Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Networkere søges til nyt MLM selskab indenfor modebranchen.

Side 6 ud af 8 (77 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen, nu skal i læse hvad John Troelsgaard, skrev til mig for en uge siden:

Kære Repræsentanter,

Jeg er fratrådt som direktør for Trendworld, og hvad der i fremtiden skal ske med Trendworld er endnu ikke helt afklaret.

Men i vil få nærmere informationer i det nye år pr. mail.

Pt vil jeg bede jer om ikke at arbejde videre med jeres Trendworld forretning.

Jeg vil ønske alle en rigtig glædelig jul og et rigtig godt nytår.

Kærlig hilsen

John Troelsgaard

Senere på ugen fik jeg denne mail fra hans Svigermor:

Hej Allesammen.

Jeg vil gerne lige komme med nogle oplysninger om den kære John Troelsgaard som nu hedder John Cardenas og bor i Risskov,  jeg kan bare ikke advare nok om ham, jeg er hans tidligere svigermor (hvilket jeg bestemt ikke er stolt over).

John har været gift med min datter i ca 3 år, og er lige smuttet fra hende og deres lille søn, og efterladt hende med en mega gæld.

John havde startet firmaet Trendwold sammen med min datter, og har nu kørt det helt i sænk ved at svindle og bedrage og med hans store og gode taleevner at få en masse gode mennesker til at investerer en masse penge i firmaet, og de kan nu alle se frem til at deres penge er tabt.

Det sidste nye er at John  nu har startet et coaching firma under navnet Cardenas Company, som rådgiver mennesker i at leve deres liv rigtigt, det er han godt nok ikke den rette til da han ikke kan styre hans eget liv.

Til slut vil jeg sige at hvis der skulle sidde nogen som har spørgsmål til dette er de velkommen til at kontakte mig og via mig evt at få kontakt til min datter, jeg kan kontaktes på emh@oncable.dk eller 20435250.

Endnu engang vil jeg sige HOLD JER LANGT VÆK FRA JOHN TROELSGAARD / CARDENAS

Med venlig hilsen

Else-Marie Hansen

eg har spildt 15.000,- på hans vision, fordi jeg troede på hans forretningsplan. Det viste sig dog at være en stor tom drøm og kun en penge maskine fra Hr. Troelsgaards side.

 

Network marketing er en god ide, hvis der kunne findes 1 reelt firma, der vil give deres repræsentanter mere ud af salg.

Jeg har prøvet følgende selskaber og ikke kommet videre:

LR, ACN, Trendworld, Trendzetter, Shineclub, Optidee & FLP.

Man kan kun tjene en god løn og leve af det hvis ens kundekreds er stor og man har et konstant salg. Nogle selskaber forlanger endog at man skal inversterer store summer for at få et lager hjem og det er ikke fair.

De tjener millioner på de repræsentanter de har og repræsentanten står tilbage med en brøkdel af indtjeningen som tak.

Ydermere er deres priser på produkterne alt for høje og urealistiske, efter min mening. Fordi vi lever i et samfund hvor store kæder sælger tilsvarende ting til meget lave priser, så der ryger en del af kunderne med det samme. Der skal findes meget specielle og unikke produkter, før et NM koncept kan holde 100%.

Bare min mening og erfaring med Network marketing.....Havde jeg pengene til at starte et Network marketing, så ville jeg sørge for at mine repræsentanter fik meget mere ud af salget...! Men hvem ved måske endag det lykkedes og så uden alle disse latterlige bonus planer.

Nej hellere Martin Thorborgs vej....Hårdt slid og en stabil ihærdighed mod sit mål. Så skal man nok få succes, hvis man tror 100% på det man laver.

Lev din egen drøm og byg selv din succes, lad ikke andre tjene på dit slid, det fortjener de ikke....

 

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

BCC Import:

Man kan kun tjene en god løn og leve af det hvis ens kundekreds er stor og man har et konstant salg. Nogle selskaber forlanger endog at man skal inversterer store summer for at få et lager hjem og det er ikke fair.

De tjener millioner på de repræsentanter de har og repræsentanten står tilbage med en brøkdel af indtjeningen som tak.

Ydermere er deres priser på produkterne alt for høje og urealistiske, efter min mening. Fordi vi lever i et samfund hvor store kæder sælger tilsvarende ting til meget lave priser, så der ryger en del af kunderne med det samme. Der skal findes meget specielle og unikke produkter, før et NM koncept kan holde 100%.

Bare min mening og erfaring med Network marketing.....Havde jeg pengene til at starte et Network marketing, så ville jeg sørge for at mine repræsentanter fik meget mere ud af salget...! Men hvem ved måske endag det lykkedes og så uden alle disse latterlige bonus planer.

