Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan behandler du opkald fra telefonsælgere?

Side 3 ud af 6 (57 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er fra Viasat, så er der lagt i kakkenlovnen

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er jo svær at svare på men alt efter hvor pænt de snakker til mig vælger jeg at lytte. 

Det er nogle gange at de er totalt umulige at forklare at man ikke ønsker at købe noget, så plejer jeg at bede om deres firma navn cvr og adresse så jeg kan sende dem en fakturer på den tid af min de har spildt.

Jeg ligger aldrig på. (kun hvis de ikke snakker dansk)

 

 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis jeg finder det interessant, så lytter jeg, ellers siger jeg nej tak og lægger på. For at overhovedet at overveje at købe, vil jeg altid se tilbudet på skrift først.
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg modtager kun opkald fra Mobilselskaber, "VI ER ADWORDS KONGER" selskaber eller lign, og somregelt for jeg en god halvtime/time til at gå med at snakke om alt muligt. Flink mennesker, men ellers tak, jeg skal ikke bruge noget :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er spændende at høre, at der er så stor forskel på, hvordan folk behandler telefonsælgere.

Til alle jer der bare smækker røret på eller giver de sælgere der ringer jer op "klovneroller"... hvorfor gør I dette?

Der er mange virksomheder i dag, som er meget pressede og derfor faktisk har nogle rigtig gode tilbud. Er det ikke værd at lytte til hvad de har at tilbyde, siden de jo mener det er godt nok til at de vil betale en telefonsælger for at bruge tid på at ringe til jer?

Mange af jer taler om at "tage virksomheden seriøst". Seriøst eller useriøst... bullshit. Det hedder et godt eller dårligt tilbud. Punktum.

Sæt nu man kunne spare nogle hundrede kroner om måneden på at skifte teleselskab, og det hverken ville være bøvlet for jer eller pådrage jer unødvendige omkostninger. Så er det da ærgeligt hvis I lægger på før I hører tilbuddet, eller siger "nej" bare fordi de ikke vil sende det på skrift.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Telefonsælgere ringer altid når man har allermest travlt og det er svært at slippe af med dem uden at være uhøflig.

Det er dårlig business kotume - send hellere en email!

Gælder også andre forretninger, medmindre de skal klares asap, ved godt mange foretrækker den gamle metode, med en email er langt bedre.. Synes faktisk også jeg engang så en artikel om det, hvor der var blevet forsket i det ved et eller andet amerikans universitet...

og for at svare på spørgsmålet: Jeg takker altid pænt nej og lægger på.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming H.:

Telefonsælgere ringer altid når man har allermest travlt og det er svært at slippe af med dem uden at være uhøflig.

Det er dårlig business kotume - send hellere en email!

Se dét ville være dårlig business kotume - eller nydansk: spam. Så det går nok ikke :o)

 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

afviser dem straks med: det har jeg ikke brug for. sælger: hvad er det du ikke har brug for

lige netop det du sælger og så den ged barberet

 

jeg er af den holdning at mangler jeg noget finder jeg selv mine leverendøre ik omvendt

Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm. Send en mail. Ja, så røg det salg i vasken :(

Den mail bliver ikke læst. Hvis den bliver åbnet, så bliver den skimmet. Hvis den bliver skimmet, så bliver den ikke lagret ordenligt og lagt på rette hylde i din hjerne.

Tænk nu hvis du lyttede i to minutter til sælgeren, der med de rette spørgsmål formår:

At få dig til at indse, at den måde din telefoni er skruet sammen på i dag ikke er tidssvarende og du kan spare 4300 kr. om året?

At du ved at booke et møde med sælgeren om IT-outsourcing kan spare dig for 250.000 kr. om året og samtidig få en højere oppetid?

At fortælle dig, at 4 nøgleprofiler fra en konkurrerende virksomhed er villige til at skifte arbejdsplads og de kan trække samtlige kunder med. En forøgelse af din omsætning og profit på flere hundrede procent?

Ville det så ikke være værd at lytte? Du læser jo ikke den e-mail alligevel...

En dygtig sælger kan afdække kundens behov, tilpasse sin løsning/produkt/serviceydelse til dit behov så du får en konkurrencemæssig fordel eller besparelse. Når du er telefonsælger, så har du 30 sek. til at overbevise modtageren om dette budskab. Det er benhårdt og en branche der fortjener at blive behandlet bedre.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er reklame beskytte dog en engang imellem bliver ringet op , lader dem nogle gange snakke lidt , siger til dem jeg står som reklame beskytte og ikke ønsker opkald og derved ingen salg

vis f.eks. det er google de siger der ringer kan jeg dog trække samtale lidt ud for det lyder spændende at snakker dem fra af google og det er jo ikke hverdag man får , sådan en snak , med takker dog nej til sidste, da hun jo bare sælger google kontoer til den billige unikke pris 200 % over markedspris Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 6 (57 indlæg)