Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisdumping hos "konkurrent"

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel..jeg angriber hverken det ene eller andet. Hvor læser du det henne?

Dette er en forespørgsel fra en kunde...og jeg giver aldeles ikke på nogen måde udtryk

for mine holdninger. Hvor ser du det?

Men du har da formået at ødelægge essensen i denne tråd.......!

Det virker særdeles overlegen og arrogant i min optik, som du begår dig.

 

Peter

 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Men du har da formået at ødelægge essensen i denne tråd.......!

 

Hvor er det Mikkel ødelægger Lones tråd? I min optik er det nu dig der stadig føler dig trådt på i en helt anden tråd der igen forsøger at drage fokus hen på din sag - som i bund og grund egentlig ikke har så meget med Lones spørgsmål at gøre. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg bakker ud af denne tråd, men en undskyldning for ikke at vide hvad prisdumping er....... det var bare min umiddelbare valg af ord.........

Aner intet om det I skriver....... så jeg er væk igen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter, nu må du altså lige slappe helt af. Det er DIG der braser ind i denne debat og ødelægger den med dit tuderi over en helt anden tråd. Kan du ikke bare forhold dig til denne tråd i stedet for at afspore den med med dine personlige problemer?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår jeg godt Lone.

Sorry...at jeg bragte en anden tråd på bane.......men din tråd var jo også ødelagt

grundet en diskussion om ordet "prisdumping".

Der er bare nogen, der kan tillade sig alt på Amino, andre kan ikke.

 

Peter   

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel..jeg har skam ikke nogen personlige problemer..men din bastante og arrogante

måde, hvor du skyder folk noget i skoene, er bare for meget.

Godt nok er du Guru....men vel ikke fredet.

Peter

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Peter - Revisor:
Sorry...at jeg bragte en anden tråd på bane.......men din tråd var jo også ødelagt

Peter for dælen, stop nu med at ydmyge dig selv mere og mere. I lones tråd var der kommet en del gode indlæg omkring hvad hun kunne gøre. Mikkel bragte sin mening på banen og herefter brød det ellers løs. Havde du taget en kop kaffe istedet og klikket videre til næste amino tråd så havde Lones tråd ikke været ødelagt og hvis hun havde været heldig var der måske endda kommet et par flere gode forslag.

Det er sgu ærgeligt at der er flere og flere tråde der bliver ødelagt, dine indlæg havde intet at gøre i denne tråd - lad dem dog fortsætte i din egen tråd hvor du ved Mikkel også deltager, så kunne jeres diskussion have fortsat der uden gene for andre!  

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter - Revisor:
Når Mikkel fuldstænding useriøs stempler mig som kriminel (...) 

Det gør han vist ikke i denne tråd, Peter.
Din konflikt med Mikkel er ikke givende for tråden.
Hvad I to har sagt til hinanden, kommer ikke mig ved - jeg vil ikke tage stilling i jeres konflikt.

mvh Hans

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har i mange år praktiseret at have identiske varer under forskellige navne, til forskellig pris. Det er der andre end jeg der gør, så jeg nøjes med at smile når pris kontra kvalitet tesen kommer frem.

Generelt er det jo sådan, at en pris har bedst at at være sat til hvad markedet kan bære, når først det basale regnestykke er gjort.

Hvis jeg skulle rådgive Lone71 mere konkret, så skal hun naturligvis i den konkurrencesituation se på sine egne omkostninger. At købe ark af retrotapet, virker ikke fornuftigt. Hvorfor ikke hjemkøbe hele ruller og selv sælge ark, som et supplement? I købstæderne i Danmark findes der stadig gamle farvehandlere der har disse tapeter i kælderen. Det er oplagt til nogle lørdagsture ud i det blå.

Herudover er der tidsforbruget. Sættekassen som er afbilledet indeholder ikke mange forskellige størrelser. Et skærebrædt til papir, og samtlige stykker burde ikke tage mere end ½ time.

Så er der den kreative proces, - den vil være individuel. Men en masterplan omkring farvers placering i forhold til hinanden kunne udarbejdes og printes ud. Alt over tre timers tidsforbrug er for meget når man ikke er et kendt navn.

omkostningerne må minimeres, og der er altså noget at tage af på alle fronter.

Lav en hjemmeside mere, og sælg nogle billigere sættekasser m.v. - det giver ikke bare erfaring men også penge. Så kan Lone71 hjemmesiden beholde de bedste eksemplarer til en særlig eksklusiv pris.

Det er da et koncept der skal prøves af i konkurrencens navn.

Michael

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Peter - Revisor:

Du har en syg og absurd tankegang Mikkel De Mib.

Nu kommer jeg lige ind fra siden af debatten og trækker "Far er ikke skuffet, far er vred" kortet overfor dig Peter, i form af min frivillige tjans som moderator i debatten her.

Det ligner på ingen måde noget at tale sådan til folk i debatten, og dine efterfølgende udbrud fik fuldstændigt ødelagt tråden for den stakkels Lone.

Hvis det er niveauet du vil tale til folk på, så vil jeg anbefale dig at tage et par uger på skovtur og finde din indre glæde ved livet frem igen, i stedet for at forpeste luften på Amino med sure opstød.

Hvad du og Mikkel må have af horn i siden på hinanden, hvad enten det er ensidigt eller går begge veje må du/I sgu holde ude af den daglige debat.

Tak!

[Edit: Sjovt at Peter - Revisor mente at jeg skulle have en stjerne for at forsøge at holde lidt ro og orden her i tråden..]

 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)