Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en grim oplevelse.............

Side 25 ud af 33 (326 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

jeg syens det er en grov sammenligning med i gider kun give minus det gør bare giv flere , med det giver mig ingen hvorfor i mener at lagersalg må skrive så ekstrem , det forstår jeg ikke

 

Er der på nogen måde noget forkert i det jeg har skrevet?

Er det sandt eller er det usandt?

 min overbevisning siger det ikke sandt at der sker i israel kan sammenlignes med adolf hitler det var simpelthed noget af det værste der er sket i historie

med en ting er sikker når jeg får minus stjerne ved jeg du mener noget andet ,så vis du ikke forstår mit svar må jeg prøve igen til jeg forstår dig

vis jeg får plus stjerne er du enig med mig at det er ekstrem grad værre det adolf hitler gjorde , så det derved overhovedet ikke kan sammenlignes  med jøder gør i israel og hvad adolf hitler gjorde mod jøderne

 

Jeg har skrevet hvorfor jeg sammenligner nogle jøder med nazisterne eller Adolf Hitler. Så det gider jeg ikke svare på igen.

Det med stjerner går jeg ikke op i.

Men Israel, skal efter min overbevisning, bare se at få fingeren ud og komme væk så der kan oprettes en selvstændig Palæstinensisk Stat - inden ISRAEL er årsagen til 3. verdenskrig.

Køb ren argan olie her

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 20:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved ikke om min video blev set tidligere ? Den understøtter fint hvad Lager Jan og Solbrille Morten har sagt : at det drejer sig om den kampagneaktivitet der bliver ført, som minder / er ens med , den der bliver ført i begyndelsen af Nazitiden. At den så, indtil videre, ikke har ført til gaskamre, endnu, gør at både Morten og Jan ikke burde nævne disse ting, da de mudrer debatten, og giver modparten mulighed for at afspore en ellers saglig og oplagt debat.

Pia K har så sent som for en måned siden udtalt, det ikke er enkelte muslimer der er problemet, det er ALLE der vedkender sig islam som religion. Søren Krarup har nævnt islam som en kræftsvulst (og sådan nogle skal jo dø, før end de dræber dig. Men det bliver naturligvis ikke sagt direkte... endnu ), Messerschmidt har nævnt at de skal kastes ud af fly, uden faldskærm og så videre og så videre.

Her er så den lille video med kildeangivelser. Her kan du se den sammenligning, som Morten og Jan taler om. At de så ikke behøver at nævne gaskamre, endnu, er anden sag, som de måske kan lære noget af.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

Kim F. Rasmussen:

Selvom af DF efter min og mange andres opfattelse er grove retorisk, tåler de overhovedet ingen sammenligning med Gobbels eller Hitler, det er helt latterligt og uden proportionssans.

 

Så du mener ikke at DF dæmoniserer Islam?

De stemmer nej til Moskeer selvom vi har religionsfrihed.

De vil forbyde børn at tale arabisk i skolegården.

Hedegaard har sagt at muslimske fædre voldtager deres døtre

DF har på kongres sagt ud med alle muslimer fra Europa og ind med jøderne

Om muslimsk kvindeligt folktingsmedlem udtaler Camre: Det er en syg idé og helt naturstridigt, at en fundamentalist med tørklæde skal være medlem af vores demokratisk parlament.

Camre mener også at hijab er en politisk manifestation for muslimske kvinder som hagekorset var det for Hitlers tropper.

og jeg kan finde mange mange flere eksempler....

 

dú kommentere ikke hele indlægget det synes jeg er frækt tager kun en del ,med   jeg ved så meget der forkomme ikke i ekstrem grad vol med bøller

der efterfølgede først mindten 30erne politisk modstander i koncentrations lejre det husker jeg ikke DF , og siden hen skete en menneskeheds værste forbrydelser som ikke tåler sammenligning så jeg er målløst

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

der i den grad forskel på lidelser og hvor mange der dødet så det tåler overhovedet ikke at blive sammenlignet

Der tager du grueligt fejl. Det er ingen lidelse at blive gasset eller likvideret med nakkeskud - men det er en lidelse at være underlagt et rædselsregime som Israel der undertrykker et lands retmæssige indbyggere og gør dem statsløse.

