Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM for dummies

Side 8 ud af 10 (99 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henning,

Dit spørgsmål kan besvares kort - alle har samme muligheder - men bonus er afhængig af din placering i organisationen - når man starter 1. nivéau en sats bonus og når du arbejder dig deropad så 2. niveau anden bonus og 3. niveau ja ........

Du kan med fordel se på dette link i min web-site hvor jeg har samlet megen god info.

Her kan du se om økonomidannelse .....

Du skulle give dig tid til at se lidt omkring i emnet økonomi der er en del sider !  

Mvh

john

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Du kan med fordel se på dette link i min web-site hvor jeg har samlet megen god info.

Her kan du se om økonomidannelse .....

Du skulle give dig tid til at se lidt omkring i emnet økonomi der er en del sider !  

Mvh

Hej John

Det skal måske nævnes at den side du henviser til er den måde Forever udregner bonus på.  Men ellers har du ret, der er en vis procent del bonus til udlevering blandt medlemmerne.  

 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Martin@Mht. produktpris, så er der som regel ikke en masse led der får x procent""

Hvor er så den passive indkomst der tales om ?

Martin@ MLM prisen stiger ikke pga. flere led ""

Det lyder jo helt skævt - jo flere led jo flere udbetalinger ??

I tilfælde af at der kun er et led til slutkøber, så er fortjenesten bare større for producenten ikke ??

I bund og grund mener jeg jo folk der er interesseret i at høre hvad MLM er, bør tage en snak med en af de mange der er herinde og få den information som vi giver. Istedet for at læne sig tilbage, og blot udplukke et par spørgsmål og tro at det er nok til at skaffe sig den nødvendige viden.

Men ok, den passive indtægt har jo intet ned led at gøre. Den passive indkomst kommer f.eks. i min forretning af glade og tilfredse kunder som køber produkter igen og igen og igen af firmaet - ikke af mig. Der er intet salg fra mig til dem.

Prisen er fastsat af firmaet...dvs. prisen er den samme ligegyldigt hvor "i systemet" man er.

Det er jo ikke ligesom at købe andetsteds, hvor prisen ændrer sig fordi der pludselig er et led mere der skal tjene.

Jeg må faktisk være dig svar skyldig mht. fortjeneste, for tager vi udgangspunkt i at det er damen der er eneste person der har fået et ID nr. af firmaet, der er "leddet", så vil jeg da tro at fortjenesten er lidt større for firmaet...men det er ærlig talt ikke noget jeg har tænkt over da det jo ikke har betydning for min forretning.

 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld,

 

Ja det burde jeg have fremhævet selv om det dog fremgår flere steder!

mvh

john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Hej Henning,

Dit spørgsmål kan besvares kort - alle har samme muligheder - men bonus er afhængig af din placering i organisationen - når man starter 1. nivéau en sats bonus og når du arbejder dig deropad så 2. niveau anden bonus og 3. niveau ja ........

Du kan med fordel se på dette link i min web-site hvor jeg har samlet megen god info.

Her kan du se om økonomidannelse .....

Du skulle give dig tid til at se lidt omkring i emnet økonomi der er en del sider !  

Mvh

john

 

Hej John

lyder godt jeg tænker mig hvad tjener man så altså et overskud på varen i form af en procentdel og så en bonus også. er det rigtigt

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Martin@Mht. produktpris, så er der som regel ikke en masse led der får x procent""

Hvor er så den passive indkomst der tales om ?

Martin@ MLM prisen stiger ikke pga. flere led ""

Det lyder jo helt skævt - jo flere led jo flere udbetalinger ??

I tilfælde af at der kun er et led til slutkøber, så er fortjenesten bare større for producenten ikke ??

 

Hej Jesper

Nogle af svarene kan du læse her. 

http://www.sundhedmedfortjeneste.dk/index.php?language=danish&selectedMenuItem=Om%20Life%20Plus&selectedSubMenuItem=Om%20forretningen

 

Dbh

Michael

 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henning,

Ja korrekt:

30% på dit vareindkøb

1. niveau superass.  30% + 5 % af dit indkøb 

2. niveau supervisor 30% + 8% + nu 3% af dit teams omsætning betalt af fabrikken  

and so on se tabellen her................

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Det som man kunne argumentere, er at med en masse led der alle får x antal % i kommision af salget, kan produktet næsten ikke være andet end overpriset.

Hej Jesper

Jeg har i en anden tråd gennemgået regnestykket for mit eget vedkommende. Som producent kan jeg hold ca. 30% af brutto og de mest effektive sælgere med stort netværk op til 60%.

UDEN at priserne er dyrere på nogen måde i forhold til markedet for tilsvarende produkt hvis det eksisterer.

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Hej Henning,

Ja korrekt:

30% på dit vareindkøb

1. niveau superass.  30% + 5 % af dit indkøb 

2. niveau supervisor 30% + 8% + nu 3% af dit teams omsætning betalt af fabrikken  

and so on se tabellen her................

mvh

john sommer

Og så skal i betale skat at det.

nu viser jeg dig bare en af mange sider jeg kan finde http://www.sandyscosmetics.co.uk/new-wholesale-cosmetics/?ref=homepage tror du ikke der kunne være mere og tjene her. Nuu er jeg ikke haj indenfor kosmetik men umiddelbart kunne jeg se mulighed for at tjene meget mere herfra. eller hvad synes du

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Herligt at se en saglig debat og repektfuld gensidig opførsel. Også godt at se Lasse og Uffe indtræde i tråden med gode pointer og input.

Flot arbejde Allan :-)

 

MVM

 

Side 8 ud af 10 (99 indlæg)