Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"DIN STORE CHANCE" grip den nu...det kan aldrig blive en dårlig beslutning.

Side 4 ud af 7 (68 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Andreas Linde:

Pyramide-spil? Hmm sure sounds like it :=) 

Hvilken del af beskrivelsen er det, du synes lyder som et spil???

Hans Stokholm Kjer:

Jeg kan ikke se, hvordan det kan undgå at være en dårlig beslutning at sælge til venner, naboer, familie og på arbejdspladsen.

Hvis ens venner bliver irriteret over, at man har startet en forretning, og man er lidt begejstret over det, så hang det venskab nok i en tynd tråd i forvejen. Wink

Jeg FORVENTER da, at de venner jeg har i forsikringsbranchen giver mig nogle gode tilbud på forsikringer engang imellem, og dem jeg kender i IT branchen giver mig et godt tilbud på en PC engang imellem.

 

Nul rabat til venner for vidste de siger det videre til andre og andre igen , derved er min forretning ødelagt og jeg bliver sure på mine venner for nu tror alle kan få det billigt og derved har jeg mistet alle disse venner også mine venner som kunder, så kan jeg derved nærmeste ligeså godt lukke min forretning vis jeg begynder på dette vennen rabat

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Flemming Jensen:

Blev du helt væk, eller?

Hvis, er der så andre der evt. kan svare på mit spørgsmål ang. LR produkterne?

/Flemming

Hej Flemming

Er sikker på at du nok skal få et svar. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men jeg skal da smide en mail til en kollega i LR Big Smile Er det alle parabener hun er allergisk overfor?

Mvh.

Martin

 

Det ved vi ikke, så der må bare ikke være hormonforstyrrende stoffer i, og det er parabener

www.senbi.eu - Dit motions site.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Altså derved blev jeg stærk provokeret af denne overskrift , og indlægget synes jeg gav lidt for godt billedet af hvor let det er at blive millionær ,så jeg tager tråd starter meget useriøst , og jeg kaster ikke bare rundt med mine penge , jeg har da engang imellem købt husforbi det er bladet de hjemløse sælger

Helt enig, overskriften var nok lavet for at provokere.

Mikael christiansen:

Man kunne man kunne f.eks. Sige lette penge , du kunne bare skyde dem lige i hulet som Tiger Woods og have let 514 millioner kr. med så let er det ikke det krævet mange års træning og atter træning 

Præcis, og det tror jeg de fleste MLM folk er klar over. Jeg bruger selv Babe Ruth af og til, og der er nok ikke mange der ved hvor mange fejlslag han har slået i karrieren. Eller hende damen fra Asien som gik til køreprøve et helt vildt antal gange, til sidst fik hun det. Jeg er ret overbevist om at de fleste MLM folk vil sige det kræver noget slid i starten, det giver nogle "slag", men holder man fast i fokus, målsætning og motivationen, så skal det nok lykkedes. Det tager måske ikke 3 måneder men 12 måneder eller måske 2 år. Som Anthony Robbins siger: “If you want to be successful, find someone who has achieved the results you want and copy what they do and you'll achieve the same results.”

Mikael christiansen:


Synes det er ærligt , med de mange lidt overdrevet overskrifter det ødelægger for de gode seriøse MLM , der er i hvert fald færre nye der lige tør hoppe over på MLM vogne vis de ser sådan en overskift , for folk tænker . Du tjener ikke meget som stripper vis ikke tør smide alt tøjet , der er ikke mange piger der vil se en mand i g-streg , så vil de heller se en nøgen

Tja, der er måske nogle overskrifter som kan være tåbelige, men hvad nu hvis nu Brian har lavet en rigtig god forretning. Så er det vel spørgsmålet om man tror på Robbins vise ord... MLM er i fremgang, ret markant udfra hvad jeg kan se fra den kontakt jeg har med de forskellige firmaer. Amino hvor folk er vant til iværksætteri og selvstændighed er hårdt arbejde i hvert fald i opbygningen, ja her er stadig den samme negative holdning. Og selv folk der i realiteten godt kunne bruge en ekstra indkomst, de er totalt lukket af selvom de får tilbudt at snakke med succesfulde folk og har meget svært ved at tro at lignende kunne ske i to traditionelt konkurrerende virksomheder...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Slot:

Mikael christiansen:

Altså derved blev jeg stærk provokeret af denne overskrift , og indlægget synes jeg gav lidt for godt billedet af hvor let det er at blive millionær ,så jeg tager tråd starter meget useriøst , og jeg kaster ikke bare rundt med mine penge , jeg har da engang imellem købt husforbi det er bladet de hjemløse sælger

Helt enig, overskriften var nok lavet for at provokere.

