Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pointshop.dk I Kontant Iaften! Se det ! :)

Side 1 ud af 9 (86 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg oprettede en tråd tidligere på ugen om en der lavede en Mindeside om en Ung mand der var død af kvæstelse efter en voldepisode. Tråden kan ses her. Hvor ejeren af gruppen/mindesiden misbrugte den til at spamme med Bannere fra Mikkelsenmedia. Mikkelsenmedia ville umiddelbart ikke gøre noget ved det men endte så med at bukke under eller kræve at han fjernede bannere.


Jeg har fået det indblik og nok ikke den eneste at nogen Affiliate bureauer har en utrolig lav Moral & ingen etik hvad angår Indsamling af Email eller få leads via Facebook, Cashback sider eller på anden vis.

Derfor syntes jeg lige at folk der nu engang arbejder inden for affiliate marketing prøver at ser Kontant 21:25 da jeg til tider oplever venner og bekendte smider alle folk der har med Online Reklamer/affiliate markedsføring ind under samme tag, og sætter alle i en bås.

 

:) En anbefaling her fra.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1754
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Når I ikke at se programmet kan i gøre det på Dr.dk

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Umiddelbart ligner det en urimelig hetz mod pointshop - Kan ikke se de har lavet noget ulovligt? Ligner bare folk som ikke har fattet at læse de rimelig tydelige betingelser. 

http://www.pointshop.dk/Kontant

Men må hellere se programmet...

 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser frem til det.

Godt at se de er ude med svar på tiltale!

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige komme med et indput. Det er de fleste som køber VIP på sådanne sider fordi det ser meget fordelagtigt ud at have sådan et medlemskab. Det er det skam også, men man skal også være sikker på det.

Jeg bruger selv hjemmesiden dagligt, og har modtaget produkter fra dem, så jeg kan ikke se hvad der er galt med pointshop.dk. Man behøver nu heller ikke VIP for at tjene lidt - 5 klik a 30 sekunder, så tjener man da lidt :) 

.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kommer i hvert fald til at ske ting og sager iht. email opsamling via konkurrencer, hvis det de siger i programmet passer.

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg blevet anbefalet Mikkelsen Media af en del Affiliate eksperter.

Hvordan kan det hænge sammen med omtalen i TV? Er det ikke Mikkelsen Media der bliver udnyttet af affiliatere?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

DC Trading:

Nu er jeg blevet anbefalet Mikkelsen Media af en del Affiliate eksperter.

Hvordan kan det hænge sammen med omtalen i TV? Er det ikke Mikkelsen Media der bliver udnyttet af affiliatere?

I mine øjne er det en kombination af MikkelsenMedia & folk der køre deres kampagner som går ud på at skaffe mails.

Det er der problemet for mig ligger, man blander det hele sammen. Lead genering af Lån, Mobil abonnementer osv er så langt fra den verden som de viser i tv'et nu.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant !

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver spændende at se om der bliver rettet op.

 

Jeg har min tvivl.

Side 1 ud af 9 (86 indlæg)