Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

World Ventures søger dygtige representanter fra Danmark

Side 2 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Covesen. Du skal få svar snart.

Jeg så akkurat responsen på mlm.no. Det er en som hadde lyst at jeg skulle se hans respons raskt.

Som jeg sa tidligere så kommer vi til i de neste måneder å reklamere hardt i Danmark (derfor du fant min post på både amino og mlm). Dette er ikkke bare meg som enkeltperson. Men hele netverket som vil kickstarte Danmark. Danmark vil åpne når det er 200 til 300 medlemmer. Når Norge åpnet på Torsdag var det 300 medlemmer. I dag er det 700. 

Hvis dere heller vil satse på aloe vera og cosmetic produkter når nr 1 solgte produkt på internet er rejser så er det helt fint.

Men jeg kan slett ikke lige at dere som ikke er interessert prøver at snakke skit om produktet eller mine utsikter. Hvis du ikke liger produktet så synes jeg heller du ikke skal bruge energi på dette.

World Ventures får i værdensbasis 10 000 nye medlemmer hver eneste dag. Og som jeg sa tidligere kommer dette netverk som tilhører min post til å reklamere hardt for dette produkt. Her er det snakk om et produkt der har en invistering på 2000 kroner. Slett ikke mye sammenlignet med andre mlm produkter. En annen ting er det er 30 dagers garanti. Hvis du fortsatt synes dette produkt er dårlig så kan du trekke deg å få tilbake dine penger.

Dette er et meget seriøst selskap. Alle de som som vil ta kontakt får all den informasjon de vil ha før de registrerer seg. Men vil heller ta dette på en telefonsamtale eller over en email til hver enkelt enn at ta det over et forum.

Alle de som tar kontakt vil også få tilgang til en live websending der all informasjon om selskapet blir fortalt.

 

Håper dette avklarer alle jeres problemer med selskabet.

Mvh

Andrè Aksetøy

World Ventures Representative

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andrè Aksetøy:

Hvis dere heller vil satse på aloe vera og cosmetic produkter når nr 1 solgte produkt på internet er rejser så er det helt fint.

Syntes dit svar er arrogant, og jeg vil gerne bede dig lade være med at udtale dig om hvad jeg vælger at satse på når vi ikke har snakket sammen.

Andrè Aksetøy:

Men jeg kan slett ikke lige at dere som ikke er interessert prøver at snakke skit om produktet eller mine utsikter. Hvis du ikke liger produktet så synes jeg heller du ikke skal bruge energi på dette.

Nu er dette et forum hvor folk søger hjælp hos hinanden og folk hjælper hinanden. Og når en person så svarer dig to steder på samme tid, så er mit svar til Rasmusmlm. Og er i ikke i firma sammen, jamen så beklager jeg da, og siger held og lykke til Jer begge.

Hvor snakker jeg i øvrigt dårligt om produktet? Jeg skriver ikke indlæg her for at hjælpe dig eller være imod dig. Og det da er fint nok hvis Rasmus er så begejstret for dig, at han bare må have fat i dig.

Jeg bruger energi på at få MLM forum til at være så godt som muligt for de folk der vælger at søge råd herinde! Og jeg beder dig så simpelt at komme med nogle facts for dine synspunkter. Jeg kan ikke se hvad der er skidtsnak i dette.

Andrè Aksetøy:

World Ventures får i værdensbasis 10 000 nye medlemmer hver eneste dag. Og som jeg sa tidligere kommer dette netverk som tilhører min post til å reklamere hardt for dette produkt. Her er det snakk om et produkt der har en invistering på 2000 kroner. Slett ikke mye sammenlignet med andre mlm produkter. En annen ting er det er 30 dagers garanti. Hvis du fortsatt synes dette produkt er dårlig så kan du trekke deg å få tilbake dine penger.

Slet ikke meget...2000...Jeg har fået henvendelser fra flere med lavere beløb. Dette er intet kritik af dig eller dit, men nævner du det selv, og her er jeg ikke enig. Igen dette er blot facts, der er masser af MLM muligheder i samme pris klasse og mindre.

Garantien lyder da rigtig god, men stiller et enkelt spørgsmål...hvad får man får pengene, er det noget backoffice, altså et produkt som ikke forbruges og derved kan returneres "ubrugt"?

Mvh. Martin

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Så raskt Danmark åpner så blir det pakkerejser. Som det er i Norge nå.

Du trenger da slett ikke at betale en fast sum i måneden hvis du ikke vil. Det er get 4 pay no more prinsippet som er grund til at dette netværk ekspanderer så hurtig.

Det sier jo seg selv at det er et fantastisk produkt når de mest solgte produkt på internet er rejser.

Når hotellene merker krisen så gir de enda billigere priser til World Ventures fordi de kjøper opphold i stort kvantum.

Er det rart at alle mlm firma vil ha nogen med erfaring på toppen?

Det er verdens 93 største mlm selskap på kun 4 år!!