Mikael christiansen:

Man kunne man kunne f.eks. Sige lette penge , du kunne bare skyde dem lige i hulet som Tiger Woods og have let 514 millioner kr. med så let er det ikke det krævet mange års træning og atter træning 

Præcis, og det tror jeg de fleste MLM folk er klar over. Jeg bruger selv Babe Ruth af og til, og der er nok ikke mange der ved hvor mange fejlslag han har slået i karrieren. Eller hende damen fra Asien som gik til køreprøve et helt vildt antal gange, til sidst fik hun det. Jeg er ret overbevist om at de fleste MLM folk vil sige det kræver noget slid i starten, det giver nogle "slag", men holder man fast i fokus, målsætning og motivationen, så skal det nok lykkedes. Det tager måske ikke 3 måneder men 12 måneder eller måske 2 år. Som Anthony Robbins siger: “If you want to be successful, find someone who has achieved the results you want and copy what they do and you'll achieve the same results.”

Mikael christiansen:


Synes det er ærligt , med de mange lidt overdrevet overskrifter det ødelægger for de gode seriøse MLM , der er i hvert fald færre nye der lige tør hoppe over på MLM vogne vis de ser sådan en overskift , for folk tænker . Du tjener ikke meget som stripper vis ikke tør smide alt tøjet , der er ikke mange piger der vil se en mand i g-streg , så vil de heller se en nøgen

Tja, der er måske nogle overskrifter som kan være tåbelige, men hvad nu hvis nu Brian har lavet en rigtig god forretning. Så er det vel spørgsmålet om man tror på Robbins vise ord... MLM er i fremgang, ret markant udfra hvad jeg kan se fra den kontakt jeg har med de forskellige firmaer. Amino hvor folk er vant til iværksætteri og selvstændighed er hårdt arbejde i hvert fald i opbygningen, ja her er stadig den samme negative holdning. Og selv folk der i realiteten godt kunne bruge en ekstra indkomst, de er totalt lukket af selvom de får tilbudt at snakke med succesfulde folk og har meget svært ved at tro at lignende kunne ske i to traditionelt konkurrerende virksomheder...

Mange er lukket grundet de mange vilde overskrifter kig historien tilbage i heri på amino.dk

mange andre forummer ville de få en hård med fart , så skulle i lave det i et  lukket forum kun MLM , med ikke hvor nye kunne blive interesseret i jeres produkt, for de ville ikke se debatten, for  det er ikke godt for ens forretning normalt at overdrive

gør som de andre  tråde der er på amino.dk ikke for vilde overdrivende normalt vis de kommer får de en hård med fart normalt , for alle tror ikke på , det er så let.

Vi er i hvert fald enig om det kræver meget arbejde at tjene gode

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Altså derved blev jeg stærk provokeret af denne overskrift , og indlægget synes jeg gav lidt for godt billedet af hvor let det er at blive millionær ,så jeg tager tråd starter meget useriøst , og jeg kaster ikke bare rundt med mine penge , jeg har da engang imellem købt husforbi det er bladet de hjemløse sælger

Mikael - du siger det samme HVER gang der kommer et MLM-indlæg.

Men jeg tror slet ikke du læser hele indlægget? Du går bare ud fra, at han nok er ligesom alle de andre, der laver "vilde" overskrifter. (som jeg er enig med dig i, godt kan være lidt belastende)

På intet tidspunkt siger han, at det er nemt, eller at det er sidste chance, eller at du kan blive millionær.

Tværtimod siger han, flere gange, at man har MULIGHED for at opbygge en forretning - og at han kan LÆRE alle, at opbygge en forretning - men det er ikke det samme som at sige, at det er nemt.

Og når du har lært hvordan du bygger forretningen op - skal du STADIG bruge tid og energi på den, hvis du vil tjene penge. (det siger han ikke direkte - men jeg går ud fra, at det ligger implicit)

Derudover siger han også, at du selv bestemmer, hvor meget tid og energi du vælger at lægge i din nye forretning. 

Og for nu at gentage dit mantra: Det er hårdt at tjene penge! 

Så selvfølgelig tjener man ikke en masse penge, hvis man tegner sig op - og derefter vælger IKKE at bruge særlig meget tid på sin forretning.

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Nul rabat til venner for vidste de siger det videre til andre og andre igen , derved er min forretning ødelagt og jeg bliver sure på mine venner for nu tror alle kan få det billigt og derved har jeg mistet alle disse venner også mine venner som kunder, så kan jeg derved nærmeste ligeså godt lukke min forretning vis jeg begynder på dette vennen rabat

Igen - det er da nogen dårlige venner man har, hvis de "sladrer" om et tilbud, der var givet til dem specielt som vennerabat.

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja produkterne er parabene fri og der er heller ikke tilsætningsstoffer og kemisk lim - til gengæld er der højere andel af parfume olier - så duften holder lige så længe om end ikke længere end dem i eks. Matas (Det er sjældent at det er de rene parfume olier folk reagere imod)

Desuden har man hos LR ønsket at stå i spidsen hvad kvalitet angår - Vi har Dermatest, institut Fresenius & IASC.

