Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad os få Anders Samuelsen på besøg hos Amino..

Side 6 ud af 8 (79 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jette Frederiksen:

Jeg fatter ikke Anders Samuelsens holding.

Der kommer snart et valg. Ergo så skal han ud for at få så mange stemmer som mulig til sit parti.

Og det kan han ligeså godt gøre her på Amino i stedet for en dag på en gågade.

Jeg stemmer ikke på ham. Jeg snakker her om prioritering på sin valgkamp.

Så du stemmer altså ikke på LA, fordi du er enig i Anders Samuelsens måde at prioritere sin tid på, når det kommer til at få stemmer? 

Måske du skulle se på deres politiske budskab i stedet.

LA tager selvfølgelig den beslutning, som de føler er den rigtige, og umiddelbart står de i en noget bedre situation til netop af fastslå den rigtige beslutning end vi gør.

 

Selvom det ville være rart, så er Amino desværre ikke Danmarks centrum :-)

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er ingen tvivl om at LA har fundet en del sympatisører rundt omkring, med deres politiske program, og sikkert specielt hos Iværksættere. Men jeg syntes det vil være meget risikabelt for Amino at agere som ”reklamesøjle” for LA.

Det kunne tænkes at mange havde samme holdning som Mikkel og syntes at de sigtede mest mod et ”forkælet Nordsjællandsk demografi".

Det kunne også tænkes at, at en del af Aminoerne, eller folk som bare følger med i Amino, sammenligner LA´s program med Jakob Haugaards, løfter om - ”Mere medvind på cykelstierne” og andre urealistiske ting som han gik til valg på.

osv.

Så hvis Amino skal agere i politisk sammenhæng, risikere man vel en hel del, hvis man laver en ensidig ”Promotion” af LA (Uanset hvor meget Sympati Martin måtte have for dem eller ej). Den rigtige og neutrale løsning må vel være at invitere alle Partier til en debat om hvilke forhold de vil forbedre for iværksættere.

PS: hvis man invitere alle vil Anders Samuelsen sikkert være meget interesseret i at deltage.

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vi kunne ikke drømme om at agere reklamesøjle for LA.
Jeg sympatiserer selv med en del af det de står for, men Amino er ikke mig!
Så kommer LA til orde, så kommer alle partier til fadet.

Dbh Martin

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:16
Hvor mange stjerner giver du? :

sorenkenner:

Er det ikke meget fair ... ? Anders blogger, hvilket skaber værdi for Amino. Til gengæld får Anders og Liberal Alliance noget annonceplads hvilket er af værdi for dem. Noget for noget. I stedet for noget for ikke noget. Det er da præcis det som det handler om. Dengang vi snakkede om det sidst var han nok knap lige så 'hot' som tilfældet er det nu. Tænk over det endnu engang ... Anders vil gerne, hvis I til gengæld hjælper sagen med lidt annoncespace.

Anders blogger, og Amino giver ham direkte adgang til en masse læsere og iværksættere...

Er det ik noget for noget? Anders får muligheden for, at blande sig blandt hans vælgere, og dem som stemmer på andre partier. Han får mulighed for i øjenhøjde, at diskutere med vælgerne på et unikt forum for hans parti...

Vinderen af sådan et stunt er uden tvivl Anders, så jeg fatter ik, at han ikke griber muligheden! 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 03:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Anders blogger, og Amino giver ham direkte adgang til en masse læsere og iværksættere...

Er det ik noget for noget? Anders får muligheden for, at blande sig blandt hans vælgere, og dem som stemmer på andre partier. Han får mulighed for i øjenhøjde, at diskutere med vælgerne på et unikt forum for hans parti...

Vinderen af sådan et stunt er uden tvivl Anders, så jeg fatter ik, at han ikke griber muligheden! 

Enig - man har bare slet ikke forstået, at bare det at få en blog på den måde på Amino har langt højere værdi end bannerannoncer. Jeg klikker ihvertfald selv noget oftere på et blogindlæg end på et reklamebanner herinde..

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 05:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig god idé. Lidt synd med de annoncepladser der!

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 06:30
Hvor mange stjerner giver du? :

At LA vil have gratis annoncer som betaling for, at Anders får lov at ytre sine meninger i en blog - det virker ærligt talt arrogant i mine ører. Men det afgør nu ikke, hvor jeg sætter mit kryds - det havde Anders Samuelsen ikke i forvejen, men man kan jo argumentere for at han ikke greb chancen for at få det flyttet.

Arrogance er i hvert fald ikke en egenskab, jeg finder tiltalende. Heller ikke ved et politisk parti.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 06:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbritt Jacobsen:

At LA vil have gratis annoncer som betaling for, at Anders får lov at ytre sine meninger i en blog - det virker ærligt talt arrogant i mine ører. Men det afgør nu ikke, hvor jeg sætter mit kryds - det havde Anders Samuelsen ikke i forvejen, men man kan jo argumentere for at han ikke greb chancen for at få det flyttet.

At manden udviser købmandsskab, har vel intet med arrogance at gøre... Han får sikkert rigelig med tilbud, om at blogge, skrive artikler, skrive ledere mm på diverse blogs og netaviser...

Majbritt Jacobsen:

Arrogance er i hvert fald ikke en egenskab, jeg finder tiltalende. Heller ikke ved et politisk parti.

Det er vel mere arrogant, at prøve at tvinge en person imod vedkommendes vilje... Der er 24 timer i døgnet, og Anders har valgt at bruge disse andre steder pt. Det er vel et helt fair og reelt valg, både med og uden reklameforhandlinger...

At vi andre så mener, at det kunne være spændende, se det er en anden side af sagen. Men der er åbenbart andre steder, som har højere prioritet end Amino pt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 06:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er helt fint han takker nej - men at forsøge at sælge sit politiske budskab mod gratis annoncering - det er ikke i orden.

Han har selv valgt jobbet som MF´er - med den løn det nu indebærer - han kan ikke have en ekstrabeskæftigelse ved også at mene noget - det er en del af jobbeskrivelsen i forvejen.

Personligt har jeg ikke noget stort behov for at læse hans blog - jeg kender hans holdninger om det meste - men var den herinde ville jeg jo nok kigge lidt med alligevel.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbritt Jacobsen:

Jeg synes det er helt fint han takker nej - men at forsøge at sælge sit politiske budskab mod gratis annoncering - det er ikke i orden.

Hvad er et valgmøde, en tvduel eller en valgplakat så?

Majbritt Jacobsen:

Han har selv valgt jobbet som MF´er - med den løn det nu indebærer - han kan ikke have en ekstrabeskæftigelse ved også at mene noget - det er en del af jobbeskrivelsen i forvejen.

Nu får han ik noget økonomisk ud af det personligt, at der reklameres for LA... Så ovenstående afsnit holder ik helt vand ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 6 ud af 8 (79 indlæg)