Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Plus 1 måned + Peter Beier chokolade for 200 kr. for 99 kr.

Side 7 ud af 9 (88 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:

Det er de danske butikker her:

http://www.chokolade.com/

Jeg håber meget at vi kan få en side klar inden weekenden med info omkring brug af gavekort mv.

Okay, så det er altså inde på den hjemmeside man skal kikke ( der står http://www.pbchokolade.dkgavekortet, nemlig. )

Håber fandme du har ret, for jeg bliver sgu rimlig sur hvis jeg går forgæves - hmmm, må vist lige sende dem en email for en sikkerhedsskyld...

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:

Det er de danske butikker her:

http://www.chokolade.com/

Jeg håber meget at vi kan få en side klar inden weekenden med info omkring brug af gavekort mv.

Så fik jeg indløst mit gavekort til chokolade, det var dejligt. Ekspedienten så meget skeptisk ud på det udprintet gavekort, og skulle lige ind og telefonere til chefen, men, det er fair nok.

Var inde i butikken på:

Falkoner Allé 43 på Frederiksberg  - så de modtager i hvert fald gavekortet, hvis der nu er andre der er i tvivl om dette.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad hvis man ikke har modtaget en mail efterfølgende med velkomst pdf? Kan I sende mig den igen?

 

Jeg har kun modtaget en faktura den 16. marts, samt et en mail fra Amino Freelancer og Support om andre emner og uden nogen vedhæftet pdf. Og jeg har heller ikke noget i Spam filtret fra amino. 

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

moosp:

Hvad hvis man ikke har modtaget en mail efterfølgende med velkomst pdf? Kan I sende mig den igen?

 Jeg har kun modtaget en faktura den 16. marts, samt et en mail fra Amino Freelancer og Support om andre emner og uden nogen vedhæftet pdf. Og jeg har heller ikke noget i Spam filtret fra amino. 

Velkomstbrevet kan downloades igen fra fanen "Abonnementer" på din profilside.

Mailen er afsendt herfra d. 16. marts 2011 kl. 11:34 og har emnet "Du er nu tilmeldt Amino Plus abonnement!"

Jeg forsøger at genudsende den til dig.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg røg i... Nu er jeg medlem indtil slutningen af 2012, så der må fandme komme nogle super fordele fremover! ;D

Anyway er der nogen, som har købt chokolade? Evt noget der kan anbefales?
Det er jo umuligt at vælge på den side...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fashion-Seller:

Jeg røg i... Nu er jeg medlem indtil slutningen af 2012, så der må fandme komme nogle super fordele fremover! ;D


Anyway er der nogen, som har købt chokolade? Evt noget der kan anbefales?
Det er jo umuligt at vælge på den side...



Jeg brugte gavekortet på en æske med bladet chokolade stykker til 199 kroner - den var okay.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Jeg brugte gavekortet på en æske med bladet chokolade stykker til 199 kroner - den var okay.

Har du et link?

Man bliver godt nok sulten af at kigge på deres webshop ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fashion-Seller:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Jeg brugte gavekortet på en æske med bladet chokolade stykker til 199 kroner - den var okay.



Har du et link?


Man bliver godt nok sulten af at kigge på deres webshop ;D



Jeg brugte gavekortet i en rigtig butik ( for at undgå fragt + jeg bor tæt ved to af butikkerne )


Det er sådan en æske http://www.pbchokolade.dk/group.asp?group=111

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 02:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Så blev jeg også Amino Plus medlem! Jeg kunne simpelthen ikke stå for tilbuddet Smile

Super tilbud Martin!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Side 7 ud af 9 (88 indlæg)