Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af virksomhed af en komplet uerfaren

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle I

 

Går og tumler kraftigt med tanken om egen virksomhed.

Jeg er lærerstuderende, og er på SU.

Som det ser ud nu, så er jeg vikar i et fritidshjem og har, pga. nedskæringer i fritidshjemmene fra kommunerne, ikke særlig mange penge om måneden. Jeg har dog en fin lille opsparing, som jeg er ved at tømme ud i.

 

Går derfor med tanken om at starte egen virksomhed, og vil umådelig gerne have hjælp fra jeres side.

Jeg vil ikke ud og tjene millioner, men blot hive en 2-4 tusinde kroner hjem om måneden.

Så ville jeg ikke skulle bekymre mig. Min SU. ville ikke blive rørt, og jeg ville ikke mangle noget til dage og vejen

 

Men jeg er umådelig ny i dette "Start egen virksomhed", men mener alligevel at jeg har fundet et fint marked. Har derfor kraftigt brug for din hjælp

 

Min plan

  • Købe produkter og sælge dem videre. Har snakket med forhandlere, og de er villige til at give mig mellem 35-39% af alle deres produkter (primært 39)
  • Har en hjemmeside, og det skal være den der er afsæt for salget af mit produkt.
  • Sælge mit produkt for billigst pris på markedet. Dette giver ikke den vilde indkomst, men giver formentlig flere salg.
  • Ikke købe produkterne på forhånd, men i stedet have længere ventetid med levering. Er blevet lovet 0-6 dages leverance fra forhandlerne, og kan derfor give en lovning på 3-9 dages levering. Så brænder jeg ikke inde med noget, og kan derfor ikke tabe en eneste krone (er det sandt?)
  • Sælge mine produkter via PayPal
  • Få en aftale hos hjemmesider der viser de billigste priser (reklame)
    Hvor mange procent skal de have??
  • Modtage produkterne på posthuset, og sende dem direkte videre, så de reelt ikke ser min lejlighed.
    Er der komplikationer med dette?