Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Plus 1 måned + Peter Beier chokolade for 200 kr. for 99 kr.

Side 9 ud af 9 (88 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

For annonceringpå hjemmeside for at skaffe flere abonnenter

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 392
Fra  Danish Law Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en udbredt misforståelse, at Forbrugerombudsmanden kun har til opgave at varetage forbrugerinteresser.

Markedsføringslovens §1 pålægger erhvervsdrivende, der er omfattet af loven, at "udvise god markedsføringsskik under hensyntagen til forbrugerne, erhvervsdrivende og almene samfundsinteresser."

Efter lovens §22 fører Forbrugerombudsmanden tilsyn med, "at loven og de i medfør af loven udstedte bekendtgørelser overholdes, navnlig ud fra hensynet til forbrugerne." (min fremhævning)

Så Forbrugerombudsmanden bruger skam det meste af sin tid på at varetage forbrugerinteresser, men han bruger også en del af sin tid på at varetage erhvervsdrivendes interesse i, at konkurrenter og leverandører osv. udviser god markedsføringsskik.

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Kinabureauet Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej, har i lang tid overvejet at oprette mig som plus bruger, og har da altid haft dette tilbud i baghovedet.. men nu da jeg har oprettet mig som plus bruger, går det op for mig at dette tilbud må være udgået? Kan det være rigtigt?

Hvis rigtigt, kommer det så igen?

Professionel hjælp til oversættelse, rådgivning og markedsføring til det kinesiske marked. www.kinabureauet.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Bruun-Larsen:

Hej, har i lang tid overvejet at oprette mig som plus bruger, og har da altid haft dette tilbud i baghovedet.. men nu da jeg har oprettet mig som plus bruger, går det op for mig at dette tilbud må være udgået? Kan det være rigtigt?

Hvis rigtigt, kommer det så igen?

Har du bemærket datoen for oprettelsen af denne tråd? Er det virkelig en plade chokolade, der afgør om dit Plus-abbonnement er det værd? :-). Eller har jeg misforstået noget?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror nu det er ment som en venlig joke fra Michael :)

Men jeg ville da heller ikke have noget imod lidt chokolade :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Jeg tror nu det er ment som en venlig joke fra Michael :)

Men jeg ville da heller ikke have noget imod lidt chokolade :)

Ok. Hehe. Den opfangede jeg så ikke lige. :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Kinabureauet Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Volt & Volume, 

Jo sad på iværksætter-chatten og spurgte til tilbudet, da det er et tilbud jeg har fristet længe. Det var ikke mange der havde hørt om det, så var nød til at bevise at det faktisk var reelt nok, derfor jeg fandt denne tråd. Derefter blev vi enige om at høre om hvad der egentlig blev af tilbudet, også selvom denne tråd er meget gammel. 

Nej chokoladen var ikke det afgørende for Plus-abonnementet, der er mange andre fordele som klart opvejer det. Hensigten med posten var at få afklaring på hvordan og hvorledes dette tilbud hænger sammen nu. 

Professionel hjælp til oversættelse, rådgivning og markedsføring til det kinesiske marked. www.kinabureauet.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Bruun-Larsen:

Hej Volt & Volume, 

Jo sad på iværksætter-chatten og spurgte til tilbudet, da det er et tilbud jeg har fristet længe. Det var ikke mange der havde hørt om det, så var nød til at bevise at det faktisk var reelt nok, derfor jeg fandt denne tråd. Derefter blev vi enige om at høre om hvad der egentlig blev af tilbudet, også selvom denne tråd er meget gammel. 

Nej chokoladen var ikke det afgørende for Plus-abonnementet, der er mange andre fordele som klart opvejer det. Hensigten med posten var at få afklaring på hvordan og hvorledes dette tilbud hænger sammen nu. 

Ok. Ja, ja. Vi mennesker er godt nok forskellige, haha :-). Du lever i en helt anden verden end min. Hvordan et Plus-abbonnement og en plade chokolade hænger sammen? Tja, det kan du da have ret i, det ved jeg egentlig heller ikke, og det er jeg såmænd også lidt ligeglad med. Anyway, det var dengang, det her er nu!? :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 9 ud af 9 (88 indlæg)