Hvis du ikke tror at det rejser kan bli det nye til mlm når det er verdens største bransje så kan holde deg til aloe veraWink

Alt materiale vil bli på dansk så raskt det åpner.

Da har jeg svart på alle de spørsmål jeg egentlig tar privat.

Mvh

Andrè Aksetøy

World Ventures Representative

 

 

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager hvis du syntes det var arogant. Det var ment som en spøk.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil motta et back office. 

2000 kroner er inkluderet de billige rejser. 360 kroner for safarihotel i sør-afrika er den billigste akkurat nå.

Jeg ville ikke reklamere så mye for de billige rejsene fordi dette er et mlm forum.

Hvis dere kun er interisert i å selge for World Ventures koster det 580 kroner. plus 70 kroner i måneden fram til du får 4.

Slik som jeg så det var dere mer interisert i å få kunder til dere selv. At det var derfor dere var så i mot dette produktet. Slik som at reklamere for sit eget forum på forumet mitt.

Men jeg beklager hvis det er fejl.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som jeg forstår det skal man  betal 199,99$ for at melde dig ind og 49,98 $ pr. måned derefter ?  Det er bare for at være medlem og så skal man betale for selve rejsen oven i.

Men hvad får man ud over retten til at købe rejser? Hvis man skal give 49,98 $ pr måned skal man have en vare ellers er det faktisk ulovlig i Danmark. Den vare man får skal have en reel værdi det er ikke nok med et login til en webshop.

Derfor spørger jeg hvad får man for disse beløb.?

Keld

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Andrè Aksetøy:

Nr 1 Solgte produkt på internet er rejser.

Har du noget dokumentation på den påstand. Jeg kan afsløre så meget som at jeg ikke er enig Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Andrè Aksetøy:

Beklager hvis du syntes det var arogant. Det var ment som en spøk.

Jeg kan skam sagtens tåle en spøg, men der er rigtig mange der opfatter mulighederne forkert og fokusere på produkterne der er i forretningen, derfor er din spøg alvor for mange andre "snævertsynede".

Jeg spørger ind til prisen fordi jeg syntes nogle firmaer arbejder lidt i en gråzone, og 2.000 kr. er selvfølgelig ikke voldsomt for at starte eget firma, men jeg foretrækker de løsninger hvor man får produkter for ens indskud.

Jeg læste igår at StarTour havde en stigning på 30% i forhold til sidste år, så ja rejser er da et hit, men det er vel steder som Startour i skal tage andele fra...

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Keld: For den sum du beskriver blir du world ventures representant samt at du får billige rejser. Nei det er ikke ulovlig i danmark. World Ventures lever av de rejsemedlemskap de selger. Se den norske pdf presentasjon for nogen av de utrolige priser. (Vil bli dansk så raskt vi får satt igang) : http://www.sendspace.com/file/diovmu 

Hvis du ikke kan lige at rejse Keld så koster det 580 kroner at bli WV representant og 70 kroner i måneden.

Som jeg sa tidligere så trenger du ikke at betale en eneste krone (på nogen av pakkene) i resten av ditt liv så lenge du har fått 4 medlemmer i din organisasjon. Det er en av grundene til den hurtige vekst.

Nicolaj: Nr 1 sogte presentasjon er rejser. Det er bare å ta et raskt søg på internett for at se det. Se: http://gumballpresentation.com. Rejsebransjen har 8 milliarder omsetning i året. World Ventures sin målsenting er 10 milliarder. Rejser er nummer 1. Det er et faktum! Selv i hårde tider selger rejser pga det er en blanding av et nødvendighet og en glede.  Og Baby-Boom generasjonen” driver industrien fremover. I en undersøkelse i USA TODAY spurte de folk hva de ville ha gjort hvis de vant i Lotto. Over 95% sa REISE MER.

Til Martin. Det finnes 10.000 MLM firma i verden. At World Ventures er nummer 93 på 4 år er ganske så sensasjonelt.  Det produkt du får for dit inskudd er billige luksus rejser. Enkelt og greit. (se på toppen hvis du ikke kan lige at rejse) ;)

 

Avslutter med denne: I 2010 Blev World Ventures nominered til årets entrepenør av suksessbedriften Ernst & young. Det er også annerkjent av andre store magazin og tidskrift.  Slik som success from home og your bussiness.

gå på www.anak.worldventures.biz for at registrere å bli med på den danske utvikling.

REISEINDUSTRIEN… Nr: #1 Solgte Produkt Online er REISER.

Verdens største industri med $8 Billioner i omsetning årlig. Antatt å vokse til $15 Billioner innen 10 år.
"Baby-Boom generasjonen" driver industrien fremover.
I en undersøkelse i USA TODAY spurte de folk hva de ville ha gjort hvis de vant i Lotto. Over 95% sa REISE MER.
Reisebransjen = 8 Billioner US dollar
Målsetningen til  i år WV - 10 Millioner US dollar
Dette utgjør kun 0,125% markedsandel og ingen konkurenter
Jeg vet at i løpet av 2011 vil det være 4-500 000 medlemmer i Norge og Danmark så det er jo bare å sitte på sidelinja og vente. Det er jo heldigvis mange som forstår dette konseptet og ser muligheten og ser også den unike lønnsmodellen til selsakpet 65% av inntektene går ene og alene tilbake til distributørene.
Og her får man faktisk en gjentagende inntekt som ikke finnes hos andre selskap.

