Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det ærligste danske MLM-program nogensinde!

Side 1 ud af 12 (112 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 21:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

SkjultReklame.dk har udviklet det STÆRKESTE, ÆRLIGESTE og mest FAIR danske MLM-program nogensinde. Formålet er at støtte dansk filmproduktion som modvægt til reklamefinansiering i form af product placement – produktplacering.

Du tilmelder dig GRATIS og tjener penge 5 led ned på dine videresalg, uanset om du selv køber dig ind. Provision for nye medlemmer og GRATIS-medlemmer, der tilfalder SkjultReklame.dk, går ubeskåret til vores henvisningskonkurrencer og arrangementer for medlemmerne.

Der er ingen krav eller ”Hype” om at du skal ind i toppen for at få en gevinst – selvfølgelig er der en ”first mover advantage” som i alt andet nyt, i nogle af vores støttepuljer. Eksempelvis i vores støttepulje til ”Hjørneløse PrivatHosBetal” – en lægesatireserie der bl.a. tæller Lise Schrøder, Max Hansen og Jarl Forsman på rolleliste og er filmet i 2 afsnit – i første omgang skal der bruges kr. 80.000 til redigering og markedsføring, hvorefter støttepuljen holder pause til de næste afsnit skal optages.

SkjultReklame.dk’s Talentpulje er oprettet til støtte af nye og skjulte talenter, i første omgang indenfor filmindustrien men på sigt vil vi også støtte teater, musik, kunst og kulturelle arrangementer generelt. Her gælder der de samme regler som beskrevet ovenfor, med den undtagelse at Talentpuljen vil forsætte i det uendelige uden pauser. Talentpuljen kan søges af talenter halvårligt og første gang sommer 2011 – uddeling af midlerne fra Talentpuljen foretages i samarbejde med en anerkendt dansk institution.

Læs mere på vores blog - http://blog.skjultreklame.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

:-)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 22:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder jo nærmest som ærlighed, god forretning og medmenneskelighed i et MLM-koncept.

Det lyder næsten for godt til at være sandt.

Det slår mig at man betaler for at være med og en del af de penge ryger direkte videre til pyramiden. For mig ligner det ikke MLM men bare gammeldags pyramidespil, men måske jeg tager fejl?.

Hvem står egentlig bag dette "MLM" udover dig selv?

Jeg kan se at KSL consult v/ Karsten Larsen er udvikler og at siden er en del af dette, men overalt på siden står der "vi". Hvem er mere med?. Med så stærkt et projekt virker det mærkeligt at der ikke er nogen der vil lægge navn til.

Jeg er mere et spørgsmåltegn efter at have været inde på siden end før.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 00:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en ærlig god forretning - medmenneskelig dog udskiftet med talentudvikling - og tak!

Et MLM-program der absolut ikke kan sammenlignes med pyramidespil - og ja, der tager du fejl. Er ikke helt klar hvad du mener med ".. ryger direkte videre til pyramiden." De kr. 60 det koster for en andel i filmstøtteordningen (MLM-programmet) fordeles således:

Til projektet (læs: "filmen" og ikke "pyramiden") - kr. 25

Til provision i 1. led - kr. 5

Til provision i 2. led - kr. 4

Til provision i 3. led - kr. 3

Til provision i 4. led - kr. 2

Til provision i 5. led - kr. 1

20% til SkjultReklame.dk - kr. 8

Moms - kr.12

Se det fra denne vinkel:

1. Hvor sjovt er det lige at støtte dansk film, med alle de støtteordninger der ellers findes?

2. Hvor sjovt er det lige at tjene penge på at støtte dansk film?

Og - okay, det værste der kan ske - er, at du bruge kr. 60 på at støtte dansk film jævnligt!

Du spørger ind til vores integritet, uden at tjekke vores sider, selvfølgelig lægger vi navn til. Vi har både en ejer og en presseansvarlig, som det fremgår af vores sider - og to er vel nok til, at vi kan kalde os for vi...

Men hvad skal vi med personnavne (hvis man da ikke lige hedder Mærsk el. lign.) når det er SkjultReklame.dk, reklamefinansiering kontra filmstøtte, det handler om... Vi takker for dine rosende - ja, det er et stærkt MLM-program, vi tilbyder.

Og lige til sidst - når man går ind i et program, det være sig som affiliated eller et som vores, SKAL man LÆSE og sætte sig ind i HELE programmet. Prøv at tilmelde dig en af vores støttepuljer og bliv klogerer - det er jo ganske GRATIS..!

Forslår: http://talent.pengetilfilm.com

Der var engang een, der sagde: "Lyder det for godt til at være sandt - er det, det nok også"

- Vi tage udfordringen op..!

En anden har sagt: "En chance er ikke en, du får - det er en, du tager"

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du kalder provision ryger det ikke videre til andre støttende medlemmer?

Hvis ja så er det hvad jeg kalder pyramiden, altså at en del af ens penge ryger direkte til betaling af andre medlemmer.

