Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en amino sagsøger mig nu for æreskrænkelse???

Side 2 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Start med at indberette ham til advokatnævnet, det får de fleste advokater til at holde kæft.

xxx

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12673
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Du er nødt til at hyre dig en advokat ... Jeg er også 99% sikker på at han ikke har noget at have det i, mén få en advokat på for en sikkerhedsfirma.

Hvorfor i alverden skulle man hyre en advokat, når det ikke en gang forligger en officiel stævning fra retten ??

Mvh

Ravn

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

lokaldistribution.dk:

Hej

 

Kan i huske at jeg har lagt på amino at der er en "jurist" der opkræver penge af mig uden at jeg har bedt ham om at lave noget og har officielt har indgået en aftale. JEg har ikke nævnt hans navn her på forummet men nu en sender en mand en stævning over mig for æreskrænkelse??




Resten slettet af thorborg, da det kan være injurierende.

De bedste hilsner

Martin



Kære ven

Jeg bad dig udtrykkeligt om ikke at nævne navne, da det kunne give dig og os problemer, men det valgt du at overhøre og nu giver du dig selv og os masser af problemer.
Uanset hvad du mener, så skal du ikke hænge nogen ud på Amino, det håber jeg efterhånden du nu har lært.

Jeg har set sager som denne, der er endt med mange tusind kr. i erstatning til offeret og jeg har selv været igennem en 2 års retssag, fordi jeg kaldte en mand for svindler.
Så lad nu for helvede være med at blive ved, også i denne tråd med at grave dit hul dybere.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Ja men jeg har aldrig nævnt mandens navn! Så det er noget sludder, heller ikke hans virksomhed hvis nu han har en eller hans profil som jeg husker heller ikke havd den hedder!

Så på ingen tidspunkt har jeg nævnt manden.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Hvorfor i alverden skulle man hyre en advokat, når det ikke en gang forligger en officiel stævning fra retten ??

Min udtalelse var ligeså meget baseret på det faktum at trådstarter ikke har overblik over situationen og da let ikke over de følger hans handlinger kan have, ud fra det vil jeg mene at det sundeste for ham vil være at få en advokat ind over der kan stykke puslespillet sammen for ham og rådgive ham til hvad der kan være rigtigst at gøre.

Ud fra det vi har set og hørt her kan det rigtige være alt fra at ignorere ham og være ligeglad til at sende ham en stor buket blomster og sige "undskyld kan vi ikke godt glemme det her", det kan vi jo i princippet ikke vide. (mit forrige indlæg var skrevet fra min ipad hvorfor det måske var lidt kortfattet, beklager)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

hej Martin

 

Og interessante er nok at du tror hvilken en mand jeg taler om i denne sag? Hmm der er mange jurister her på forummet.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

lokaldistribution.dk:

Ja men jeg har aldrig nævnt mandens navn! Så det er noget sludder, heller ikke hans virksomhed hvis nu han har en eller hans profil som jeg husker heller ikke havd den hedder!

Så på ingen tidspunkt har jeg nævnt manden.

Du nævnte hans brugernavn på Amino og når man trykker på det, så står hans rigtige navn.
Så hold nu op med det sludder og tænk dig om før du skriver!

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hans brugernavn?

Fra Flensborg
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej lokaldistribution

Uden at kende hele forløbet så virker det MEGET LIDT klogt at starte indlæg nr 2 om denne sag når første indlæg åbenlyst har givet en rimelig kraftig reaktion.

Husk på at det er ikke alle kampe der er værd at kæmpe.

monse

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

lokaldistribution.dk:

hej Martin

Og interessante er nok at du tror hvilken en mand jeg taler om i denne sag? Hmm der er mange jurister her på forummet.

 

kære "Lokaldistribution".

Førsøg dog at lytte eller læs hvad der skrives til dig.

Martin Thorborg skrev det tydeligt:

Citat: " Så lad nu for helvede være med at blive ved, også i denne tråd med at grave dit hul dybere."

Du bliver ved med at stikke og prikke. Stop det dog for alle parters skyld og mest din egen, du gør simpelthen "din sag" værre og værre.

bedste hilsner sören

Side 2 ud af 7 (64 indlæg)