 

Så. Jeg håber jeg har fått svart på deres spørgsmål. Grunden til at jeg heller tar dette privat er at jeg ikke vil virke som en desperat selger. Men jeg føler at jeg måtte svare fordi deres spørsmål var formulert som kritikk:)

 

Mvh

Andrè Aksetøy

World Ventures Representative

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Andrè Aksetøy:

Nicolaj: Nr 1 sogte presentasjon er rejser. Det er bare å ta et raskt søg på internett for at se det. Se: http://gumballpresentation.com. Rejsebransjen har 8 milliarder omsetning i året. World Ventures sin målsenting er 10 milliarder. Rejser er nummer 1. Det er et faktum! Selv i hårde tider selger rejser pga det er en blanding av et nødvendighet og en glede.  Og Baby-Boom generasjonen” driver industrien fremover. I en undersøkelse i USA TODAY spurte de folk hva de ville ha gjort hvis de vant i Lotto. Over 95% sa REISE MER.

Altså, hvis du vil bevise noget herinde som fakta, så må du sørme linke til noget eksternt. Og BabyBoomers er jo generationen der har størstedelen af pengene.

Og folk der vinder i lotto...ja selvfølgelig svarer man forskellige drømme, men hvor ligegyldigt er det ikke når 99,99% af dem aldrig vinder i lotto? Det er ikke lotto penge jeg er interesseret i, men babyboomerne som er vigtige i min forretning.

Den målsætning WV har, har de oplyst den til NYSE eller er de ikke børsnoteret?

Andrè Aksetøy:

Til Martin. Det finnes 10.000 MLM firma i verden. At World Ventures er nummer 93 på 4 år er ganske så sensasjonelt.  Det produkt du får for dit inskudd er billige luksus rejser. Enkelt og greit. (se på toppen hvis du ikke kan lige at rejse) ;)

nr. 16 blev dannet i 2004, nr. 17 dannet i 2005. nr. 28 dannet  2006 osv. Ja der er rigtig mange selskaber, og mange lukker igen.

Hvad ligger til grund for at WV pludselig kan mangedoble omsætningen?

Jo jeg kan skam godt lide at rejse, min krydstogt blev arrangeret af Nyhavn rejser, min "normale" sommerferie arrangeres af StarTour for det meste samt hvad jeg selv finder på med kæresten. Jeg kan godt lide at have muligheder for at styre det selv, om jeg vil have den fulde pakke eller selv ønsker at tilrettelægge det.

Andrè Aksetøy:

Avslutter med denne: I 2010 Blev World Ventures nominered til årets entrepenør av suksessbedriften Ernst & young. Det er også annerkjent av andre store magazin og tidskrift.  Slik som success from home og your bussiness.

gå på www.anak.worldventures.biz for at registrere å bli med på den danske utvikling.
Reisebransjen = 8 Billioner US dollar
Målsetningen til  i år WV - 10 Millioner US dollar
Dette utgjør kun 0,125% markedsandel og ingen konkurenter
Jeg vet at i løpet av 2011 vil det være 4-500 000 medlemmer i Norge og Danmark så det er jo bare å sitte på sidelinja og vente. Det er jo heldigvis mange som forstår dette konseptet og ser muligheten og ser også den unike lønnsmodellen til selsakpet 65% av inntektene går ene og alene tilbake til distributørene.
Og her får man faktisk en gjentagende inntekt som ikke finnes hos andre selskap.

Så. Jeg håber jeg har fått svart på deres spørgsmål. Grunden til at jeg heller tar dette privat er at jeg ikke vil virke som en desperat selger. Men jeg føler at jeg måtte svare fordi deres spørsmål var formulert som kritikk:)

Der er som sådan ingen kritik, men du bruger firmaets info istedet for at indhente viden udefra. Og no offense, men at lege spåkone er da helt fejlskudt herinde.

Har du offentlig gjorte tal som viser at 65% af omsætningen går til provisioner?

Gentagen indtægt... Alle MLM folk arbejder da for at få en tilbagevendende indkomst, residual indkomst, så at sige det ikke findes i andre selskaber er da helt forkert.

Du kan så vælge at tage det som kritik eller ej, det er ikke en kritik af WV, men når du udtaler dig på denne måde, så er du på dybt vand, så hvorfor ikke bare holde dig til dit eget firma? Du har jo tydeligvis ikke kendskab til mange af de andre selskaber der findes.

Du kunne jo evt. linke til E&R's nominering...Men igen, der bliver nævnt awards ved mange selskaber, jeg gør det også selv med stevie awards, som bl.a. har haft Proctor & Gamble som vindere.

Side 2 ud af 7 (61 indlæg)