Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino.dk - Nu med Censur

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Notebookonline.dk:

et regelsæt er til for at blive fulgt ellers må man jo tage konsekvensen af udfaldet.

Nemlig ... præcis derfor jeg smed indlæget på min egen blog ... dermed har jeg også overholdt de udskikkede regler.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Marcel Fuursted:

så er sagen stadig mod Amino.dk ApS

Det ville være korrekt hvis der, a: var nogen sag, b: var foregået noget på Amino, c: hvis jeg havde været anonym og ikke kunne forfølges direkte.

Imidlertid har jeg ikke brudt nogen lov, og jeg har ikke sagt noget injuerende, OG det hele foregår på min egen blog.

Slutteligt så har jeg bragt diskutionen op her på Amino netop for at være med til at kaste lys på nogle af de nyligt opstående problemer her på sitet, og jeg ser flere og flere være enige med mig :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Notebookonline.dk:

et regelsæt er til for at blive fulgt ellers må man jo tage konsekvensen af udfaldet.

Nemlig ... præcis derfor jeg smed indlæget på min egen blog ... dermed har jeg også overholdt de udskikkede regler.

Har også læst artiklen på din blok inden linket blev slettet på Amino.
Det moderator har gjort er vel også ok, at slette linket til din blok - de kan jo ikke røre din blok så hvorfor starte et nyt indlæg om censur?

 

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 15 person

Mikkel det er en skam du ser flere og flere som er enige med dig.

Jeg tror vi er er ufatteligt mange brugere der er fuldstændigt træt af den slags pis tråde her.

Du opfører dig ofte som om du havde hovedet under armen og jeg tror ordsprogene "en elefant i en glasbutik" eller "sin egen værste fjende" nok ville være de 2 bedst eller mest dækkende over din adfærd i rigtigt rigtigt mange forum tråde igennem flere år nu.

Hvis ikke du har noget positivt at bidrage med - så lad vær med at deltage i tråden - der er selvfølgelig undtagelser og jeg slettede da også mit første indlæg lige før jeg trykkede "OK" tidligere - men nu fik jeg alligevel lyst til at skrive det.

Det er jo ikke fordi du er ond, eller nødvendigvis handler i ond tro - du forstår bare ikke den måde som omverden opfatter dig på.

Mikkel - rigtigt mange mennesker har et meget negativt syn på dig pga. din attitude og dine meget hyppige meget negative indlæg - så selvom du mener det godt så lykkedes det dig altså ret konsekvent ikke at kommunikere det du vil.

Og den der profil tekst - prøv og læse den højt for dig selv, og lav så en ny der afspejler en mere positiv tilgang til deltagelsen på Amino.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Notebookonline.dk:

et regelsæt er til for at blive fulgt ellers må man jo tage konsekvensen af udfaldet.

Nemlig ... præcis derfor jeg smed indlæget på min egen blog ... dermed har jeg også overholdt de ud skikkede regler.

Du må ikke linke til et indlæg og bruge dette forum til at tilsvinde en anden person det skrev Martin Thorborg . i dette indlæg http://www.amino.dk/forums/t/105514.aspx?PageIndex=4

Derved vis regler brydes  må du tage konsekvensen af udfaldet og de sletter linket

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kentora:

Nu kan jeg ikke læse Martins tanker, men jeg tror ikke han har lavet Amino.dk for at folk kan rakke ned på andre folk

Men du tror han har lavet det for at folk kan side og være egoistiske og nasse på hinanden?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Imexed Ltd. Kasper:

Jeg er enig med dig og syntes at det er synd for Amino den lidt haarde censur der koeres i oejeblikket. Jeg tror i oevrigt ikke at jeg er den eneste der har det saadan. Jeg har bidt maerke i at det sidste lange stykke tid er mange af de gode og vidensrige debatoerer forsvundet herfra og det maerkes tydeligt paa kvaliteten af debatterne.

Tak for støtten ... jeg er ked af det gik ud over din rating, men som det kan ses på modtagne stjerner er det tydeligvist ikke populært at have en mening herinde :)

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Og nu gider jeg ikke bruge mere tid på det her, kan i hygge jer røvhuller :D

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sku da Thorborg's side? Hvis nogen var i mit hus skulle de også følge min regler! Desuden har jeg aldrig oplevet censur! Nogle af moderatorerne er måske lidt mindre fleksibel men sådan er verden! Fuld af blandede bolsjer Big Smile

Vi må bøje os du gamle.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Remydk:

Hvis nogen var i mit hus skulle de også følge min regler!

Lige præcis :D Det er jo kinda hele pointen med indlægget :D

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)