Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

World Ventures søger dygtige representanter fra Danmark

Side 1 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Nr 1 Solgte produkt på internet er rejser.

World Ventures åpnet i Norge for en uke siden. Det helt nyt og bra koncept som er fremtidens MLM. Dette er et veldig seriøst selskab som startet i USA i 2005 og driver i verdens største marked Reiselivsbransjen. Har ingen konkuranse og får 10 000 medlemmer hver eneste dag. Tyskland, Sverige og Norge er åpnet og vi vet at den dagen vi har 300-400 medlemmer i Danmark vil dette landet også åpne. Om du synes dette høres interessant ut kan du email meg dit telefonnr. så vil jeg ringe deg for en prat.

Vi er i dag 600 medlemmer i Norge og estimatet er 100 000 i løpet av dette året.

Du har nå muligheten til å bli med før nogen andre.

Mvh
Andrè Aksetøy
World Ventures Representative

aksetoy.wv@gmail.com

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,3 stjerner givet af 3 person

Ja men nå er timingen riktig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du får et svar i løpet av dagen

Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Send mig mere info på shashmi89@abv.bgSmile

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til at jeg siger at timingen nå er riktig er fordi det er et eneste netverk inn i Danmark der kommer til at annonsere hardt for dette produktet i de kommende måneder. Så selv om forumet har vært tidligere så er det nå det gjelder å komme med. Vi vil veldig gjerne ha med dere med erfaring fra MLM fra før med på toppen av det danske netværk.

 

Du får et svar i løbet av dagen Rasmusmlm

 

Mvh

Andrè Aksetøy

World Ventures Representative

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

At tænke på at det kun er ca. 3 uger siden vi sidst havde et indlæg om dette, så syntes jeg du bør komme med nogle klare facts der bakker dig op. Ellers er det i mine øjne salgsgas.

Selvom det "gamle" indlæg ikke er dit, så syntes jeg du som rep. bør give dig svar på de ting der blev nævnt.

Og det lyder åhh så fantastisk, men jeg tvivler stærkt på at familien Danmark vil gå bort fra pakkerejsen hvor det hele er ordnet!  Tvivler stærkt på at man vil betale et månedligt abonnement.

Det er fint nok du tror på dit koncept, det skal man selvfølgelig gerne gøre, men når det er nyt, så hænger det mig langt ud af halsen når det bliver gjort til verdens mest fantastiske!

Og som det er nævnt andetsteds, så kan hotellerne rundt omkring mærke krisen og det er til at finde gode tilbud ganske ofte.

Alle mlm firmaer vil vel gerne have folk med mlm erfaring med i organisationen....Alle de nye snakker om at være med fra toppen...

Har du nogle facts som viser fremgangen i år? Kigger man på top 100 så lå WV nr. 93 i 2009 med 90,2 mio$ i omsætning, har du nogle børs tal? Hvad underbygger at dette skulle være heeelt fantastisk?

Kan måske lyde som et surt indlæg, men jeg savner lidt fodfæste fra de nye... Og kort sagt hvad gør at rejser pludselig skulle blive det helt vilde iblandt mlm?

Får I materiale på dansk? Får i dansk kontor? Får i dansk support? Der er mindst 10 selskaber som har det hele i DK i forvejen, og stort set alle MLM selskaber har rigelig plads til udvikling.

Men held og lykke til Jer 3 Wink

Mvh.

Martin

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en email - og ser frem til at høre fra dig.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmusmlm:

Send mig mere info på shashmi89@abv.bgSmile

 

Det kan så undre at du både svarer indlægget på MLM.dk og her...

No Beklager, måske er det bare mig, men denne slags virker som en plat måde at lokke folk til, og virker klart som om i er i samme team!

Side 1 ud af 7 (61 indlæg)