Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en grim oplevelse.............

Side 26 ud af 33 (326 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 21:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvem der sagde hvad.. i ryger bare allesammen i kamret.. nå, nej

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Jeg ved ikke hvem der sagde hvad.. i ryger bare allesammen i kamret.. nå, nej

Bare du husker at anvende svanemærkede rengøringsmidler Big Smile

Køb ren argan olie her

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 21:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det økologisk du :-) Hitler kunne lide det HELT rent.

Det sjove er at Hitler også var vegetar, besat af sport og indførte rygeforbud.. Im just saying... Big Mother is coming

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

okay du er simpelthen for lang fra min tanke gang , jeg kommer ikke til at fatte dig , hvordan kan du sige det bedre de er stats løs mod at sende nogle i koncentrations lejre mv. jeg fatter dig ikke

 

jeg har ikke sagt det er bedre at være statsløs i forhold til at sende nogle i koncentrationslejre.

Jeg SIGER det er det samme at holde folk fanget i flygtningenlejre som at placere dem i koncentrationslejre.

Så Israel er ikke bedre end de handlinger Hitlers tropper udførte.

Men der er ingen grund til at diskuttere dette med dig mere, for du har simpelthen absolut ingen anelse om hvordan folk har det der bor i flygtningelejre.

 

jo  ved godt hvad der forgår i flygtningenlejre det ved jeg . med der forskel på 1 eller 10 det ved du bare ikke , eller så det lige meget hvilken antal for det betyder intet for dig

Alt kan sammenlignes lidt du kan f.eks. gå  en anden kan ikke

Angående jøder i israel forskel er for stor det er ingen verdens krig , omfanget af lejre af overhovedet ikke det samme , antal døde omfanget af kastrofe gør ikke kan sammeligne

Det er jo sammme at sige   85 milillioner døde er samme som 50.000 døde , det kan overhovedet ikke sammenlignes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Jeg ved ikke om min video blev set tidligere ? Den understøtter fint hvad Lager Jan og Solbrille Morten har sagt : at det drejer sig om den kampagneaktivitet der bliver ført, som minder / er ens med , den der bliver ført i begyndelsen af Nazitiden. At den så, indtil videre, ikke har ført til gaskamre, endnu, gør at både Morten og Jan ikke burde nævne disse ting, da de mudrer debatten, og giver modparten mulighed for at afspore en ellers saglig og oplagt debat.

Pia K har så sent som for en måned siden udtalt, det ikke er enkelte muslimer der er problemet, det er ALLE der vedkender sig islam som religion. Søren Krarup har nævnt islam som en kræftsvulst (og sådan nogle skal jo dø, før end de dræber dig. Men det bliver naturligvis ikke sagt direkte... endnu ), Messerschmidt har nævnt at de skal kastes ud af fly, uden faldskærm og så videre og så videre.

Her er så den lille video med kildeangivelser. Her kan du se den sammenligning, som Morten og Jan taler om. At de så ikke behøver at nævne gaskamre, endnu, er anden sag, som de måske kan lære noget af.

 

er fuldt ud enig med dig de er racistisk, med forskel hvad der skete op de meget mere  grove metoder adolf hitler brugte gør jeg mener de ikke kan sammenlignes direkte , på den facon som lagersalg gør det er simpelthen en for grov sammenligning tænk hvad skete i 2 verdens krig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

jeg forstod ikke din forklaring da der forskel en i sådan grad på hvad skete , da hitler havde magten og hvad sker i israel at det på ingen måde kan sammenlignes , det ekstrem grad en forbrydelse mod menneske heden der ikke tåler sammenlignining

 

For mig er der ingen forskel, andet end jeg mener det Israel gør er værre i torturmæssig forstand og jeg er stadig rystet over at verdenssamfundet med USA og en sort præsident (der om nogen kender forhistorien) fortsat vil tillade dette.

Vil du helst dø hurtigt eller langsomt gennem fortvivlelse uden mulighed for nogen ting?

Holocaust var forfærdeligt og burde ikke overgå nogle folkeslag, men at vende ansigtet den anden vej når der finder så umenneskelige overgreb sted på muslimer som der gør, så er det en patetisk verden vi lever i.

 

jeg forstår ikke dig du ikke mener der er  nogle forskel , med antal gør det overhovedet ikke kan sammenlignes med adolf hitler , der er altså forskel på en eller 10 mennesker .

man skal simpelthen vide denne krig jøde udrydelse var i et omfang der gør man ikke kan sammenligne disse ting

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Jimi Hove:

Her er så den lille video med kildeangivelser. Her kan du se den sammenligning, som Morten og Jan taler om. At de så ikke behøver at nævne gaskamre, endnu, er anden sag, som de måske kan lære noget af.

 

Hej Jimi

For mit eget vedkommende er "gaskamrene" såmænd allerede eksisterende i form af flygtningelejrer. Det som der ville ske hvis DF fik mulighed for at gennemføre deres syge holdninger, ville være at sende en masse hjem til den rene elendighed.

Men det som DF ikke forstår er, at hvis alle muslimer forlod Europa, så lukkede Europa, men måske det er den eneste måde at vise vejen for større tolerence for andre folkeslag og andre religioner.

