Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en amino sagsøger mig nu for æreskrænkelse???

Side 4 ud af 7 (64 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

CMS:
Som slagets gang har været indtil nu ville jeg aldrig vælge lokaldistribution.dk nu som leverandør, og måske har andre på Amino det ligeledes.

Ville sgu heller ikke turde.

Det tyder på at der ikke skal mange uoverensstemmelser til, før man risikerer at blive hængt ud på Amino. Og jf. den tidligere tråd, er det åbenbart det eneste rigtige at gøre..

Og uden at kende trådstarter fra andet end diverse tråde, tror jeg hurtigt man kan komme til at tale forbi hinanden. 

Så hvis jeg igen skulle have husstandsomdelt noget, ville jeg nok også kigge til anden side.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

@ lokaldistribution.dk

Du skal nok hører lidt efter de gode råd her indefra

Hvis du laver en søgning på dit navn ligger du på side 2 i google med denne tråd.

Det er ikke godt for dit firma..

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg lader indtil videre debatten køre, da jeg syntes den er et godt eksempel på hvordan det kan gå galt med anklager mod andre mennesker eller virksomheder.
Det er vil være dejligt hvis alle satte sig bare lidt ind i ytringsfrihed og injurier :-)

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

I sverige findes kun injurier når der er tale om privatpersoner.

 

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For lige at afspore debatten.. det har den sikkert godt af i det her tilfælde.

Det fedt at se at i er begyndt at udnytte jeres SEO potentiale til egen fordel , her på Amino, ved at linke som i gør nu til Wiki osv.

I kan kneppe nettet i DK SÅ hårdt hvis i vil :-)

Undskyld det friske sprog..

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

For lige at afspore debatten.. det har den sikkert godt af i det her tilfælde.

Det fedt at se at i er begyndt at udnytte jeres SEO potentiale til egen fordel , her på Amino, ved at linke som i gør nu til Wiki osv.

I kan kneppe nettet i DK SÅ hårdt hvis i vil :-)

Undskyld det friske sprog..

Hej Jimi

Vi gør vores bedste, men kom endelig med flere ideer her:
http://www.amino.dk/forums/t/118382.aspx

Og lad os også holde den debat samme sted :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, undskyld mig men "pick your battles" og kom dog videre. Dette er jo på grænsen til det imbecile. At fortsætte i 'samme rille' trods utallige opfordringer om IKKE at blive ved samt en mindre advarsel burde være mere end rigeligt til, at lukke næbet og bruge tid og energi lidt mere konstruktivt...

Ønsker trådstarter held og lykke

Kennet

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Jeg lader indtil videre debatten køre, da jeg syntes den er et godt eksempel på hvordan det kan gå galt med anklager mod andre mennesker eller virksomheder.
Det er vil være dejligt hvis alle satte sig bare lidt ind i ytringsfrihed og injurier :-)

De bedste hilsner

Martin

Nu vi er ved injurier - hvordan kan det så være, at der bliver ryddet flittigt op i tråde som denne, men ikke i MLM-trådene?

Her har det længe været kotume at svine MLM'erne til, kalde dem svindlere med lav moral og diverse andre injurier, uden overhovedet at have kendskab til virksomheden eller personen, som bliver svinet til.

Er det fordi vi ikke har stævnet nogen endnu?

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

Martin Thorborg:

Jeg lader indtil videre debatten køre, da jeg syntes den er et godt eksempel på hvordan det kan gå galt med anklager mod andre mennesker eller virksomheder.
Det er vil være dejligt hvis alle satte sig bare lidt ind i ytringsfrihed og injurier :-)

De bedste hilsner

Martin

Nu vi er ved injurier - hvordan kan det så være, at der bliver ryddet flittigt op i tråde som denne, men ikke i MLM-trådene?

Her har det længe været kotume at svine MLM'erne til, kalde dem svindlere med lav moral og diverse andre injurier, uden overhovedet at have kendskab til virksomheden eller personen, som bliver svinet til.

Er det fordi vi ikke har stævnet nogen endnu?



For det første kræver det at de er tale om injurier.
Dernæst kræver det at vi bliver gjort opmærksomme på de aktuelle sager.
Slutteligt, så har vi halvt om halvt opgivet MLM kategorien, da lødigheden fra både MLM hadere og elskere er så lav, at det er en stor mødding af skrammel desværre.

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Er det fordi vi ikke har stævnet nogen endnu?

Hej Allan

Der fik du mig til at trække på smilebåndet...Big Smile må tilstå at jeg syntes dit svar er "lidt malplaceret"... Wink

Men for at komme til sagens kerne, så ville jeg (hvis jeg var trådstarter) skynde mig at rydde op i mine svar, tage kontakt til personen og prøve at lukke sagen. Jeg har selv haft en lignende sag hvor jeg med lethed kunne have kørt en injuriesag og ville have vundet.

Men hvis lokaldistribution for ridser i lakken pga. diverse indlæg, så ender du som taber ligegyldigt hvad der sker. Det er jo ikke særlig smart, hvad enten du føler du har ret eller ej. Ingen kan ændre på fortiden, så se fremad og se på hvad du kan gøre der kan gavne dig...

Mvh. Martin

Side 4 ud af 7 (64 indlæg)