Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en grim oplevelse.............

Side 28 ud af 33 (326 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 10:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

DF er ikke dem der har skabt fremmedhadet i DK, det eneste de har gjort, er at tage denne holdning til sig. Og fundet støttere i landet. Hvorimod Hitler netop skabte haddet mod Jøderne.

Det passer jo ikke. Den negative stemning over for jøder kan spores lang tid tilbage før Hitler.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4216
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

flemming.dk:

Du har helt ret, Kenneth. Jeg startede tråden op i sin tid - emnet var DF. Så luk sidedebatten om nazimen, palæstina, hitle, jøder o.l. ( fortsæt den evt selv i en ny tråd), og lad os få belyst DF noget mere - som det fænomen DE udgør..

 

StarStarStarStarStar

De er fra undertgnede. Du har helt ret. Det er fantatisk at denne tråd har fået lov og fortsætte. Men det kan da kun være fordi det er nogle af Aminos højt placerede der har været deltagere.

Havde det været en "nybegynder"/en med få point var tråden forlængst blevet låst af Aminos "håndlangere".

Jeg fatter fortsat ikke at så "kendte" på Amino ikke kan holde sig til trådstarters udgangspunkt/problemstilling. De burde netop være rollemodeller for andre - dem lavere i hirakiet

Jeg tager ikke stilling til om de forskellige bidrag er rigtige eller forkerte, om det så omhandler jøder,religion eller noget helt tredie.

WinkKunne I ikke vælge en af nedenstående fremgangsmåder:

Men kunne I ikke holde jer til tråden ?

Skrive til hverandre - P.M.er ?

Eller starte en ny tråd ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

www.raad-mal.dk/referencer

 

 

 

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 10:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommunikativt er det interessant at betragte følgende:

H.C. Andersen skriver en tekst om Danmark + sunget af outlandish (muslimsk baggrund) = Hit

DF med "samme tekst & budskab" anden melodi = Shit (mener tilsyneladende en del)

 

Så er det ikke længere selve tekst & budskab der er i centrum, men derimod hvem der fremføre den.

 

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 10:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel K:

Så er det ikke længere selve tekst & budskab der er i centrum, men derimod hvem der fremføre den.

Jeg vil da gerne erklære mig uenig med Steffen Brandt i denne sammenhæng. Den video (inkl. lydsiden) er ikke noget at råbe hurra for. Klaverlyden, trommerne (rytmeboks-jam), synth'en der lyder som en smadret kornet bliver blandet med en allestedsnærværende og MEGET insisterende guitar, folk der ikke kan klappe i takt (det er ikke bare synkroniseringen mellem lyd og video) og meget mere. Vil ikke komme ind på hvordan koret lyder...

Og det vil du gerne have sammenlignet med DR Underholdningsorkesteret sammen med Outlandish og Randi Laubek?

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

flemming.dk:
Har du 50 flygtninge der skal have pengehjælp i 3 år kan du selv gange op..det koster samfundet mange penge.

Men det er jo også et spørgsmål om at være sit ansvar bevidst.

Ja, vores økonomi er trængt. Men hvis det skal betyde at vi ikke kan tage imod folk der er flygtet fra forfærdelige forhold (nogle af dem ovenikøbet noget vi selv har været med til at skabe i vores krigsiver), så melder jeg pas.

Så er vi ude i at enhver er sig selv nærmest, og så kan vi med det samme gøre hele vores samfund op i hvad der er økonomisk rentabelt. Og så er det langt mere end efterlønnen der bliver skåret væk.

Sådan et samfund har jeg ikke lyst til at være en del af.

Jeg synes også det er sundt med en debat om indvandrerpolitiken, og at der skal stilles krav begge veje. Men den skal også foregå på et sobert niveau, hvis den skal være til nogen gavn. Og det mener jeg ikke at den kan være, når det er DF der er ordfører i den :o)

For mig er DF ligesom forsikringsselskaber: De lever kun af andre folks frygt, og gør alt for at bibevare den. Og jeg bryder mig ikke om nogen af dem :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim F. Rasmussen:

Palæstinenserne ligger som de har redt. De har aldrig været rede til at leve i fred med Israel. Hver gang der har været seriøse forhandlinger om fred, har ekstremistiske terrorister bombet eller angrebet Israel på anden måde.

Det er så faktuelt forkert at jeg ikke engang gider debattere det med dig. Jeg tror ikke du har viden nok til det.

