Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det ærligste danske MLM-program nogensinde!

Side 5 ud af 12 (112 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

SkjultReklame.dk:

For Hjørneløse PrivatHosBetal kan jeg tilføje, at det er undertegnede der har skrevet historien og instrueret de to første afsnit - de blev filmet i 1996 af det filmselskab jeg havde dengang (TVcom A/S). Der skal bruges kr. 80.000 til redigering/klipning og markedsføring. I de næste afsnit der filmes bliver skuespillerne muligvis udskiftet - og måske filmes det hele forfra.

For Kanon-Kuppet kan jeg tilføje, at er det undertegnede der har skrevet historien og der ikke valgt instruktør til filmen - her skal der bruges kr. 100.000 til optagelse/redigering af pilot.

For begge gælder det, at der ikke er valgt filmselskab eller distributionsselskab og dette først vil ske når der er penge på bordet. Filmbranchen er en spøjs fætter hvor stort set ingen gider kigge på noget, medmindre Det Dansk Filminstitut har lagt en pose penge - hvis DFI giver dig afslag, er der stort set ingen andre steder at skaffe kapital - og det er her SkjultReklame.dk's støtteordninger har sin berettigelse - reklamefinansiering kontra filmstøtte.

Støtte af DANSK FILM eller er det støtte af dine projekter?

Du er jo totalt inhabil, når det gælder denne støtteordning...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 16:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Vi har som noget af det første, undersøgt mulighederne for at give "støtterne" en version af de film der støttes - men det er lidt af en jungle, hvor distributionsselskaberne virkelig sætter sig på bagbenene.

Vi har gjort det næstbedste - som støtter bliver du inviteret til gallapremiere, for de film der vises i biografen.

Hilsen

Pierre

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 16:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Et eller andet sted skal vi jo starte - og ja jeg har lagt de to første projekter og har yderligere et der kommer engang til næste år. SkjultReklame.dk er et nyt projekt - hvad ville du há gjort i mit sted? Hertil skal det tilføjes at vi i det nye år planlægger at åbne 3-5 støttepuljer pr. måned - hvor kun eet eneste vil være mit, for HELE året.

Hilsen

Pierre 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SkjultReklame.dk:

Et eller andet sted skal vi jo starte - og ja jeg har lagt de to første projekter og har yderligere et der kommer engang til næste år. SkjultReklame.dk er et nyt projekt - hvad ville du há gjort i mit sted? Hertil skal det tilføjes at vi i det nye år planlægger at åbne 3-5 støttepuljer pr. måned - hvor kun eet eneste vil være mit, for HELE året.

Jeg ville have kigget på din overskrift, og så have brugt ordet ÆRLIGT i den rette form...

Men det her er jo som mange andre MLM selskaber. Man skaber en hype, og snik snakker, men forsøger at undlade de vigtige informationer... Og spørger folk ind til dem, så er de nogle jantelovs fjolser ligesom mig...

Im out!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 16:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej dér

Fashion-Seller:

SkjultReklame.dk:

Et eller andet sted skal vi jo starte - og ja jeg har lagt de to første projekter og har yderligere et der kommer engang til næste år. SkjultReklame.dk er et nyt projekt - hvad ville du há gjort i mit sted? Hertil skal det tilføjes at vi i det nye år planlægger at åbne 3-5 støttepuljer pr. måned - hvor kun eet eneste vil være mit, for HELE året.

 

Jeg ville have kigget på din overskrift, og så have brugt ordet ÆRLIGT i den rette form...

Men det her er jo som mange andre MLM selskaber. Man skaber en hype, og snik snakker, men forsøger at undlade de vigtige informationer... Og spørger folk ind til dem, så er de nogle jantelovs fjolser ligesom mig...

Im out!

Som jeg umiddelbart læser dit indlæg, mener du at jeg ikke er ærlig, fordi jeg prøver at skabe finansiering til mine egne projekter - eller hvad?

Hilsen

Pierre

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SkjultReklame.dk:

Som jeg umiddelbart læser dit indlæg, mener du at jeg ikke er ærlig, fordi jeg prøver at skabe finansiering til mine egne projekter - eller hvad?

Nej det mener jeg absolut ik!!!

Du har ik før idag nævnt, at det er dine film, som pengene reelt skal finansiere! Du skriver STØT DANSK FILM. Men det hele handler om egen finansiering... Og så er dansk film vel lige gyldigt, og bare snik snak.

Samtidig skriver du, at det er DET ÆRLIGSTE MLM PROGRAM, men undlader alligevel at nævne din inhabilitet.

Men jeg forstår bedre og bedre, hvorfor du blev agressiv overfor mine indlæg, når jeg spurgte dybere ind til det hele. Men fair nok, sådan er det altid, så MLM as usual...