Man dør hurtigt med gasningen og nakkeskuddet, det gør man ikke med undertrykkelsen, der opbygger man had, og endnu mere had hvis det er uretfærdigt - husk det. Og er du i tvivl så besøg en flygtningelejr, det har du rigeligt råd til med dine 1000 shows. Så ser du nok anerledes på livet.

Mikael christiansen:

hvordan lige man kan sammenligne jøder med adolf hitler får jeg ikke en brug bar forklaring på

Hitler planlagde udryddelse af jøder. Jøderne (bevist via wikileaks dokumenter) planlægger udryddelse af Palæstina, så nogle jøder er ligesom Hitler.

Mikael christiansen:

fatter overhovedet ikke lige hed punkterne , jeg tvivler stærkt på du overhovedet har sat dig ind historien .

Hold nu kæft Michael og opfør dig som mere end en der er 12 år gammel.

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Her er så den lille video med kildeangivelser. Her kan du se den sammenligning, som Morten og Jan taler om. At de så ikke behøver at nævne gaskamre, endnu, er anden sag, som de måske kan lære noget af.

Hej Jimi

For mit eget vedkommende er "gaskamrene" såmænd allerede eksisterende i form af flygtningelejrer. Det som der ville ske hvis DF fik mulighed for at gennemføre deres syge holdninger, ville være at sende en masse hjem til den rene elendighed.

Men det som DF ikke forstår er, at hvis alle muslimer forlod Europa, så lukkede Europa, men måske det er den eneste måde at vise vejen for større tolerence for andre folkeslag og andre religioner.

/Jan

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

jeg syens det er en grov sammenligning med i gider kun give minus det gør bare giv flere , med det giver mig ingen hvorfor i mener at lagersalg må skrive så ekstrem , det forstår jeg ikke

 

Er der på nogen måde noget forkert i det jeg har skrevet?

Er det sandt eller er det usandt?

 

 min overbevisning siger det ikke sandt at der sker i israel kan sammenlignes med adolf hitler det var simpelthed noget af det værste der er sket i historie

med en ting er sikker når jeg får minus stjerne ved jeg du mener noget andet ,så vis du ikke forstår mit svar må jeg prøve igen til jeg forstår dig

vis jeg får plus stjerne er du enig med mig at det er ekstrem grad værre det adolf hitler gjorde , så det derved overhovedet ikke kan sammenlignes  med jøder gør i israel og hvad adolf hitler gjorde mod jøderne

 

 

Jeg har skrevet hvorfor jeg sammenligner nogle jøder med nazisterne eller Adolf Hitler. Så det gider jeg ikke svare på igen.

Det med stjerner går jeg ikke op i.

Men Israel, skal efter min overbevisning, bare se at få fingeren ud og komme væk så der kan oprettes en selvstændig Palæstinensisk Stat - inden ISRAEL er årsagen til 3. verdenskrig.

jeg forstod ikke din forklaring da der forskel en i sådan grad på hvad skete , da hitler havde magten og hvad sker i israel at det på ingen måde kan sammenlignes , det ekstrem grad en forbrydelse mod menneske heden der ikke tåler sammenlignining

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

der i den grad forskel på lidelser og hvor mange der dødet så det tåler overhovedet ikke at blive sammenlignet

 

Der tager du grueligt fejl. Det er ingen lidelse at blive gasset eller likvideret med nakkeskud - men det er en lidelse at være underlagt et rædselsregime som Israel der undertrykker et lands retmæssige indbyggere og gør dem statsløse.

