Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sikker hosting i DK?

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Rackhosting ser fine ud - skriver dem lige på tlf-listen
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-02-2007 14:11:43 Forfatter: Anders Christensen Glemte helt at nævne PIL før, de har også et rigtig godt ry i branchen og er nogle flinke folk :-)

Dem finder du her: http://www.pil.dk/


 

ha ha ha ha kiggede lige lidt mere på pil.dk - imponerende referencer de har...fx hoster de Webpartner!!! Skal vist lige have en snak med pil :-)

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :


ha ha ha ha kiggede lige lidt mere på pil.dk - imponerende referencer de har...fx hoster de Webpartner!!! Skal vist lige have en snak med pil :-)

Deres referencer er vist "bare" firmaer de på et tidspunkt har lavet et stykke arbejde for, at de engang har udviklet et system til Webpartner (hvad ved jeg) betyder ikke nødvendigvis at de hoster hele deres serverpark :)

Vi er selv kunder hos PIL på arbejdet, godt nok kun en mindre side+mail, men der har so far aldrig været noget at sætte en finger på.

Jay.net er vist også meget brugt i branchen, men er nok heller ikke helt billige.. Evt. Scannet.dk?

Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis det er et navn du er ude efter, så skal du have fat på Scannet! www.scannet.dk

 

De sælger i hvert fald alt andet på deres navn og kvalitet.

Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Bare lige for at få det helt på plads, så har Pil ingenting at gøre med Webpartners hosting faciliteter
Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :
At bruge dit valg af hostingudbyder som en form for garanti vil næppe imponere nogen, med mindre du er ude i noget verdensomspændende - eller du blot skal hæve dig over 9,- udbyderne.

Praktisk taget alle seriøse hostingfirmaer har det der skal til for at være i den katagori. Jay.net har oven i købet hunde rendende rundt, men mest for hyggens skyld ;-)

Dieselgeneratore, videoovervågning, brandslukning og alt det der er standard. Og de fleste har en historik, der viser en oppe tid på næsten 100% på deres netværk.

Hvis du blot vil placerer "en" server falder det hele til jorden - og endnu værre, at koble dig på en php-pakke-løsning.

Hvad sker der når din enlige server mister strømforsyningen og HP/DELL eller what ever lige har fem dages leveringstid på denne?

Er dit behov virkelig en løsning, der bare skal virke altid er du ude i noget ret kostbart. Du skal have failover på databaser, web servere og internetlinier etc - og din applikation skal være i stand til at håndterer det. Alene det er temmelig avanceret.

Og ligegyldig hvilken udbyder du finder, vil du altid finde nogen der sige buuhh over dit valg.

PS: Hold dig fra hostingudbydere, der har udstyret stående i en sikker kælder. Vand løber altid ned...





Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10-02-2007 02:14:28
Forfatter: Martin Glob

PS: Hold dig fra hostingudbydere, der har udstyret stående i en sikker kælder. Vand løber altid ned...

LOL.. enig Martin.. med mindre kælderen er placeret på himmelbjerget :)

Jeg tror nu også at det er ved at være en standardforudsætning at have overvågede rum dieselmaskiner til nødstrøm, UPS, co2 brandslukning, klima og fugt kontrol, redundante carrier og (hvis ikke lige kamphunde) nogle lede vagtværns folk der gør livet surt for mulige indbrudstyve.
Der er ihvertfald ikke mange der kan overleve uden.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg tror at WWI kan klare det du spørger på. De har eget driftscenter i Kolding.

www.wwi.dk

Jeg har set jay.net sidste weekend, det ser ikke ret prof ud.

Martin de har altså ingen hunde.. Min hamster lever stadig!!!!! :)

NGDC er også et godt valg hvis det skal være sjælland.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu hvor alle siger hamstere tænkte jeg lige på et billede jeg havde set om et datacenter.

http://www.nag.ru/2006/1210/img/ugas/003.jpg


Enjoy :)

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)