Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisdumping hos "konkurrent"

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

<super godt indlæg af Michael>

Som et lille suplement til det flotte indlæg af Michael vil jeg lige nævne at Lone jo sagtens kan sælge det her som "den gode historie" om fint håndværk og sådan, og så alligevel bruge en masse fancy skabeloner og andet til hjælp til at holde prisen nede.

Det er jo ikke engang at snyde.

Jeg tror den gode historie om det her med genbrug af noget gammelt, der så friskes op til noget der er værd at se på igen jo sådan set også kan være en historie i sig selv.

Lone : Klø på, det kan lade sig gøre!

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja...det forbavser mig ikke Anders.........!

Hvis ret skulle have været ret...burde du havde givet Mikkel sammen reprimande i

den anden tråd..hvor jeg blive stemplet som kriminel..og den kan Mikkel ikke krybe udenom.

Det er sgu forskel på Amino folket.

Slut herfra.

Peter 

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg brugte en del tid i går på at forklare og rådgive en ny Aminobruger omkring indlæg. Det virkede desværre ikke helt efter hensigten.

Vedkommende ny bruger går i 10.klasse.

Skulle måske have brugt kræfterne andetsteds Wink

mvh

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Ja...det forbavser mig ikke Anders.........!

Hvis ret skulle have været ret...burde du havde givet Mikkel sammen reprimande i

den anden tråd..hvor jeg blive stemplet som kriminel..og den kan Mikkel ikke krybe udenom.

Ja, der er f.eks. klaget over denne her tråd, det er der ikke over den anden tråd som jeg forøvrigt ikke selv har set. Der skrives så meget her på Amino hver dag at vi moderatorer altså ikke kan have vores øjne på alle debatter herinde, så ville det vist være et fuldtidsjob, hvilket lønnen på 0 kroner ganske enkelt ikke står mål med.

Hvis du har et problem med en brugers opførsel i en tråd er du velkommen til at bruge "anmeld indlæg" funktionen og dermed klage til de voksne, som så vil komme farende og skælde den dumme unge der driller ud, ganske ligesom det fungerer her i denne tråd.

Når de voksne står og drikker kaffe ude i køkkenet, ser de ikke altid når Søren tager slikposen fra Casper inde i stuen, men når Søren hyler op så det kan høres ude i køkkenet plejer de voksne at reagere på sagen.

Peter - Revisor:

Slut herfra.

Tak

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Jeg har i mange år praktiseret at have identiske varer under forskellige navne, til forskellig pris. Det er der andre end jeg der gør, så jeg nøjes med at smile når pris kontra kvalitet tesen kommer frem.

Generelt er det jo sådan, at en pris har bedst at at være sat til hvad markedet kan bære, når først det basale regnestykke er gjort.

Hvis jeg skulle rådgive Lone71 mere konkret, så skal hun naturligvis i den konkurrencesituation se på sine egne omkostninger. At købe ark af retrotapet, virker ikke fornuftigt. Hvorfor ikke hjemkøbe hele ruller og selv sælge ark, som et supplement? I købstæderne i Danmark findes der stadig gamle farvehandlere der har disse tapeter i kælderen. Det er oplagt til nogle lørdagsture ud i det blå.

Herudover er der tidsforbruget. Sættekassen som er afbilledet indeholder ikke mange forskellige størrelser. Et skærebrædt til papir, og samtlige stykker burde ikke tage mere end ½ time.

Så er der den kreative proces, - den vil være individuel. Men en masterplan omkring farvers placering i forhold til hinanden kunne udarbejdes og printes ud. Alt over tre timers tidsforbrug er for meget når man ikke er et kendt navn.

omkostningerne må minimeres, og der er altså noget at tage af på alle fronter.

Lav en hjemmeside mere, og sælg nogle billigere sættekasser m.v. - det giver ikke bare erfaring men også penge. Så kan Lone71 hjemmesiden beholde de bedste eksemplarer til en særlig eksklusiv pris.

Det er da et koncept der skal prøves af i konkurrencens navn.

Michael

Super indlæg

Lone lyt til manden :) Jeg ville, hvis jeg var dig, blive ved med at lave dine flotte kreationer og så holde dem på hjemmesiden, og så lave nogle "standard" kreationer til at sælge på auktioner. 

Hold dine omkostninger nede, så skal det nok gå.

/Flemming

 

www.senbi.eu - Dit motions site.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du har en konkurrent, som sælger samme produkt som dig. Men nu kan dit produkt jo kundetilpasses, så hvorfor ik lade kunden selv vælge baggrunden?

Du har de der kasser, og så har du 30 forskellige designs. Blomster, leopardpletter, zebrastriber, biler, mennesker, retro, vintage, skibe, fugle, kaniner og what ever.
Så kan du nemt tage meget mere for produktet, da kunden selv vælger en unik baggrund, som f.eks max laves i 10 stk.

Dvs du sælger specielle custommade produkter, mens din konkurrent sælger de samme kedelig masseproduktionsvarer...

Jeg ville gerne smide det 2-4 gange så meget, for at få noget som var unikt, og som meget få andre havde!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)