Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Plus 1 måned + Peter Beier chokolade for 200 kr. for 99 kr.

Side 8 ud af 9 (88 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, velkommen til og du kan glæde dig til tirsdag, hvor jeg lavet et Live Event for Plus'er :-)

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså... det der PB sjokelade dér... oven på al den palaver i debatten tror jeg sgi', jeg springer over... eller... endnu bedre: Jeg ved at andre lissom mig er roterende ligeglade med sjokeladen, så jeg skal gerne donere mit sjokelade-gavekort til værdigt trængende personer... det bli'r garanteret kvinder, der står i kø! Jeg har hverken printet gavekort eller for den sags skyld ledt efter det.

Var det en ide? Vi opretter Beiers Sjokelade-fond af 2011 for værdigt trængende! Er der andre, der stemmer for?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:

Altså... det der PB sjokelade dér... oven på al den palaver i debatten tror jeg sgi', jeg springer over... eller... endnu bedre: Jeg ved at andre lissom mig er roterende ligeglade med sjokeladen, så jeg skal gerne donere mit sjokelade-gavekort til værdigt trængende personer... det bli'r garanteret kvinder, der står i kø! Jeg har hverken printet gavekort eller for den sags skyld ledt efter det.

Var det en ide? Vi opretter Beiers Sjokelade-fond af 2011 for værdigt trængende! Er der andre, der stemmer for?

Jeg tror at gavekortet er personligt, jeg skulle i hvert fald vise billed-ID  - ved ikke hvordan de gør det via nettet.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også maksimum et gavekort per person når det er via webshop

Jeg er heller ikke den store chokoladeelsker, men man kan vel altid finde nogen der bliver vildt glade over at få sådan en fin æske chokolade Smile

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Jeg tror at gavekortet er personligt, jeg skulle i hvert fald vise billed-ID  - ved ikke hvordan de gør det via nettet.

Gita Street:
Det er også maksimum et gavekort per person når det er via webshop. 

Nå, ja, okay, så røg fond-ideen! Pokkers osse, det ku' ellers være en herlig måde at få en masse kvinder til at lyse op i et stort smil!

:-)

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

I kan jo give det til jeres mor, søster etc. så bliver de glade og det er jo ikke så ringe endda :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg købte et plus 30 dage i dag omkring 18 tiden, men har endnu ikke hverken modtaget faktura, eller kunne gøre brug af nogen plus fordele. 

Jeg betalte med mastercard og fik en besked om at betalingen var blevet godkendt. 

Men jeg når ikke at få glæde af mit abb. i dag ser det ud til, men ved bestilling stod der at det løb fra i dag og 30 dage frem- smider i en ekstra dag på det nu jeg ikke har fået noget for mine penge i dag ;) ?

 

Edit: nu har jeg et plus skilt under min avatar, men kan stadig se reklamer på hele siden- blev man ikke skånet for dem?

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aalborg Biludlejning. Som det fremgår af din profil er du allerede Plus nu. Vi undersøger i morgen hvorfor evt. mails til dig er havnet i spamfilter. Du kan altid under "ret profil" se dine abonnementer og breve fra os.

Nicolai, Amino

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Aalborg Biludlejning:

Jeg købte et plus 30 dage i dag omkring 18 tiden, men har endnu ikke hverken modtaget faktura, eller kunne gøre brug af nogen plus fordele. 


Jeg betalte med mastercard og fik en besked om at betalingen var blevet godkendt. 


Men jeg når ikke at få glæde af mit abb. i dag ser det ud til, men ved bestilling stod der at det løb fra i dag og 30 dage frem- smider i en ekstra dag på det nu jeg ikke har fået noget for mine penge i dag ;) ?


 


Edit: nu har jeg et plus skilt under min avatar, men kan stadig se reklamer på hele siden- blev man ikke skånet for dem?



Du kan slå reklamer fra inde i "din profil" - det er længe siden jeg har slået det fra hos mig selv, så kan ikke lige p.t guide dig bedre. Men, prøv at leg lidt med det, så skal du nok selv finde ud af det.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fundet det nu ;) 

Er boost så også kun forbeholdt dem som har tegnet for et helt år?

Side 8 ud af 9 (88 indlæg)