I er mere end hjertelig velkommen med yderligere spørgsmål til produkter eller lign. Jeg er gerne behjælpelig hvis I har tvivlsspørgsmål til MLM virksomhedsform.

LR har i samarbejde med Deloitte fået udarbejdet et skattekompendie, vi ligger på en 11 plads som Marketingsvirksomhed i Tyskland.

Og så er jeg faktisk også lidt stolt af at vi har en Herreserie "Platinum by Marcus Schenkenberg" som sidste år modtog en Oscar indenfor kosmetikkens verden.

Se mere på www.kosmetologerne.dk

 

Mvh

 

Anne-Dorthe

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

(Det er sjældent at det er de rene parfume olier folk reagere imod)

Det må du lige dokumentere med videnskabelige fakta fra en troværdig kilde, der kan efterprøves.
Efterfølgende bør du rette henvendelse til Videncenter for Allergi, der jo så fejlagtigt er kommet til at skrive følgende på deres hjemmeside:

"Der er ingen principiel forskel i stoffernes evne til at give allergi, om de er kemiske stoffer eller om de er naturlige, faktisk er den hyppigste årsag til parfumeallergi naturekstrakter."

Læs hele artiklen om parfumeallergi her.

Eller sagt på en anden måde:

Det er hamrende uetisk at lukke løgn ud  - især, når det hanlder om folks helbred - Hold op med det.

mvh Hans



Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Mikael christiansen:

Altså derved blev jeg stærk provokeret af denne overskrift , og indlægget synes jeg gav lidt for godt billedet af hvor let det er at blive millionær ,så jeg tager tråd starter meget useriøst , og jeg kaster ikke bare rundt med mine penge , jeg har da engang imellem købt husforbi det er bladet de hjemløse sælger

Mikael - du siger det samme HVER gang der kommer et MLM-indlæg.

Men jeg tror slet ikke du læser hele indlægget? Du går bare ud fra, at han nok er ligesom alle de andre, der laver "vilde" overskrifter. (som jeg er enig med dig i, godt kan være lidt belastende)

På intet tidspunkt siger han, at det er nemt, eller at det er sidste chance, eller at du kan blive millionær.

Tværtimod siger han, flere gange, at man har MULIGHED for at opbygge en forretning - og at han kan LÆRE alle, at opbygge en forretning - men det er ikke det samme som at sige, at det er nemt.

Og når du har lært hvordan du bygger forretningen op - skal du STADIG bruge tid og energi på den, hvis du vil tjene penge. (det siger han ikke direkte - men jeg går ud fra, at det ligger implicit)

Derudover siger han også, at du selv bestemmer, hvor meget tid og energi du vælger at lægge i din nye forretning. 

Og for nu at gentage dit mantra: Det er hårdt at tjene penge! 

Så selvfølgelig tjener man ikke en masse penge, hvis man tegner sig op - og derefter vælger IKKE at bruge særlig meget tid på sin forretning.

 

Fatter overhovedet ikke dit svar , men det kan godt være han har lavet en stave fejl i overskriften , for som jeg kan læse den din store chance grib den nu , det kan aldrig blive en dårlige beslutning , forstår jeg som både lette penge og det er sidste chance

 fordi sidste chance betyder = sidste chance

 aldrig dårlige beslutning betyder = når du begynder på dette MLM koncept kommer penge lettere , du kan aldrig tabe dine penge

selvfølgelige læser jeg hele indlægget med MLM indlæg har tit med at modsige sig selv , og må derved tage det for gode vare det gode der står ,

korrekt de er så lange , jeg tror hovedgrunden så de kan fyre ekstrem salgs gas og i midten igen sige en masse igen , derved mister den der læser noget af det der stod , , men efter 3 - 4 gange gennemlæst kan jeg udmærket se han kunne have nøjes med 10 linjer tekst og havde bevare mere fokus på produktet

MLM er lige så enklet som alle andre erhverv i behøver ikke overbevis os , korte fakta det hele er nok , alt andet forvirre mere det videre formidler en viden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Mikael christiansen:

Nul rabat til venner for vidste de siger det videre til andre og andre igen , derved er min forretning ødelagt og jeg bliver sure på mine venner for nu tror alle kan få det billigt og derved har jeg mistet alle disse venner også mine venner som kunder, så kan jeg derved nærmeste ligeså godt lukke min forretning vis jeg begynder på dette vennen rabat

Igen - det er da nogen dårlige venner man har, hvis de "sladrer" om et tilbud, der var givet til dem specielt som vennerabat.

 

Derfor nul rabat til venner så kommer du ikke i det dilleman

og om man overhovedet skal give rabat, for vis bare lille chance siger det videre er dette venskab ødelagt

skal man beholde venskab med og vis du også har en million forretning og giver 100.000 kr i rabat til en ven

så vil en anden også have en rabat , med vis snakker om par 10 kr , er der mindre problemer , for så er det bare et hobby erhverv normalt .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 4 ud af 7 (68 indlæg)