Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Plus 1 måned + Peter Beier chokolade for 200 kr. for 99 kr.

Side 7 ud af 9 (88 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:

Det er de danske butikker her:

http://www.chokolade.com/

Jeg håber meget at vi kan få en side klar inden weekenden med info omkring brug af gavekort mv.

Okay, så det er altså inde på den hjemmeside man skal kikke ( der står http://www.pbchokolade.dkgavekortet, nemlig. )

Håber fandme du har ret, for jeg bliver sgu rimlig sur hvis jeg går forgæves - hmmm, må vist lige sende dem en email for en sikkerhedsskyld...

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:

Det er de danske butikker her:

http://www.chokolade.com/

Jeg håber meget at vi kan få en side klar inden weekenden med info omkring brug af gavekort mv.

Så fik jeg indløst mit gavekort til chokolade, det var dejligt. Ekspedienten så meget skeptisk ud på det udprintet gavekort, og skulle lige ind og telefonere til chefen, men, det er fair nok.

Var inde i butikken på:

Falkoner Allé 43 på Frederiksberg  - så de modtager i hvert fald gavekortet, hvis der nu er andre der er i tvivl om dette.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad hvis man ikke har modtaget en mail efterfølgende med velkomst pdf? Kan I sende mig den igen?