 

 

ja nu skriver du godt nok man skal have en stor kundekreds det er sikkert også rigtigt... og du skriver også at man kun får lidt provision ud af det... ja det gør man...

men hvad har du selv af udgifter......INGEN... du bestemmer ihvertfald selv hvor langt du tager og hvem du tager hjem til. her spare du selv rigtigt mange penge....

havde du din HELT egen forretning... ja ville du måske tjene penge der... måske... eller også slet ingen. du havde en husleje som skulle betales... også selv om din kundekreds ikke er særlig stor... du skal bruge, jeg ved ikke hvor meget tid på selv at bestille varer, lægge varer på plads,  lager styring. osv.

så min point er , tingene hænger lidt sammen... jeg er helt sikker på at hvis du skulle betale husleje for en mlm forretning... så ville du også få mere provision ud af det. men så ville det i visse øjne ikke længere hedde mlm men pyremide... for så er det en del af din husleje som vil gå videre i netværket. måske.

LR er nu meget godt, hvis man har et godt team at samarbejde med. og andre folk i teamet selv smider kunder eller sælgere ned i ens netværk.

jeg vælger bare at arbejde med amway i det der er mange mange flere produkter at vælge i mellem... hvilken også gør det nemmere at få større salg, da du allerede har fået en kunde, men den kunde har så mere at vælge imellem, så automatisk større salg.

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jammen det er da godt, du er tilfreds, jeg kan ikke bruge NM tilnoget så længe forholdene ikke er iorden....man snyder simpelthen folk for penge, med de bonusplaner.....så held og lykke....Been there done that got fucked

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

amway nemmere findes ikke:

kender intet til det du snakker om... altså firmaet... og syntes også det er virkelig mange penge at skulle lægge...

 men det er nu mange mange flere penge man skal lægge ved at starte sin egen tøj forretning op... så har din veninde prøvet at starte denne forretning op. og kun mistet 15000 kr... er det vel langt bedre end at starte en tøj forretning op og gå konkurs med måske 500,000 kr. fordi hun heller ikke kunne få kunder der.

 du mugger kun over dette, begrund af at det er et mlm system.

så jeg kan kun sige til din veninde og dig... hun skal da være heldig hun har prøvet tøjbrancen nu... billigt kan man sige... og det er en svær forretning, stor udvikling, og stor udskiftning af tøj hele tiden... vi har selv haft en rigtigt tøj forretning før... men fik absolute hurtigt solgt den igen... der er virkelig meget arbejde med det. langt mere end du tror.

så jeg kan da kun råde dig og din veninde til måske prøve et andet koncept, med måske nogle andre produkter, se ordenlig efter hvordan bonusplanen virker osv... jeg kan personligt ikke selv li de mlm firmaer hvor man SKAL købe nået selv før man kan tjene penge pr måned, eller hvor man SKAL give et månedsgebyr... det er ikke nået jeg syntes om... men det er der så andre der syntes om... så det i måske skulle var at sætte jer ned, hvad på hvad i forlanger af et firma... hvad firmaet skal kunne gøre for jer, og hvad i skal gøre før i får et par kroner ud af det.

men lige meget hvilken firma i vælger, vil det kræve hårdt arbejde.

 men igen vigtigt for jer at finde nogle produkter i kan forholde jer til. og selv kunne sælge videre

For det første "mugger" jeg ikke - Der er nogen der beskriver en virksomhed og jeg fortæller blot mine erfaringer med denne.
Har ikke selv nogen penge i klemme og kunne aldrig selv finde på at putte penge i denne en virksomhed.. Med den begrundelse at denne virksomheds system er stillet sådan op, at der ikke bliver andre succeshistorier end ejerens!! Og nej - Jeg taler ikke generelt om MLM, jeg taler om lige præcis denne virksomhed! Enhver der har læst og forstået deres forretningsbetingelser vil give mig ret!

Jeg har ikke sagt noget mod MLM og har intet imod det. Det er ikke noget for mig, da jeg synes den sjove del af at være selvstændig, ikke er der.. For mig er det sjove at finde prisniveauer, finde produkter, lave et koncept - jeg kan lide hele processen ved at være selvstændig.. Og de fleste af disse ting er lavet på forhånd ved MLM. Men derfor kan det jo godt være noget for andre, hvis det er nogle andre ting de lægger vægt på - og jeg kan godt se fidusen, hvis man fx ikke har så mange penge at starte op for eller hvis man vil starte op uden risiko for at miste for meget.

Jeg har ALDRIG sagt eller troet, at det var nemt at starte en tøjbutik.. Min mand og jeg har en velfungerende virksomhed i dag (ikke tøj) og den er absolut kun kommet ved hårdt slid og noget mere end 15000 kr!!! Man skal bare læse 2 min. herinde, så vil man finde ud af, at det absolut heller ikke er nemt at starte tøj-webshop - Netop derfor bliver jeg sur, når Trendworld får det til at lyde som om, at hvis man bare smider 15000, så bliver man rig i overmorgen, uden at løfte en finger.. For det går ud over sådan nogen som fx min veninde, der ikke har forstand på forretning, og heller ikke forstand på at læse kontrakter -men er naiv nok til at tro på Trendworlds ord.

Jeg synes overhovedet ikke, at 15000 er mange penge at lægge, hvis man vil starte for sig selv.. Jeg synes faktisk, det er meget lidt!
Men jeg synes, det er mange penge, hvis man bliver bondefanget til at tro at man har fundet en guldgrube - og virkeligheden er en hel anden!