Man dør hurtigt med gasningen og nakkeskuddet, det gør man ikke med undertrykkelsen, der opbygger man had, og endnu mere had hvis det er uretfærdigt - husk det. Og er du i tvivl så besøg en flygtningelejr, det har du rigeligt råd til med dine 1000 shows. Så ser du nok anerledes på livet.

Mikael christiansen:

hvordan lige man kan sammenligne jøder med adolf hitler får jeg ikke en brug bar forklaring på

Hitler planlagde udryddelse af jøder. Jøderne (bevist via wikileaks dokumenter) planlægger udryddelse af Palæstina, så nogle jøder er ligesom Hitler.

Mikael christiansen:

fatter overhovedet ikke lige hed punkterne , jeg tvivler stærkt på du overhovedet har sat dig ind historien .

Hold nu kæft Michael og opfør dig som mere end en der er 12 år gammel.

 

okay du er simpelthen for lang fra min tanke gang , jeg kommer ikke til at fatte dig , hvordan kan du sige det bedre de er stats løs mod at sende nogle i koncentrations lejre mv. jeg fatter dig ikke

jeg synes nu det dig opføre dig mystisk , tag og blive mere end 0 år gamle

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg forstod ikke din forklaring da der forskel en i sådan grad på hvad skete , da hitler havde magten og hvad sker i israel at det på ingen måde kan sammenlignes , det ekstrem grad en forbrydelse mod menneske heden der ikke tåler sammenlignining

For mig er der ingen forskel, andet end jeg mener det Israel gør er værre i torturmæssig forstand og jeg er stadig rystet over at verdenssamfundet med USA og en sort præsident (der om nogen kender forhistorien) fortsat vil tillade dette.

Vil du helst dø hurtigt eller langsomt gennem fortvivlelse uden mulighed for nogen ting?

Holocaust var forfærdeligt og burde ikke overgå nogle folkeslag, men at vende ansigtet den anden vej når der finder så umenneskelige overgreb sted på muslimer som der gør, så er det en patetisk verden vi lever i.

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

okay du er simpelthen for lang fra min tanke gang , jeg kommer ikke til at fatte dig , hvordan kan du sige det bedre de er stats løs mod at sende nogle i koncentrations lejre mv. jeg fatter dig ikke

jeg har ikke sagt det er bedre at være statsløs i forhold til at sende nogle i koncentrationslejre.

Jeg SIGER det er det samme at holde folk fanget i flygtningenlejre som at placere dem i koncentrationslejre.

Så Israel er ikke bedre end de handlinger Hitlers tropper udførte.

Men der er ingen grund til at diskuttere dette med dig mere, for du har simpelthen absolut ingen anelse om hvordan folk har det der bor i flygtningelejre.

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Jeg ved ikke om min video blev set tidligere ? Den understøtter fint hvad Lager Jan og Solbrille Morten har sagt : at det drejer sig om den kampagneaktivitet der bliver ført, som minder / er ens med , den der bliver ført i begyndelsen af Nazitiden. At den så, indtil videre, ikke har ført til gaskamre, endnu, gør at både Morten og Jan ikke burde nævne disse ting, da de mudrer debatten, og giver modparten mulighed for at afspore en ellers saglig og oplagt debat.

Her er så den lille video med kildeangivelser. Her kan du se den sammenligning, som Morten og Jan taler om. At de så ikke behøver at nævne gaskamre, endnu, er anden sag, som de måske kan lære noget af.

Jimi jeg har aldrig snakket om gaskamre, 2.verdenskrig, KZ lejre eller andet... Som skrevet en milliard gange (overdrivelse fremmer forhåbentlig forståelsen), så omhandler det propagandaen og virkemidlerne i opbyggelsen af Det Tredje Rige, som skete fra 1925-1933...

Altså længe før krigen og jagten på udvalgte befolkningsgrupper trådte i kraft...

Jeg kan desværre ik se dit link, da det er IP banned pga copyright. Men smid lige et link i debatten og så hider jeg my ass ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 25 ud af 33 (326 indlæg)