Hvem er det egentlig der skriver herinde? På mig virker det altså ikke særlig seriøst når man ikke engang underskriver med navn. Det er hele tiden bare "vi". 

Grunden til jeg ikke så Pierre Bennorth´s navn var at jeg gik ind under "om os", der er det jo ganske almindelig at skrive om firmaet og hvem der står bag osv og der stod kun et navn.

Men denne støtteordning er altså et privat firma?

Jeg kan se at KSL consult sælger 80% af "skjultreklame" for x-antal milioner, og der står at to uvildige eksperter har vurderet værdien, er de ekspeter hemmelige eller hvorfor står de ikke nævnt? Er det baseret på nuværende omsætning at firmaet skulle være så meget værd eller er det simpelthen pga den geniale ide?

Jeg har stadig svært ved at seriøsiteten.

/Thomas Frost

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm jeg kan se der finde to KSL consult, og i min tidligere post nævner jeg ikke den korrekte person. "Vi" er blandt andet Kim Stefan Larsen og ikke Karsten Larsen, det beklager jeg naturligvis.

/Thomas

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Uanset koncept, opbygning mm. synes jeg, at det er underligt, at man skal reklamere for at man er de mest ærlige??????? Det siger lidt om branchen generelt. Hvis jeg som bogholder skal reklamere for mit firma som "Danmarks ærligste bogholder" tror jeg ikke, at jeg står forrest i køen, når der skal vælges bogholder.

Men held og lykke - det lyder ikke helt tosset.

Michael

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 08:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må desværre støtte op omkring Thomas indslag, jeg har også svært ved at se det seriøse i dette, når det hele er lidt utydeligt. For mig er det også pyramide spil, når jeg betaler 60,- pr md og de IKKE går ubeskåre til støtte, men også til medlemmer ned i led.

Så som Thomas skriver, hvis det er SÅ ærligt så burde det være mere tydeligt hvem der er bag og så lige den med salg på siden at det er x mio værd som er vurderet af eksperter, den kan jeg slet ikke tage seriøst.

Selve grund ideen, syntes jeg lyder rigtig god og kunne nok blive stort men syntes ikke helt det er gennemtænkt og har en professionel profil.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Lad os få definitionen af pyramidespil og MLM på plads.

Et pyramidespil er et spil, der kun har til formål at skabe kapital til de deltagende parter og hvor det ALTID vil være dem, der kommer først ind i pyramiden, der score mest - og så er det desuden ulovligt i Danmark.

MLM står for Multi Level Marketing - og er i sagens natur opbygget i en pyramide-STRUKTUR. I USA hvor fænomenet er opstået, har mere end 15% af virksomhederne en eller anden form for MLM indbygget i deres marketingstrategi - også mange store og anerkendte virksomheder.

I Danmark lider MLM under termen "pyramidespil" - om det har noget med Janteloven at gøre, skal være usagt herfra. Under alle omstændigheder er det synd, for MLM-strategien ER et stærkt markedsføringsværktøj. Desværre har der på det danske marked været nogen brådne kar, uden at nævne navne, der gør denne markedsføringsstrategi til et "op af bakke"-projekt.

Som presseansvarlig er det undertegnede, der skriver herinde og JEG vil fremover lægge mit navn, i de indlæg jeg svarer på - når det virker useriøst på dig, at jeg bruger termen "vi" - gør det, det nok også på andre - hvilket absolut ikke er tilsigtet.

Da mit ansvarsområde er presse og markedsføring, fandt vi det umiddelbart ikke nødvendigt, at nævne mit navn andre steder end under presskontakt - jeg vil dog sørger for at dette ændres snarest, så mit navn også optræder under "Om os".

Ja, denne støtteordning er et privat tiltag og skal ses som en pangdang til reklamefinansiering af filmproduktion - hvilket er SkjultReklame.dk's kernekompetance.

KSL Consult er at betragte som en kuvøse, hvor nye projekter får ben at gå på og så sælges. Og ja, det er en hemmelighed, hvem der har vurderet projektet. Endnu engang tak for de rosende ord - projektet er helt nyt (vi gik i pre-launch-mode den 1. oktober) og vurderet på baggrund af den geniale ide. Det skal hertil næves, at vi har købt domænet for skjult reklame på en lang række sprog og tilbyder franchise af konceptet - se her: http://skjultreklame.dk/franchise.html

Jeg håber ovenstående, har hjulpet på seriøsiteten.

Med venlig hilsen

Pierre Bennorth

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael - Indkøberen/Fokus

Som jeg skrev i mit svar til Thomas, er MLM-markedsføring op af bakke - og ja, det siger meget om MLM, hvilket dog ikke er en branche men et værktøj.

Nej, jeg ville nok heller ikke vælge dit bogholderfirma med dén overskrift. Men fandt det nødvendigt at bruge termen "ærligste", set i lyset af hvad vi er oppe mod.

Tak for de rosende ord - jeg er glad for, du syntes, at det ikke lyder helt tosset - der er trods alt ikke langt mellem genialitet og galskab ;)

Hilsen

Pierre

Side 1 ud af 12 (112 indlæg)