Som sagt - Jeg er ikke selv interesseret i mlm, har nok i vores egen virksomhed.
Normalt blander jeg mig heller ikke i denne slags debatter, da jeg ikke vil have vores firmanavn til at poppe op på google, hver gang trendworlds navn bliver søgt.. Men i dette tilfælde blander jeg mig alligevel, da det er gået ud over en person, jeg holder meget af!

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hej nina...

 

det var nu ikke for at lyde sur... overhovedet...

 men ja...  at blive bondefandet er altid det værste... har jeg også selv prøvet... med et andet mlm firma. øv det er kedligt...

derfor jeg nu har valgt et firma som ikke bare lige kan pakke sammen, og lukke dørene.

 men ja det er rigtigt det sjove ved at være selvstændig er at man kan sætte tilbud, priser, osv. helt ening. men det kræver så også rigtigt meget tid af en.

 

 

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:
Dato: 02-03-2007 19:55:20 Forfatter: LR-Team Boye Hej Perpost.

Hvis det forholdte sig sådan at stifteren af Trendworld virkelig var en af de hurtigste inden for LR ville han aldrig være gået i gang med ACN bagefter,da det ville afskære ham fra hans  bonus som jo ville være betragtelig  hvis han er så dygtig og hurtig som du beskriver.

Enhver dygtig (rigtig succesfuld)  MLM-er  ved at man ikke kan spille på flere heste, så hvis han havde haft succes med LR ville han ikke være hoppet videre til noget andet.

Brian Boye
 


 

Det er ikke helt korrekt - selvom man har succes, i denne kontekst stor succes, i LR er det ikke ensbetydende med at man ikke vælger andre heste - eller andre koncepter at investere sin tid og energi i.

 

Hele tiden vælger store ledere, succesfulde distributører at fokusere deres krafter mod nye eventyr.

 

Så succes i LR er ikke ensbetydende med at man ikke tager et valg og finder andre selskaber at arbejde 100% med - især ikke i forhold til LR, da det er blandt de absolut ældste og mest kedelig selskaber i Danmark; ergo kunne jeg godt forestille mig at man med tiden synes det kunne være interessant med noget nyt under solen ;-)

 

MVH
Lasse


Hej Lasse, Jeg vil blot til dels give dig ret i din antagelse. Jeg har nu været LR forhandler siden 1994 og brugt produkterne i alle årene, men kun arbejdet seriøst med selve forretningen og dens provisionsplan i 2 år, hvor jeg blev 21%´er og 1. måned teamleder kvali. Men man er simpelthen nød til at være kontinuerlig og mega diciplineret i sit arbejde plus det berømte held, hvis man skal komme op på det niveau som gør det virkelig attraktivt og samtidig er en indtægtskilde, der gør du 100% kan leve af forretningen. Og dette tror jeg gør, at langt de fleste vælger at hoppe som små lopper over til andre MLM firmaer og ridde på opstartsbølgen og nyhedseffekten, hvilket selvfølgelig også er sjovt og spændende, men gør man det igen og igen, vil man fjerne sin 100% fokus fra sin kerneforretning om det så er LR eller noget helt andet, hvilket igen gør at man ikke lykkedes med noget af det overhovedet.

Jeg har hørt på og fået præsenteret utrolig mange MLM koncepter og produkter gennem mine 14 år i branchen og først nu i år, har jeg set et produkt og koncept som klart slår alle andre på både produkt og udbetalingsplanen, for det gælder vel om at have et produkt, som folk helt automatisk efterspørger og konsumerer i deres liv og dagligdag, og så ellers få den optimale udbetaling fra det firma som vi hjælper til en større omsætning.

 Venligst

 en ny bruger :-)

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

perpost:
Jeg har før deltagede i MLM koncepter,
men har aldrig fået succes før nu.

 Jeg stoppede her.
Din slags er bygget af nederen, og de er dobbelt så nederen dem der lokkede dig ind.

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt om et nyt koncept, der undlader alle de regler og point skemaer og er meget meget simpelt at bruge.

 Jeg skal have et møde næste uge og ved mere omkring dette nye NM koncept.

Jeg ved på forhånd at man % af omsætningen i sine led og en ekstra bonus afhængig af hvor mange man har i sit første led. Ingen startpakker, du skal ikke engang betale før du har solgt produktet og fået pengene af kunden.

Dette her kan være noget af det bedste der er set i MLM brancen, men som sagt skal lige have mødet med den person først. Det er ikke startet i Danmark endnu.

Jeg linket til debatten når den er klar.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 05:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da utroligt som nogle deltagere i denne tråd skifter fra side til side. Først er det ene "produkt" det bedste i verden, så får den svineren og så forsøger i gudhjælpemig at prisgive et andet "produkt".

 Hvor fanden er troværdigheden henne? Jeg har fuldforståelse for at man skifter "produkt", branche eller what ever, men lad nu være med at få alt til at lyde rosen rødt i håber om at få nye sælgere til.....som der kan læses i tråden går der jo ikke mange dage før et nyt "produkt" er VERDENS BEDSTE

Side 6 ud af 8 (77 indlæg)