Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pointshop.dk I Kontant Iaften! Se det ! :)

Side 2 ud af 9 (86 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:
Det bliver spændende at se om der bliver rettet op.

Jeg har min tvivl.

Rettet op på hvad og du har din tvivl om hvad?

Edit: Grunden for min kommentar er at jeg ikke rigtig kan se hvad du mener der skal rettes op på og hvorfor du har din tvivl om tingene bliver rettet op.

 

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

100 kr pr. sendt mail.. Hvis forbrugerombudsmanden for et indblik i hvor mange mails de ulovligt har sendt, så går de falit. Det er sku lige meget hvilket firma det er , det er nogen ernorme bøder der bliver delt ud..

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Nu havde jeg lige skrevet det helt lange indlæg med punkter for at det er forbrugeren der er dumme og ikke Pointshop.dk. Det indlæg har jeg dog slettet da jeg sikkert ville blive flamet helt vildt af andre her på sitet.

Jeg vil i stedet bare skrive dette indlæg og sige: Forbruger!, læs dog betingelserne!

Nu er jeg ved at være utrolig træt af alle dem som føler sig snydt og bedraget når de selv er skyld i det. "Buuhuu jeg modtager nyhedsbreve fra sygtmangegodetilbud.dk, dem har jeg ikke givet lov til at sende mails til mig." - Jo, det havde du netop, da du deltog i konkurrencen om .... What ever!

Nå men, i må have en forsat god aften.

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet ifl. Kontant er at det skal fremgå mere klart af betingelserne på disse konkurrencer/nyhedsbreve, at forbrugeren prostituere sin email til 17 forskellige tv-shop-kupon-hæfte-reklame-mails-lister som dagligt fylder din mail med crap.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Olesen (Feder):

Nu havde jeg lige skrevet det helt lange indlæg med punkter for at det er forbrugeren der er dumme og ikke Pointshop.dk. Det indlæg har jeg dog slettet da jeg sikkert ville blive flamet helt vildt af andre her på sitet.

Jeg vil i stedet bare skrive dette indlæg og sige: Forbruger!, læs dog betingelserne!

Nu er jeg ved at være utrolig træt af alle dem som føler sig snydt og bedraget når de selv er skyld i det. "Buuhuu jeg modtager nyhedsbreve fra sygtmangegodetilbud.dk, dem har jeg ikke givet lov til at sende mails til mig." - Jo, det havde du netop, da du deltog i konkurrencen om .... What ever!

Nå men, i må have en forsat god aften.

Se det er jo DIGforbrugerombudsmanden beskytter. Og ja Vi forbrugere er dumme, genereltset snot dumme.

Jeg har selv 4 gamle mails med pointshop spam mails hvor der står "Du har vundet en hat af det pureste marmor" og jeg skal give dig, Men man har jo ikke vundet noget, men betaler nogen penge og bliver snydt. Jeg har ikke selv deltaget men jeg har bekendte som har været "dumme" nok til sådan nogen ting.

Forbrugere er dumme, og vi/de skal beskyttes.  Der er nogen regler man skal følge, man følger dem om man er enig eller ej. Sådan er det bare. Så håber jeg så der kommer nogen konsekvenser overfor dem som i flere år har levet højt på at misbruge folks emails og lign.

Fra Hundested
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de sagde i programmet er det jo et spørgsmål om markedsføringsloven... de betingelser som der er blevet opgivet er ikke tydelige nok som det fremgår, og de bryder en del andre love samtidig med.

 

vh

oliver

Nyeste Musik, Anmeldelser & Interviews? ... - www,Oliverwinther.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Peter Olesen (Feder):
"Buuhuu jeg modtager nyhedsbreve fra sygtmangegodetilbud.dk, dem har jeg ikke givet lov til at sende mails til mig." - Jo, det havde du netop, da du deltog i konkurrencen om .... What ever!

Peter du ser det kun gennem dine egne briller, hvilket ikke beskytter den almindelige internet forbruger. Og nej, de ved jo netop IKKE at de efterfølgende vil modtage kaskader af e-mails. 

Og nej, det skal NETOP ikke være meningen at man skal læse side op og side ned for at se dette. 

PS. Pointshop giver her svar på tiltale http://pointshop.dk/kontant/ det er fandme iorden

Fra Hjørring
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet med dette er, at Kontant har givet folk den opfattelse at det er PointShop, som udsender disse mails...IKKE KORREKT...

Som jeg ser det er PointShop´s betingelser tip top ifht. brugerens gøren og laden på PointShop. Når brugeren så svarer på spørgeskemaer skal der accepteres et nyt sæt betingelser idet, at Mikkelsen Media overtager reklameringen.

Kortegaard 

Tryk på tøj - Design dit eget tøj.- DesignShirt.dk

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Olesen (Feder):
Nu havde jeg lige skrevet det helt lange indlæg med punkter for at det er forbrugeren der er dumme og ikke Pointshop.dk. Det indlæg har jeg dog slettet da jeg sikkert ville blive flamet helt vildt af andre her på sitet

Mener du så at det er ok at tage RØVEN på folk hvis bare de kan misforstå ?

Problemet er med MLM at de lokker folk med fis og blomster og det er danskerne bare ikke indstillet på ... men at sige det er ok blot fordi folk misforstår et budskab er jo helt hen i skoven!!

/allan

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange andre firmaer som sender endnu flere spammails!!

Jeg har personligt snakket med en som siden 08, har modtaget over 6000 spammails, hvoraf MikkelsenMedia og Pointshop eftersigende kun skulle være mændene bag en meget lille procentdel af det.

Kontant har kun skrabet i overfladen. Der kommer mere!

Side 2 ud af 9 (86 indlæg)