/Jan

Det der provokere når du skriver gaskamrene og DF , jeg fatter dig simpelthen ikke korrekt der findes ligheds punkter småting , med det er der i alt i verden når du tager en ting frem næsten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

okay du er simpelthen for lang fra min tanke gang , jeg kommer ikke til at fatte dig , hvordan kan du sige det bedre de er stats løs mod at sende nogle i koncentrations lejre mv. jeg fatter dig ikke

 

jeg har ikke sagt det er bedre at være statsløs i forhold til at sende nogle i koncentrationslejre.

Jeg SIGER det er det samme at holde folk fanget i flygtningenlejre som at placere dem i koncentrationslejre.

Så Israel er ikke bedre end de handlinger Hitlers tropper udførte.

Men der er ingen grund til at diskuttere dette med dig mere, for du har simpelthen absolut ingen anelse om hvordan folk har det der bor i flygtningelejre.

 

 

 

jo  ved godt hvad der forgår i flygtningenlejre det ved jeg . med der forskel på 1 eller 10 det ved du bare ikke , eller så det lige meget hvilken antal for det betyder intet for dig

Alt kan sammenlignes lidt du kan f.eks. gå  en anden kan ikke

Angående jøder i israel forskel er for stor det er ingen verdens krig , omfanget af lejre af overhovedet ikke det samme , antal døde omfanget af kastrofe gør ikke kan sammeligne

Det er jo sammme at sige   85 milillioner døde er samme som 50.000 døde , det kan overhovedet ikke sammenlignes

 

Du er helt hen i skoven Michael. Ingen absolut ingen kan sætte det nøjagtige tal på antallet af døde under 2. verdenskrig.

Hvad angår antallet af døde jøder, så anslås dette til at være 6.000.000 . men igen ingen kan sige med sikkerhed om det er 4 mill eller 6 mill, men er også ligemeget, da det er en forfærdelig tid.

Det du IKKE vil forstå, det er, at konflikten mellem Palæstina og Israel er en af de længste konflikter i verdenshistorien, og der findes stater der nu er trætte af at vente på at Israel anerkender Palæstina og derfor truer med at angribe.

Israels besættelse i området er DIREKTE årsagen til mange af konflikterne i Mellemøsten og jeg sammeligner deres overgreb på Palæstinenserne som Hitler og hans troppers overgreb på Jøderne.

Om du kan lide det eller ej, er jeg ligeglad med. Jeg er ikke ligeglad med at verdenssamfundet ikke griber ind og får løst konflikten, for vi har aldrig været tættere på en omfattende krig i det område end netop nu.

Og tro ikke at USA og deres allierede kan klare alle konflikter på én gang, herunder Iran, NordKorea, Burma, Somalia, Pakistan osv osv og jeg kan garantere dig for at amerikanske forældre er trætte af at sende deres børn i krig, og man får dem ikke til at sende endnu flere i krig.

Så Michael, nu gider jeg ikke bruge mere tid på dine indlæg - du er håbløs at debattere med, da du ikke accepterer andres synspunkter og konstant (uvidende af hvilken grund) lægger ord i munden på mig som jeg ikke har sagt.

Jeg kan ikke begræde fortidens krige, men jeg kan være bekymret over, at der stadig findes mennesker i denne verden der konstant vil undertrykke andre uden legitim grund.

Araberne kunne snildt have udryddet jøderne i 1880 da der kun var ca. 25.000 af dem i området, men det gjorde de ikke, men istedet er de nu endt som flygtninge i deres eget land! velbekomme.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Jimi Hove:

Jeg ved ikke om min video blev set tidligere ? Den understøtter fint hvad Lager Jan og Solbrille Morten har sagt : at det drejer sig om den kampagneaktivitet der bliver ført, som minder / er ens med , den der bliver ført i begyndelsen af Nazitiden. At den så, indtil videre, ikke har ført til gaskamre, endnu, gør at både Morten og Jan ikke burde nævne disse ting, da de mudrer debatten, og giver modparten mulighed for at afspore en ellers saglig og oplagt debat.

Her er så den lille video med kildeangivelser. Her kan du se den sammenligning, som Morten og Jan taler om. At de så ikke behøver at nævne gaskamre, endnu, er anden sag, som de måske kan lære noget af.

 

Jimi jeg har aldrig snakket om gaskamre, 2.verdenskrig, KZ lejre eller andet... Som skrevet en milliard gange (overdrivelse fremmer forhåbentlig forståelsen), så omhandler det propagandaen og virkemidlerne i opbyggelsen af Det Tredje Rige, som skete fra 1925-1933...

Altså længe før krigen og jagten på udvalgte befolkningsgrupper trådte i kraft...

Jeg kan desværre ik se dit link, da det er IP banned pga copyright. Men smid lige et link i debatten og så hider jeg my ass ;D

Okay det nok en tingene der gjort denne debat er forvirrende der er da  forskel i grad i sammenligner , den eneste der snakker om koncentrations lejre og gaskamrene er vidste lagersalg , med når der er forskel på folk nogle laver grovere sammenligninger end andre mennesker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Det der provokere når du skriver gaskamrene og DF , jeg fatter dig simpelthen ikke korrekt der findes ligheds punkter småting , med det er der i alt i verden når du tager en ting frem næsten

Du har aldrig været i en flygtningelejr i Palæstina eller Libanon, det tror jeg ikke på. Indtil da, så lad være med at udtale dig om noget du ikke ved noget om.

Køb ren argan olie her

Side 26 ud af 33 (326 indlæg)