Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en amino sagsøger mig nu for æreskrænkelse???

Side 3 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

lokaldistribution.dk:

hans brugernavn?

Jeg giver snart op, du er helt uden for pædagogisk rækkevidde.
Du nævner konstant mandens brugernavn på Amino, så er han jo ikke særlig svær at finde.

Tag et godt råd. Giv manden en undskyldning og kom videre i dit liv og lad være med at skabe så meget ballade på Amino, jeg er ved at være rigtig super irriteret nu!

Jeg har allerede brugt timer på denne sag med at rydde op og stoppe det du har sat gang i.

De bedste hilsner

Martin

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske lettest at slette tråden.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet tråden, og giv trådstartere en pause!

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ikke give op og slet ikke lade dig true af en "advokat" eller hvad han nu er. De fleste advokater bruger trusler og andre plattenslager metoder for at få lidt penge, men det skal man ikke lade sig true af.

Se at komme i gang med at klage over personen. Han sender dig regninger for at lave et stykke arbejde du ikke har bedt ham om. Han mailer dig en mulig falsk stævning og der er sikkert mere du kan tage fat i. Vær kreativ, få vendt hans "beviser" til din fordel. Det er slet ikke så svært.

xxx

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:
Han mailer dig en mulig falsk stævning og der er sikkert mere du kan tage fat i.

Ja, jeg har da aldrig hørt om en stævning over mail....;)

Jeg ville slå koldt vand i blodet, han virker lige så falsk som mange andre jurister der bare lukkede luft ud, jeg tidligere har stiftet bekendtskab med.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det interessante er, at det danske samfund bygger meget på at sagsøge hinanden, anklage hinanden, derfor dk er som en af de eneste lande i dk hvis hvor en retsag og dens forløb kan vare op til 10 år???

det er vigtigt at hjælpe hinanden , være glade og også have ret til at sige sin mening. Alle i dette verden burde have ret til at sige deres mening. Om det skaber, debat, ballade eller lign har man stadig ret til sit mening! Det vigtigste er altid at handle i godt tro i forhold til andre med mennesker, være behjælpelig og glad.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4216
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

 

WinkMan kan sagtens få en "stævningskopi" forinden stævningen er blevet forkyndt.

Der behøver ikke være tale om "grove" inkassometoder.

Det kan værre bl.a. udfra antagelsen om "høflighed" fra sagsøger. Et signal om at nu er det alvor.

Men man er først sagsøgt når der har været en stævningsmand ved ens bopæl og forkynde stævningen.

Man skal bl.a. huske på at Retten når den har fået indleveret stævningen fra sagsøger, bl.a. vurderer om der er tale om en sag der kan rejses, det bestemmer Retten.

Og derefter ved godkendelse sender den via stævningsmand til den sagsøget, som herefter typisk får 14 dage til at udarbejde svarskrift.

WinkSå mailen med kopi af stævningen kan sagtens være alvorligt ment.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

lokaldistribution.dk:

Det interessante er, at det danske samfund bygger meget på at sagsøge hinanden, anklage hinanden, derfor dk er som en af de eneste lande i dk hvis hvor en retsag og dens forløb kan vare op til 10 år???

det er vigtigt at hjælpe hinanden , være glade og også have ret til at sige sin mening. Alle i dette verden burde have ret til at sige deres mening. Om det skaber, debat, ballade eller lign har man stadig ret til sit mening! Det vigtigste er altid at handle i godt tro i forhold til andre med mennesker, være behjælpelig og glad.

Ikke at sætte sig ind i loven, fritager ikke for straf.
Læs evt. her om injurier.

Det er fint at vi alle skal være glade, men du har nu brugt de sidste dage på at sværte en mand du ikke kan lide og det er jo ikke særligt positivt.
Det kan meget vel være at han har fortjent det, det aner jeg ikke. Men du kan meget vel ende op med en dom som vil koste dig mange penge. Og bliver du frikendt, så har du sikkert brugt mange tusinde kr. som du ikke får igen, da man ofte kun får 10.000 - 15.000 kr. i betalte sagsomkostninger og det får du ikke  meget advokat for. Dertil skal du lægge den tid du bruger.

Så tænk dig nu grundigt om.

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

lokaldistribution.dk:
Om det skaber, debat, ballade eller lign har man stadig ret til sit mening! Det vigtigste er altid at handle i godt tro i forhold til andre med mennesker, være behjælpelig og glad.

Du kan sige og skrive alt hvad du vil, men det er uanset hvordan du vender og drejer det, under ansvar for domstolene.

Det værste i denne sag er nok ikke konflikten og dens omkostninger i sig selv, men mere den skade du påfører vedkommendes og dit eget firmanavn. Som slagets gang har været indtil nu ville jeg aldrig vælge lokaldistribution.dk nu som leverandør, og måske har andre på Amino det ligeledes.

Skynd dig at komme videre rent mentalt og få genopbygget et godt ry.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

lokaldistribution.dk:
Alle i dette verden burde have ret til at sige deres mening. Om det skaber, debat, ballade eller lign har man stadig ret til sit mening!

Ytringsfrihed under ansvar er nu et godt princip.

Hvad der er virkelig kedelig ved din tråd er at den ikke bare rammer "personen som du er sur på", men mistænkeliggør en gruppe af mennesker på Amino.
Nok er vi mange som ved hvem du skyder på, men der er også nogle som har fået det indtryk at sagen drejede sig om en helt tredje person.

Lyt til Thorborg - om end ikke bare denne gang - ellers spilder du en masse krudt som du kan bruge bedre. 

Lad mig endnu engang gentage, at næste gang du skal bruge en rådgiver så brug google forinden. Det kunne have sparet dig for mange ærgelser (og ikke mindst denne tråd).

Indtil da slå koldt vand i blodet og afvent om der sker videre......

/Henrik

Side 3 ud af 7 (64 indlæg)