Men dit projekt/firma og dine valg... Jeg forsøgte at være konstruktiv, men fik jantelovskortet...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 17:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden I (Kritikkerne (det kunne jeg ikke stave til, men I forstår nok hvem jeg mener :-) ) går helt i selvsving, så tag lige en dyb indåning og tænk lidt over om det ikke er ok, at lave fejl.

Det bliver hamret afsted med 180 i timen og kritiseret hver lille fejl, som man opdager i kommunikation eller på hjemmesiden. Om projektet er reelt eller ej, kan jeg ikke afgøre, men jeg har heller ikke læst projektet helt igennem. Det virker det til, at der er andre som også mangler ? :-)

Så lad os nu lige lade manden/ideen komme behørigt på plads her på amino, inden vi skræmmer alle nye folk væk ikk

Mvh Kim

P.S. vi snakker reelt en investering på kr. 60,- så løber det ud i sandet, er der nok ikke nogen, som går fra hus og hjem pga det

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 17:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hvem du nu end er

Dine meninger er dine. Som du selv var inde på i et tidliger indlæg, ser du ingen grund til at offentliggøre dit eget navn - da det er et produkt, du sælger. Jeg ser heller ingen grund til at offentliggøre mit navn i forbindelse med støtteordningerne, da det IKKE er mine projekter, men støtteordningen jeg forsøger at markedsføre her - hvis du kigger lidt efter i tråden kan du se at det er støtteordningen for Talentpuljen jeg henviser til. At jeg, som du kalder det, trak Jantelovskortet, skyldtes udelukkende din tilgang til denne tråd - og hvor er det lige du har været konstruktiv?

Hilsen

Pierre

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kim Westphal Andersen:

Inden I (Kritikkerne (det kunne jeg ikke stave til, men I forstår nok hvem jeg mener :-) ) går helt i selvsving, så tag lige en dyb indåning og tænk lidt over om det ikke er ok, at lave fejl.

Den er vel rettet mod mig, så du får lige et svar...

Som en af MLM personerne herinde fra skrev i en PB til mig, så er dette endnu en, som ødelægger MLM branchens ry. Der er ik tale om en fejl, men direkte misvisning.

1: Først starter man med at inddirekte påstå at andre MLM firmaer er uærlige
2: Man fremhæver en masse personer i filmbranchen, som er med inde over diverse ting
3: Man kalde det en støtte ordning til DANSK FILM

Bagefter viser det sig, at det er finansiering af egne projekter alle sammen, og derfor kan der vel sås tvivl om det hele.

Der bruges Youtube videoer af kendte personer, og der er skrevet gode salgstaler... Men sandheden undlades...
Synes du det er en fejl, eller er det bevidst?

Kim Westphal Andersen:

P.S. vi snakker reelt en investering på kr. 60,- så løber det ud i sandet, er der nok ikke nogen, som går fra hus og hjem pga det

 

Beløbet er vel underordnet... Det er vel princippet, som her er vigtigt...

PS håber lidt at de seriøse MLM folk herinde, vil give deres mening til kende... Den kunne være meget rar at høre...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hvem du nu end er

Fashion-Seller:

1: Først starter man med at inddirekte påstå at andre MLM firmaer er uærlige
2: Man fremhæver en masse personer i filmbranchen, som er med inde over diverse ting
3: Man kalde det en støtte ordning til DANSK FILM

Så kom der noget "konstruktivt"...

1. Vi erkender jo blot at MLM-strategien er et "op af bakke"-projekt her i Danmark, det er da ikke ment som en hetz mod andre MLM-projekter.

2. De TRE skuespillere der er nævnt i forbindelse med Hjørneløse PrivatHosBetal, er helt reelle - ellers er INGEN andre nævnt på vores side - medmindre du medregner de artikler/videoer vi henviser til.

3. Det ER en støtteordning til Dansk Film - ved at lægge nogle eksempler på hvordan det fungere, mener vi at kunne forklarer det bedre - og ja, jeg har et par gode film/manus, der bare ligger og samler støv - det er da synd, når jeg gerne vil dele dem med resten af landet.

Fashion-Seller:

Der bruges Youtube videoer af kendte personer, og der er skrevet gode salgstaler... Men sandheden undlades...
Synes du det er en fejl, eller er det bevidst?

Klap nu lige hesten - hvad er det for en sandhed, der udelades - og hvorfor vil du ikke oplyse dit navn?

Fashion-Seller:

PS håber lidt at de seriøse MLM folk herinde, vil give deres mening til kende... Den kunne være meget rar at høre...

Ja for pokker!

Hilsen

Pierre

Side 5 ud af 12 (112 indlæg)