra Amino, eller andre steder.

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 19:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er rådne æbler de fleste steder, og jeg har da også mødt en del igennem Amino. Det er dyre lærepenge, men du finder efterhånden ud af hvem der ikke har helt rent mel i posen. Heldigvis er størstedelen klart rigtig gode og troværdige folk, og det er meget få der er i den anden ende.

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 19:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du helt ret i.. Det her er også mere en public warning til de mange her på Amino der nu handler varepartier, således de ikke behøver at risikere det jeg var igennem. Nu reagerede vi heldigvis meget hurtigt, hvilket er nødvendigt da vor kære politi er bundet på hænder og fødder af bureaukrati, men jeg fik reddet mit skin, og hevet tabet hjem igen.

Og kan lige samtidig melde at personen nu er anholdt, og tiltalt for bedrageri, og der vil formentligt følge en del flere tiltalelser de kommende dage.

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 19:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
at bare fordi folk er medlemmer af Amino skal man ikke tro at de så ikke kan finde på at svindle. Man skal altid tage de forholdsregler man kan - uanset om det er en her fra Amino, eller andre steder.

Selvfølgelig, men når vi har en herinde med det formål at bedrage sig til andre menneskers penge, så er det jo om at oplyse andre om det. Og de er alle vegne, det er der ingentvivl om. Med den lovgivning vi har lige pt. er det bare for nemt at svindle sig til formuer, så det er klart at det frister folk, men det er fandeme en skam for os andre der ønsker at være ærlige mennesker Wink

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 20:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

.. er næsten sikker på jeg ved hvem det er. Er meget nysgerrig :-)

Men ja det skal ikke ud her.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 20:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

.. er næsten sikker på jeg ved hvem det er. Er meget nysgerrig :-)

Men ja det skal ikke ud her.

Jeg har smidt dig en PB Wink

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

email sendt.

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 20:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Wi:

email sendt.

Jeg har smidt et svar ..

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 20:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne høre mere omkring det på min PB!

.. Og som de andre, har jeg også en idé om hvem det er desværre.


Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Side 1 ud af 17 (162 indlæg)