Hvis du skal komme ind fra højre og pisse lidt på stolpen, så tag tingene i kontekst og ikke udenfor kontekst.

Jeg er ikke nedladende overfor Michael, det er ikke mit problem at han ikke kan se tingenes sammenhæng og de ting der er affødt af hele den mellemøstlige situation. Og det er heller ikke mit problem hvis ikke du kan. Du har ført vist dit sande jeg, så du er ikke værd at bruge tid på.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Kim F. Rasmussen:

Palæstinenserne ligger som de har redt. De har aldrig været rede til at leve i fred med Israel. Hver gang der har været seriøse forhandlinger om fred, har ekstremistiske terrorister bombet eller angrebet Israel på anden måde.

 

Det er så faktuelt forkert at jeg ikke engang gider debattere det med dig. Jeg tror ikke du har viden nok til det.

Hvis du skal komme ind fra højre og pisse lidt på stolpen, så tag tingene i kontekst og ikke udenfor kontekst.

Jeg er ikke nedladende overfor Michael, det er ikke mit problem at han ikke kan se tingenes sammenhæng og de ting der er affødt af hele den mellemøstlige situation. Og det er heller ikke mit problem hvis ikke du kan. Du har ført vist dit sande jeg, så du er ikke værd at bruge tid på.

jeg har forklaret vidste du stoppet sammenligning DF  i sammen sætning og skriver koncentration lejre mv. holder jeg fra debatten så lang tid du den holding denne ekstrem holding tillader jeg mig du giver en bedre forklaringer for jeg fatter ikke dine sammenligninger , jeg tror meste du bare laver for at sjov med mig , med tvivler så er harmen forvirret , derfor forsætter jeg , for dette er selv de ikke værdigt at blive sammenlignet på denne måde

alle mennesker har ret til skrive og vise hvem de , du viser med dine sammenligninger med adolf og DF og vi svare igen , du kan bare svare igen , at vi ikke forstår dine svar er fordi vi ligger så langt væk fra hinanden sa vi mener ikke DF ,er så slemme at de overhovedet er værdigt at bruge disse 2 ord i samme sætning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Krkli:

Kenneth:

DF er ikke dem der har skabt fremmedhadet i DK, det eneste de har gjort, er at tage denne holdning til sig. Og fundet støttere i landet. Hvorimod Hitler netop skabte haddet mod Jøderne.

Det passer jo ikke. Den negative stemning over for jøder kan spores lang tid tilbage før Hitler.

Korrekt, det startede (for tysklands vedkommende) helt tilbage dengang der var Kejsere i Tyskland, og da jøderne var de eneste der turde påtage sig opgaverne med pengetransporter. Lang lang tid før Hitler.

Hvad de færreste ved er, at jøderne absolut ikke har deres hænder fri for blod, da de har finansieret krige, ved at låne penge ud til lande der lejede hære til krigsførelse, og de tog sig godt betalt.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

@igang

Ja DF er benhårde i deres retorik, og har altid været når det gælder indvandring. Men så ved man da i det mindste hvor man har dem..

Jeg er helt uenig i at man skal tage folk ind i landet når man ikke har råd til det. Økonomi er grundlaget for ALT her i livet, også i koncernen Danmark A/S. Hvis du har en virksomhed som ikke har økonomisk fundament til at ansætte ny medarbejder, go du gør det alligevel-får du en gevaldig økonomisk lussing når du snart skal blive nødt til at fyre personen, pga dårlig økonomi.

Jeg ser det bare som sund fornuft- dk er et land med lille økonomi ( vi er ikke tyskland el. frankrig), og vi må tage de kvoter af flygtninge ind som vores økonomi pt kan bære.

Jeg har selv arbejdet med flygtninge indvandrere i beskæftigelsesprojekter - og jeg må sige om et par somaliere og irakere jeg underviste, at jeg hellere så de forlod dk- de ville ikke andet end at være på kontanthjælp og suge på systemet.. Omvendt er et par mine gode venner somaliere som er i job, velfungerende arbejdsomme, sympatiske mennesker, som er en berigelse for det danske samfund.. Så fakta om indvandrere er heldigvis MEGET nuancerede!

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

flemming.dk:

Har du 50 flygtninge der skal have pengehjælp i 3 år kan du selv gange op..det koster samfundet mange penge. Så set med økonomiske briller er det en dårlig business at tage mange flygtninge ind. Og økonomien er jo nu supertrængt.

Så må man jo lade vær med, at bombe den halve verden tilbage til stenalderen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 28 ud af 33 (326 indlæg)