Hmm. Send en mail. Ja, så røg det salg i vasken :(
Den mail bliver ikke læst. Hvis den bliver åbnet, så bliver den skimmet. Hvis den bliver skimmet, så bliver den ikke lagret ordenligt og lagt på rette hylde i din hjerne.
Tænk nu hvis du lyttede i to minutter til sælgeren, der med de rette spørgsmål formår:
At få dig til at indse, at den måde din telefoni er skruet sammen på i dag ikke er tidssvarende og du kan spare 4300 kr. om året?
At du ved at booke et møde med sælgeren om IT-outsourcing kan spare dig for 250.000 kr. om året og samtidig få en højere oppetid?
At fortælle dig, at 4 nøgleprofiler fra en konkurrerende virksomhed er villige til at skifte arbejdsplads og de kan trække samtlige kunder med. En forøgelse af din omsætning og profit på flere hundrede procent?
Ville det så ikke være værd at lytte? Du læser jo ikke den e-mail alligevel...
En dygtig sælger kan afdække kundens behov, tilpasse sin løsning/produkt/serviceydelse til dit behov så du får en konkurrencemæssig fordel eller besparelse. Når du er telefonsælger, så har du 30 sek. til at overbevise modtageren om dette budskab. Det er benhårdt og en branche der fortjener at blive behandlet bedre.