Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad os få Anders Samuelsen på besøg hos Amino..

Side 7 ud af 8 (79 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Nu må i ikke glemme at LA kører en meget nøje tilrettelagt strategi op til valget hvor de primært benytter annoncer og en vejs kommunikation til at sætte skarpe budskaber afsted med Anders som afsender.

Så man ham i debatten på DR2 i sidste uge var det straks markant mere beskæmmende og børnehaveagtigt og milevidt fra den meget "shapede" Anders' budskaber i annoncekampagnerne - der var ingen interesse i at snakke løsninger eller reformer men kun et ønske om at lege blokpolitiker med skyklapper på - Anders er med andre ord noget bedre i en vejs annoncer end i debat.

Men det er vel fordelen med den slags økonomi i ryggen - så kan man købe sig til eksponeringen.

LA har ellers nogle meget interessante decentralistiske idéer - og når man ser på de decentralistiske elementer så er konkurrencen jo kun til stede hos de radikale og SF så der kan springes lidt i det klassiske polititiske spektre hvis man går mest op i om tingene er centralistiske eller decentralistiske.

Naturligvis har Martin ret i at hvis 1 parti får muligheder skal alle have det - sådan må spillereglerne være.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hamburg1991:

Det er ingen tvivl om at LA har fundet en del sympatisører rundt omkring, med deres politiske program, og sikkert specielt hos Iværksættere. Men jeg syntes det vil være meget risikabelt for Amino at agere som ”reklamesøjle” for LA.

 

Hvor er det befriende at læse både dit og Martin's indlæg, rart at se nogle indlæg med jordforbindelse

Det kan aldrig være Amino's opgave at promovere et bestemt parti eller holdning, fordi en mindretals gruppe herinde råber højt nok om det

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Et vælgermøde er en debat han kan deltage i mens potentielle vælgere ser på. han får ikke annoncer eller anden betaling for at møde frem.

En tv-duel er en måde at promovere sig selv på - men LA får ikke gratis tv-reklamer fordi Anders beærer tv-studiet med sin tilstedeværelse.

En valgplakat er sådan en partiet selv køber, og sætter op - hvorefter andre helt gratis tegner på den.

 

Hvem var det nu der stiftede LA? Mon ikke man kan sige han har en personlig interesse i, at partiet bliver større end det er? Ryger de under spærregransen er han trods alt arbejdsløs...

 

 

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:

Vi kunne ikke drømme om at agere reklamesøjle for LA.
Jeg sympatiserer selv med en del af det de står for, men Amino er ikke mig!
Så kommer LA til orde, så kommer alle partier til fadet.

Dbh Martin

Grund idéen med en debat er god nok, men som Martin også skriver, så giver det ingen mening at fokusere på et bestemt parti, Det er da helt skævt.

En politisk debat bør have deltagere fra flere partier, og ikke indblande enkeltpersoner fra iværksætter miljøet.

Der bør være en ordstyrer, og så så kan der være defineret et overordnet emne der hedder iværksætteri, spørgsmål kunne godt laves som live stream så man inviterer alle iværksættere til at være med.

Men den model kræver at man kan få samlet et bredt udvalg af politikkere på samme tid, det kunne jeg godt forestille mig var svært. En alternativ løsning kunne være at give dem mulighed for at udtrykke sig i en blog eller endnu bedre gennem et video indlæg.

Man kunne lave et sæt dogme regler, hvor der er forudbestemt 5 spørgsmål de skal svare på, og derefter får de 3 min til at formulere deres politik, gerne med en iværksætter vinkel.

Så ville man få en håndfuld videoer, der ikke handler om hvem der kan råbe højest, eller hvem der er bedst til at få de andre til at se dum ud i en debat, men som roligt præsentere holdninger.

Der er flere muligheder, jeg hjælper gerne.

//Meik

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er skøn ramasjang i denne dialog! Men nu skal vi vel ikke komme for langt væk fra den oprindelig ide!! Ideen var en debat med LA Anders, hvor holdninger og synspunkter kunne vendes og vi Iværksættere kunne få belyst vores tanker og spørgsmål. Krydret med en erfaren herre som Hr. Aamund - ville være Toppen!!

Emnet er allerede henvist til, hvem som får mest ud af det Amino vs. LA - tilbage til den geniale Ide, som er skabt.

Hvis nogen ønsker at invitere Helle & Villy - så er det en ny tråd.

Jeg håber virkelig at det lykkedes og vil mene at alle får noget ud af det, som har interesse i det :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

sorenkenner:
Jeg synes det er en god ide. Jeg har lige skrevet til Martin og spurgt om han vil sætte det op. Så skal jeg nok snakke med Anders og få ham med på ideen.

Tak Søren.

Det ville være rart hvis i selv kunne sætte det op. Jeg er som sagt sikker på at i kan konvertere interessen i aktive medlemmer, hvis i griber det rigtigt an med at opfordre folk til at joine Facebook, give et bidrag eller tilmelde sig nyhedsbrev. Hvis i lige efter Live streamen laver et kort lille indlæg herinde , hvor i skriver " Tak fordi i så med, hvis i kunne lide hvad i hørte og så, kan i .... "

Og opfordringen gjaldt alle partier som jeg også skrev i mit oprindelige indlæg, men når jeg tænker mig om kan jeg måske godt se det bliver svært for nogen partier, da de ikke har noget tilbyde os, men gerne vil have endnu mere fra os iværksættere.

 

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jimi Hove:
men når jeg tænker mig om kan jeg måske godt se det bliver svært for nogen partier, da de ikke har noget tilbyde os, men gerne vil have endnu mere fra os iværksættere.

Hvis du ønsker en fri politisk debat, så synes jeg det er dumt at du udelukker de politikere eller partier du er uenig med fra debatten.  

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen, jeg udelukker ikke nogen. Har bare svært ved at se hvad de skulle tilbyde iværksættere. Ville næsten svare til at invitere DF ind i Ungdomshuset, det bliver hurtigt en loose-loose situation for begge parter. Men alle er 100 % velkomne, vi er da mange der ønsker at høre hvad venstrefløjen har af planer for at skabe ny vækst for det danske erhvervsliv

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Super idé Jimi, deltager glædeligt.

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk

 

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Allerførst vil jeg gerne give alle mine ti tommelfingre op for Jimi Hoves initiativ. Yes

Til gengæld tror jeg Amino vil stå sig bedst ved at holde sig uden for valgkampen. Der er trods alt avisartikler, valgmateriale og senere Tv-debatter for tvivlerne, og for sympatisørerne er der alle medlemsaktiviteterne i de politiske foreninger.

Så hvad kunne Amino bidrage med?

Aminos kernekompetance er at hjælpe iværksættere med at komme igang med deres business hellere idag end imorgen, - og så lige få ryddet nogle begynderknaster af vejen. Det er Amino god til, og Strandvejsfacister som mig kan få lidt billig arbejdskraft så vi ikke skal drikke billigt sprøjt til kaviaren. Kan det overhovedet blive bedre? 

Der er i forvejen alt for meget "hvad kunne man ikke hvis og hvis og hvis" - men bottomline, -hvis du vil ændre noget så få Anja Lysholm til at spille musik nøgen på en video på Youtube mens du reciterer de skatter iværksætterene er begunstiget med.

Ikke så megen snak - action!

 

Side 7 ud af 8 (79 indlæg)