Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad os få Anders Samuelsen på besøg hos Amino..

Side 5 ud af 8 (79 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har skrevet PM

Tilmeldt 3. Jun 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin mf.

Er det ikke meget fair ... ? Anders blogger, hvilket skaber værdi for Amino. Til gengæld får Anders og Liberal Alliance noget annonceplads hvilket er af værdi for dem. Noget for noget. I stedet for noget for ikke noget. Det er da præcis det som det handler om. Dengang vi snakkede om det sidst var han nok knap lige så 'hot' som tilfældet er det nu. Tænk over det endnu engang ... Anders vil gerne, hvis I til gengæld hjælper sagen med lidt annoncespace.

Rgds

Søren

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Jeg kan godt forstå, at Martin ikke er vild med ideen.

Dette ville på een eller anden måde betyde, at Amino blåstempler Liberal Alliance som "Vores" parti.

Det tror jeg ikke vil være velset blandt mange Amino'er, der nok har mange forskellige politiske synspunkter.

Men at købe Anders til et Interviev og at Anders køber annonceplads vil nok opfattes anderledes. "Same - same, but different"

Som sagt burde Anders selv kunne se værdien af at blive inviteret - om ikke for andet, så i en visit af kortere varighed.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

sorenkenner:

Hej Martin mf.

Er det ikke meget fair ... ? Anders blogger, hvilket skaber værdi for Amino. Til gengæld får Anders og Liberal Alliance noget annonceplads hvilket er af værdi for dem. Noget for noget. I stedet for noget for ikke noget. Det er da præcis det som det handler om. Dengang vi snakkede om det sidst var han nok knap lige så 'hot' som tilfældet er det nu. Tænk over det endnu engang ... Anders vil gerne, hvis I til gengæld hjælper sagen med lidt annoncespace.

Rgds

Søren

 

Valgdebat på TV2:

"Anders kunne desværre ikke komme i aften, da vi ikke kunne rykke Kims og Telia ud af reklameblokken med så kort varsel. Desuden ville det også gøre Pia sur, da vi ikke har indflydelse på DK4´s sendeflade og kun tilbyder reklame som modydelse på egne kanaler."

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

De prøver bare at forhandle , sådan er det, og sådan skal det være.

Jeg ville prøve det samme, men efter et stykke tid ville jeg også sætte mig ind i hvor meget eksponering jeg kunne få gratis, for en meget lille indsats. Og der tror jeg ikke helt LA har forstået hvor mange brugere de kan få med over på Facebook , nyhedsbreve og andre medier ved at gøre en indsats her.

Jeg skal prøve at gøre det klart for dem

 

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jette Frederiksen:

Jeg fatter ikke Anders Samuelsens holding.

Der kommer snart et valg. Ergo så skal han ud for at få så mange stemmer som mulig til sit parti.

Og det kan han ligeså godt gøre her på Amino i stedet for en dag på en gågade.

Jeg stemmer ikke på ham. Jeg snakker her om prioritering på sin valgkamp.

 

Det er ret enkelt. Saxo bank har ikke ubegrænset midler til at støtte ham!

Tilmeldt 3. Jun 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu må Anders jo i øvrigt svare for sig selv ... men jeg er sikker på at han sagtens kan se værdien af at blive inviteret. Det er mere et spørgsmål om prioritering. Og jeg er sikker på at han gerne vil kommentere / skrive et indlæg ... men løbende blogging / kommentarer er trods alt et ganske stor commitment og skal holdes op mod mange andre alternativer.

Bedste hilsener

Søren

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det også derfor jeg siger Live Streaming. Intet commitment udover ca 1 times video. Vi er ca 1100 online lige nu på Amino. Mit forsigtige bud er at sådan et setup kunne få 5-10.000 seere, hvis det bliver pitched på LA`s facebook profil, herinde på Amino, og i nyhedsbreve.

Udover det ville det være en firstmover ting. Jeg kan i hvert fald ikke huske nogle live stream politiske debatter på danske websites, med danske toppolitikere.

Firstmover tingen skaber en forbindelse til det teknologiske websamfund vi lever i, og kan bagefter ses igen og igen på Amino, Facebook og spredes viralt.

Få fingeren ud :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Udover det ville det være en firstmover ting. Jeg kan i hvert fald ikke huske nogle live stream politiske debatter på danske websites, med danske toppolitikere.

Firstmover tingen skaber en forbindelse til det teknologiske websamfund vi lever i, og kan bagefter ses igen og igen på Amino, Facebook og spredes viralt.

Få fingeren ud :-)

De´ jo ren Barack Obama stil Big Smile

Tilmeldt 3. Jun 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en god ide. Jeg har lige skrevet til Martin og spurgt om han vil sætte det op. Så skal jeg nok snakke med Anders og få ham med på ideen.

Rgds

Soren

Side 5 ud af 8 (79 indlæg)