Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

World Ventures søger dygtige representanter fra Danmark

Side 5 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Når vi får en stor nok kundebase i DK vil vi også selvsagt starte vår egen danske live webinar.

Mvh

Andrè Aksetøy

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo jeg så Back-office og det så rigtig fint nu. 3 D teamtræ flot... Men med lidt analyse så er backoffice og websemininar jo noget alle i dag tilbyder. Derfor er produktet bag vi skal se på.

Super weekend til alle

Keld

 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Andrè Aksetøy:

WV gir tilbake 65% av omsætningen til kvalifiserte representanter. WV sin visjon er at omsætte for 10 milliarder dollar.

Hej André

Skal det forstås at visionen er at have 10 mia dollars i omsætning, og 6.5 mia dollars som betales i provision? Og betyder det at 2009 omsætning på 92 mio$ gav en provisions udbetalling på 60 mio$?

Er det tal man har offentliggjort på børsen? Og hvornår forventes dette beløb?

Har du nogle links til den talmæssige fremgang der har været i 2010? Eller i det mindste tal for de 3 første kvartaler? Samlet omsætning selvfølgelig og ikke antal personer der er "hoppet" med.

Mvh. Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igjenn Martin,

Jeg vil heller ta sjansen til at bli medlem af et MLM selskab som har en visjon om 10 milliarder dollars end at blive medlem af et MLM som har 10 milliarder dollars. Når det er sagt så skal du selvsagt få dine tall.

Dette er tall fra selvstændige nettstedet inc.com

Jeg håber at se dere på webinaret klokken 21.00 i aften!

God weekend!

Mvh

Andrè Aksetøy

World Ventures Representative

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Andrè Aksetøy:

Jeg vil heller ta sjansen til at bli medlem af et MLM selskab som har en visjon om 10 milliarder dollars end at blive medlem af et MLM som har 10 milliarder dollars. Når det er sagt så skal du selvsagt få dine tall.

Mærkeligt svar..

Og det er stadig ikke i nærheden af at være svar på hvad jeg spørger om. Kort sagt, hvor er denne vision offenligt udtalt af firmaet og ikke bare en repræsentant som dig? Og nu er det vel kun Amway og Avon der er i nærheden af 10 mia. og uden at vide det, så kunne jeg da forestille mig at de har visioner også.

Jeg stiller ikke et spørgsmål om at have visioner, men om hvem der udtaler dem offentligt, og hvornår det forventes og hvordan det forventes at nås.

Andrè Aksetøy:

Dette er tall fra selvstændige nettstedet inc.com

Ifl Direct sales så havde WV en omsætning på 92 mio$ i 2009, og hvis overskuddet så var 47,3 mio$, så kan jeg ikke få de 65% til at passe.

Og nu spørger jeg jo direkte til foreløbige tal for 2010 uden at du giver et svar. Vi får af vide at der er sååå mange nye, men hvad med omsætningen? Der er vel tal for de første 3 kvartaler i år.

Mvh. Martin

Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei Martin

Det jeg vet er at WV er på god vei til denne omsetningen husk dette selskapet har gjort en bragd i MLM bransjen og blitt et av de 100 beste selskaper på 5 år og det er vel rundt regnet 3000-4000 slike selskaper i verden i dag

Hilsen Geir

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Geir:

Hei Martin

Det jeg vet er at WV er på god vei til denne omsetningen husk dette selskapet har gjort en bragd i MLM bransjen og blitt et av de 100 beste selskaper på 5 år og det er vel rundt regnet 3000-4000 slike selskaper i verden i dag

Hilsen Geir

Hej Geir

Godt på vej mod 10 mia$....??? Jamen stadigvæk, hvor er tallene? Antallet af MLM selskaber er vel i bund og grund ligegyldigt. Vi har taget snakken om top 100 tidligere, og I er ikke det eneste firma der på få år har skabt noget. Tværtimod Monavie har gjort det langt flottere siden 2005 (2009 var omsætningen 785 mio$).

Jeg kan se tallene fra 2009, men indtil videre snakker I uden at give facts.

Mvh. Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Det var kun min "merkelige" mening. Og ikke ment som et svar.

2010 må bli færdig før de tall kommer ud. Det er ikke mine ord om en visjon på 10 milliarder dollar. Det er tatt fra firmaet sin presentasjon som du kan se blant annet på webinaret. Men hvis du ser at firmaet har en 300% vekst på 3 år så er muligens ikke en 10 milliarder visjon så galt?

Har du nogen links fra Direct Sales? Du ved jo at det er flere ting som teller ind ved disse tall.

Jeg har fortsat ikke set dig på webinaret Martin. Og skulle ønske du havde tat 25 minutter av din tid til og se det.

Med vennlig hilsen

Andrè Aksetøy

 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Andrè Aksetøy:

Hej Martin,

Det var kun min "merkelige" mening. Og ikke ment som et svar.

2010 må bli færdig før de tall kommer ud. Det er ikke mine ord om en visjon på 10 milliarder dollar. Det er tatt fra firmaet sin presentasjon som du kan se blant annet på webinaret. Men hvis du ser at firmaet har en 300% vekst på 3 år så er muligens ikke en 10 milliarder visjon så galt?

Har du nogen links fra Direct Sales? Du ved jo at det er flere ting som teller ind ved disse tall.

Jeg har fortsat ikke set dig på webinaret Martin. Og skulle ønske du havde tat 25 minutter av din tid til og se det.

Med vennlig hilsen

Andrè Aksetøy

 

Hej igen

Her er link til DS: http://www.directsellingnews.com/index.php/site/entries_archive_display/global_100_the_top_direct_selling_companies_in_the_world

Jeg er da lidt overrasket over at 2010 skal være færdig før du/i vil offentliggøre tallene fra de første kvartaler. Og fordi i på 3 år har haft en vækst på 300% så er der stadig EKSTREMT langt til 10 mia$, og fordi i har gjort det fint over en årrække, betyder det jo ikke det pludselig eksplodere fuldstændig vanvittigt.... Hvis dette skulle være grundlaget, hvordan vil du så sammenligne med Monavie?

Meninger er jo fint nok, det har bare intet med svar at gøre...

Og endnu engang, 10 mia. hvornår forventes det / hvornår er visionen at nå det?

Nej tak til webinar. Har intet imod at tage en dialog om 2 MLM koncepter, men er ikke interesseret i envejs information.

Mvh.

Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det handler ikke om at de jeg ikke vil gi dig tallene. Det handler om at de ikke er publisert før 2010 er ferdig!

Ja det er ekstremt langt til 10 milliarder. Men som jeg haver underskrevet så mange ganger. Det er kun en visjon. Og det trænger man ikke og diskutere. Jeg viste dig tall med 300% vekst som ingen andre rejseselskab ifra USA kan måle sig med i disse tøffe tider (hvis du ser bort fra firma som har lav omsetning)

Jeg ville invitere dig til at lære lidt mere om firmaet siden du virker så utrolig interisered, men det er opp til dig.

Slik som jeg ser det har monaVie gjort det ekstremt godt. Hvis jeg skal sammenligne så har de 5,8% vækst og World Ventures har 300% vækst.

Mvh

Andrè Aksetøy

 

 

Side 5 ud af 7 (61 indlæg)